Naiset, äänestetäänpä nainen pressanvaalien toiselle kierrokselle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äänestäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sillä ehdokkaalla täytyy jotain muutakin yhteistä olla mun kanssa kuin samanlaiset pissavehkeet.

Sukupuolikiintiöt on muutenkin ihan naurettavia, omien ansioiden perusteella niitä tunnustuksia ja kiitoksia pitäisi saada.

Viimeksi muokattu:
Jos nyt jostain syystä pitäisi valita ehdokas housujen eikä pipon sisällön mukaan, niin ainoa mahdollinen ehdokas olisi Biaudet. Tyylikäs ja asiantunteva nainen, harmittavasti puolue vain väärä... mutta vähemmän väärä kuitenkin kuin Essayahilla.

Haluaisin että joukossa olisi oikein hyvä naisehdokas, jota voisin äänestää. Harmi kun nämä naisehdokkaat eivät oikein ole vakuuttavia presidenteiksi, vaikka muuten hyviä poliitikkoja olisivatkin. Ehkä he ovat liian kokemattomia, tai heidän esiintymistapansa ei ole sellainen kuin haluaisin.

Halosen tyylistä pidän paljon, harmi ettei ole hänen veroistaan naispresidenttiehdokasta tällä kertaa.

Taidan kallistua Haaviston puolelle.

En äänestä, pelkkä sukupuoli ei ratkaise äänestysperustettani. Mutta jos olisi kaksi tasavahvaa ehdokasta, jotka olisivat mies ja nainen, saattaisi se sukupuoli siinä tilanteessa määrittää sen kummalle ääneni antaisin.

Se aika että naisen "kuluu" äänestää naista meni jo monta kymmentä vuotta sitten

Mä toivon että toista kierrosta ei tule, säästyy nekin rahat sinne kreikkaan

Mä olin tosi pettyny Essayahin tenttiin- se ei vastannut suoraan kysymyksiin. Jos Israel esim. hyökkäisi Palestiinaan, niin se ei tuomitsisi iskua- täääh? Onpa tosi kristillistä toimintaa : /

Yhteistyössä