Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Naiseni ja lomasaaren Nikos
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="aderton, post: 31991428, member: 90944"]</p><p>Nikos kuori hellästi Lauran päältä mekon joka putosi lattialle. Sitten hän käänsi Lauran selkä vasten itseään ja suuteli Lauran niskaa ja hyväili etupuolelta rintoja. Hän vangitsi rinnat kouriinsa ja puristeli. Laura huokaisi ja tunsin miten minulla kulli vaan koveni. Kiveksissä pisteli. Lauran ja minun katseet kohtasivat ja hän hymyili minulle silmin jotka olivat sameat kuin sumuiset vuoren huiput. Nikos puristeli Lauran nännejä ja varovasti venytteli niitä. Ne pilkistelivät sormien välistä ulos kuin kukan nuput. Laura sanoi pitävänsä siitä. Kun Lauran käsi alkoi kohota Nikoksen ulkoreittä kohti lantiota ja siitä kohti haaroja ja hyväili hänen jalkojen väliä, löi sydämeni ylimääräisiä lyöntejä kun katselin sitä. Sanaakaan sanomatta Laura liukui Nikoksen käsistä kohti vuodetta ja nautinnollisesti henkäisten heittäytyi sille. Valloittajan ilmein Nikos riisui shortsinsa ja vapautunut kulli huohui raskaasti hänen reisiensä välissä kun hän meni vuoteelle nousten sille ja asettui polvilleen Lauran viereen. Nikos painoi kätensä Lauran pillulle ja hiveli pitkin sormin sen vakoa. Se sai Lauran vikisemään ja veri hyökyi Nikoksen kulliin. Se kasvoi ja nousi jalkojen välistä kadehdittavan jäntevänä. Itse hävisin sen pituudessa ja paksuudessa täysin. Katseemme Lauran kanssa kohtasivat ja näin hänen silmiensä kosteuden ja utuisen katseen kun hymyilimme toisillemme. Hän nautti. Aivan pienellä silmäniskulla välitin Lauralle olevani mukana siinä mitä hän teki. Silmäkulmastani näin, että Nikos huomasi Lauran ja minun silmäkommunikoinnin samalla kun hän hyväili Lauran vartaloa. Laura siirsi katseensa Nikokseen ja hiveli kädellään hänen käsivarttaan. Sitten käsi siirtyi Nikoksen reidelle liukuen ylös kohti huojuvaa kullia. Käsi otti riippuvan kivespussin kämmenelle jota sitten hiljaa puristeli. Nikos huokaisi kun Lauran käsi tarttui seisovaan kulliin ja puristi sitä. Hitaasti Lauran käsi liikkui ylös ja alas. Nikoksen esinahka rullautui terskan päälle ja sitten taas alas Lauran hitaasti kullia runkatessa. Kulli kädessään Laura käänsi taas katseensa minuun ikään kuin anoen toimilleen uudestaan hyväksymistä. Kun näin Lauran Nikoksen kanssa, niin se sai kullini kovenemaan ja sykkimään hullun lailla pyrkien puhkomaan shortsieni kankaan. Painelin kädelläni muhkuraani näyttääkseni Lauralle kiihkoni. Laura hymyili minulle ja sai taas minulta pienen hyväksyvän nyökkäyksen sille mitä oli tekemässä. Hän käänsi katseensa taas Nikokseen ja he hymyilivät toisilleen. Se himo mitä he kuluneitten päivien aikana toisiaan kohtaan olivat tunteneet, oli nyt käsillä ja toteutumassa. Laura kääntyi kyljelleen ja kaivautui lähemmäs Nikosta. Miehen iso kulli huojui Lauran kasvojen edessä josta hän imaisi sen suuhunsa. Tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mutta se vaan nosti kiihkoani ja kiimaa. En oikein käsittänyt miten kummassa kiihoitun ja olin himoissani nähdessäni Lauran imevän vierasta, kreikkalaista kullia. Laura näytti taitojaan ja näin miten Nikos vaan oli ja nautti. Vihdoin alkoi Nikos hyväillä Lauran niskaa ja kädet liukuivat läpi valtoimena olevien hiuksien. Nikos voihkaisi ajoittain, mutta Laura jatkoi. Nikoksen hengitys nopeutui ja ääntely koveni, mutta Laura jatkoi rytmikästä imemistä ja suulla runkkaamista. Näin, että hänen tarkoituksenaan oli saada Nikos laukeamaan. Nikos oli vietävissä ja hän antautui vauhtiin. Näin miten hänen kasvonsa loistivat nautinnosta. Oma nautintoni oli siinä mitä näin. Nikoksen vartalo alkoi nytkähtelemään ja ähkäisten hän laukesi. Sperma valui Lauran kaulalle ja olkapäille kun Nikos sykki usean pitkän spermanauhan hänen päälleen. Kuin jogurttia olisi se ollut valuessa Lauran ruskealla iholla kohti lakanaa. Laura irrotti otteen kullista ja kääntyi takaisin selälleen. Nikos silitti hänen pitkiä jalkoja kehuen niiden upeutta. Kateellisena katsoin miten Nikoksen kalu huojui edelleen lähes täydellisenä hänen pyyhkiessä lakanalla Lauran vartaloa puhtaaksi kaikesta siemennesteestä jota oli paljon kullanhohtoisella iholla. Hän nosti Lauran oikean jalan toiselle puolelleen ja oli näin polvillaan jalkojen välissä. Hän hyväili Lauran pillua ja työnsi etu- ja keskisormen syvälle sisään. Laura on silmät suljettuina nauttien hyväilystä ja minä kuulin lisahtavia ääniä pillusta kun Nikoksen sormet siellä vatkasi.