Naiset kuinka nuoren pojan kanssa voisitte mennä sänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan;11543048:
16-vuotiaan kanssa voi harrastaa seksiä ihan laillisesti. 15-vuotias sen sijaan on sakkolihaa.

Alle 16-vuotiaan kanssa täysi-ikäinen syyllistyy LAPSEN seksuaaliseen hyväksikäyttöön

16-17 -vuotiaan kanssa täysi-ikäinen syyllistyy ALAIKÄISEN seksuaaliseen hyväksikäyttöön

Valitettavasti näin :( Etsippäs poika siis seuraa ikäistesi joukosta...

Minun tietääkseni 16-vuotta täyttänyt saa harrastaa seksiä jonkun kanssa, jos itse haluaa. Mutta joskus voi käydä niin, että alle 18-vuotias tyttö suostuu seksiin jonkun itseään paljon
vanhemman miehen kanssa ja katuu myöhemmin ja voi sitten väittää, että mies oli pakottanut
hänet seksiin..
Kyllä tuollainen 15-17 vuotias poika tai tyttö on vielä kovin nuori ja herkässä iässä ja mielialat
vaihtelevat helposti. Minä itse en ainakaan halua olla alle 20-vuotiaan pojan kanssa. Joku Madonna pitää rakastajinaan nykyään alle 30-vuotiaita nuoria miehiä, nk. Toy boyta eli " Lelu-
poikia", joiden kanssa Madonna voi pelehtiä miten tahtoo. Nämä Madonnan toyboy suhteet eivät ole kestäneet yleensä kovin pitkää aikaa eli joko Madonna heittää käytetyn nuoren miehen menemään tai ne itse lähtevät vetämään syystä tai toisesta.

Kuumimmat

Yhteistyössä