Naiset ja suuntavaisto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Njaa. En tiedä, marjastaisko kaupunkilaiset miehet vähän enemmän kuin maalaiset.

Täällä maalla ei marjasta kuin 1 naapurimies...

Mun mies tykkää poimia (poimurilla) puolukoita ja lakoistakin se innostui tänä kesänä. Mulle koko juttu on vähän pakkopullaa, mutta maistuvathan ne paremmilta itse poimittuna kun tietää ettei joukossa oo mitään räkäklimppejä tai muuta :D

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Töstä on tehty tutkimus. Keskiverroin miehet suunnistaa paremmin, koska suunnistavat ns. ilmansuuntien mukaan. Naiset sensijaan suunnitavat yksityiskohtien mukaan. Eli naiset tuntevat paremmin lähimaaston ja sen yksityiskohdat ja miehet ovat suurpiirteisempiä.
(Kuulun tähän tyypilliseen naisryhmään ja siksi metsä on vaikea paikka suunnistaa)

Itseasiassa... kuinka monessa perheessä on mies, joka kysyy, missä mun avaimet on? Oletko nähnyt mun kumisaappaita? Ja vaimo kertoo, että kengät on auton takaluukussa, etureunassa hiekkaisina ja avaimet sängyn alla, miehen puolella yläreunassa. Yhteen avaimeen on kiinnittynyt pölypallo.

Luulen, että miehet ja naiset havainnoivat ympäristöään erilailla ja keskittyvät erilaisiin asioihin.

((( Siis keskiverroin. Toki poikkeuksia on, esim. naiset, jotka eräilevät paljon)
Kuvailit juuri minua. En pysty eksymään metsässä tai merellä, mutta tavaroita kyselen vaimolta....

Yhteistyössä