Naiset! Ihan turhaa me meikataan ja tällätään itseämme, miehille riittää vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep jep"

Vieras
avoin, ystävällinen ja yltiöpirteä olemus. Pitkä tukka on plussaa.

Meidän työpaikassa on miehet vuosikausia jaastaneet eräästä naisesta, joka on NIIIIN hyvännäköinen yms yms. Tänään tuon kyseisen naikkosen sitten viimein, kun en ole aiemmin saanut tilaisuutta kun miehet on menneet hoitamaan kyseisen naikkosen asiat. Noo, eniveis. se neitokainen on ihan tavallisen näköinen, arkisen näköinen nainen jolla ei todellakaan oo liikaa meikkejä. :)

Oikeasti miehet ovat vaatimattomampia, mitä antavat ymmärtää. :kiss:

Kuinka moni nainen jaksaa elää Brat Pittin kanssa jos se ei mitään tajua? Sama pätee toistekin päin. Kyllä reippaalla&iloisella luonteella ja kohtuullisella järjenjuoksulla korvaa monta ulkonäöllistä "puutetta".

Ja miten musta tuntuu että naiset vaan koristautuvat enemmänkin oman sukupuolensa edustajia "nokittaakseen"...

Tuliko tuo sulle yllätyksenä? Miehet ei todellakaan kiinnitä huomiota/tykkää meikeistä siinä määrin kuin naiset luulee. Suurin osa miehistä pitää enemmän luonnollisen näköisistä naisista, kuin meikatuista.

Hymyllä on oikeasti suuri merkitys. Meikattua ja ylimielistä hapannaamaa ei kukaan jaksa kattella, jos vaihtoehtona on iloinen ja hymyilevä, luonnollisempi nainen.

Joo, mun mies ei tykkää meikistä. Ja häntä ei muutamat liikakilot haittaa, päinvastoin. Olen siis suht hoikka, mutta usein laihiksella kun kertyy semmoset 5-7 kg ylimääräistä. Miehen mielestä just sopivasti. Hiukset mulla on keskipitkät, kehuja saan kun ne on just värjätty ja leikattu nätisti. Jos on hame päällä tai korkkarit, niin je hei, sillon puristellaan kyl persuuksista. Ihan oman miehen taholta kyllä, ei yleisesti kylillä liikkuessa. Vyötäröä jos korostaa niin sitten saa muiltakin miehiltä katseita. Tässä yhtenä päivänä oli korkkarisaappaat, hame, ja sellainen takki missä tiukka vyö, tukka oli nätisti ja nätti huivi, ja jopas sain hymyjä ja katseita. Kivaa. t. melko tavallisen nätti nainen.

Joillekin miehille riittää, joillekin ei :) Meitä on moneen junaan ja hyvä niin! Ikävää, kun erotellaan luonne ja ulkonäkö. Tosielämässä asiat yleensä nähdään suurempina kokonaisuuksina, kuin että jollakin on pitkät hiukset ja se on mukava.

Mutta asian ydin oli ihan totta, liika tälläys on turhaa ja sillä korkeintaan houkuttelee ovelleen niitä "vääränlaisia" tyyppejä ;)

En minä kyllä ainakaan meikkaa siksi, että työpaikan miehillä olisi mukavampaa ja minusta pidettäisiin enemmän. Meikkaan ihan itseni ja oman mukavuuteni vuoksi ja ehkä jossain määrin oman mieheni takia. Olen miesvaltaisella alalla ja koen täysin turhaksi miellyttää ketään ulkonäölläni. Jos niin haluaisi tehdä, pukeutuminen minihameeseen on paljon tehokkaampi keino kuin meikkaaminen.

Uusimmat

Yhteistyössä