</p><p></p><p>Ei kulunut montaakaan minuutia kun Nikos oli taas täydessä toimintakunnossa ja kasvoista loisti päättäväisyys siitä mitä oli tekemässä. Oli pakko myöntää, että on miehiä jotka ovat toimintakuntoisempia kuin toiset ja Nikos oli yksi heistä. Ei tuntunut olevan ollenkaan mahdotonta hänelle saada kaksi orgasmia samalla seisokilla. Sellaista en itse ollut kokenut kun kai joskus nuoruudessa. Nikos antoi ymmärtää, että hän halusi nyt panna eikä Lauralla ollut sitä vastaan mitään. Laura kurottautui ja veti Nikosta kohti itseään ja pyysi tulemaan päälleen. Nikos painautui Lauraan ja kiipesi hieman ylemmäs hänen levitettyjen jalkojen väliin. Näin Lauran tarttuvan kulliin ja ohjasi sen pillun aukolle. Näin nautinnon Lauran kasvoilla. Hänen huuliensa välistä purkautui nautinnon huokaus kun Nikos painoi kullinsa sisään. Ei ollut epäilystäkään siitä, etteikö Laura olisi huomioinut minun ja Nikoksen eron kyvyssä ja taidossa ja myös koossa. Laura inahteli ja vikisi nautinnosta jota koki. Riisuin itseni ja istuin kampauspöydän tuolille alkaen hieromaan munaani unohtamatta silti seurata sängyssä tapahtuvaa toimintaa. Kullini seisoi omasta mielestäni hienommin kuin aikoihin. Olin täysin kiimani kourissa enkä tuntenut enää Nikosta kohti kateutta saati mustasukkaisuutta hänen nauttiessaan Lauran kanssa rakastelusta. Olin täysin kiihkoni vallassa seuratessani heidän kahden tekemistä. Nikos nussi pitkin työnnöin Kreikan iltapäivässä. Laura makasi ensin aivan hiljaa ja otti vastaan mitä sai. Vain huulien välistä kuului hiljainen valituksen ääntely hänen tuntiessa ihanuuden sisällään. Vähitellen alkoi Lauran vartalo vastaamaan työntöihin ja jalat lennähtivät Nikoksen lantioiden yli selkäpuolelle. Nikoksella ei ollut kiirettä. Hän oli taitava rakastaja ja antoi Lauran ohjata toimet siihen suuntaan mistä piti. Hän seurasi Lauran pieniä vihjeitä ja lisäsi työntöjensä voimaa. Hän sai Lauran ääntelemään semmoisella voimalla mitä minä en koskaan ja sai aikaan semmoisen orgasmin jonka minä näin ja kuulin. Näin miten Laura nautti. Hetken he olivat aivan hiljaa ja antoivat orgasmin laantua. Sitten alkoi Nikos taas hitaan liikkeen Lauran vartalolla. En uskaltanut koskea kulliani sillä en halunnut sen sylkäisevän lastiaan. Näky siitä miten he kaksi olivan nainneet saivat kiimani vaan nousemaan. Tunsin suunnatonta mielihyvää vaan siitä, että sain katsoa. Mieli teki kostuttaa suuta tilkalla viiniä. Parin toiminta jatkui ja menin ulos kuistille. Istuin alas ja kuulin kuinka he ääntelivät ja otti aikansa ennen kuin erektioni edes hieman pehmeni. Muutaman minuutin kuluttua alkoi heidän ääntelynsä kiihtyä. Innoissani en halunnut menettää mitään vaan riensin takaisin sisään tuolilleni. Nikos pani taajaan ja vuode huohui hänen voimakkaiden työntöjensä takia ja kulli upposi Lauran syvyyksiin. Kaikki näytti lähes brutaalille, mutta Lauran ilmeista ja äänistä päätellen sitä hän juuri halusi. Tiesin entuudesta, että Laura rakasti kovaa panemista, mutta en aiemmin ollut tämmöistä nähnyt kuin filmeissä. Sängynpääty rummutti seinää ja alla jalat natisivat kun Nikos näytti voimaansa. Hän oli polvillaan nojaten Lauran yli hikinen iho märkänä. Lämmin ilma ja ankara rakastelu sai hikikarpalot valumaan pitkin ihoa ja sekoittumaan rintakarvoihin tekien ne kiiltäväksi matoksi. Hikikarpaloita putosi Lauran vartalolle joka hänen allaan kiemurteli jalat lukittuna Nikoksen lantioille. Laura heitteli päätään sivulta toiselle kun Nikos oli antamassa armoniskua hänelle. Hän otti Lauran rinnat käsiinsä ja puristi nännejä, niin silloin oli Lauran nautinto täydellistä ja kovaääninen, melkein huuto kaikui huoneessa. Sitten tunsin sen äänen joka ilmoitti Lauran lähestyvästä orgasmista. Ääni koveni ja kiihtyi kun kouristukset ravistivat Lauraa. Hän lukitsi jalkansa kovemmin Nikoksen vyötärölle ja näytti sille kuin orgasmi olisi tuskaa. Mutta ei se ollut. Otin oman kullini kämmeneni syleilyyn ja silloin myös minulta lensi pitkä vana kauas lattialle. Kulli sykki ja laski lisää siementä joka sitten valui alas palleilleni. Heti meidän, Lauran ja minun orgasmin jälkeen sama tapahtui Nikokselle. Hänen orgasminsa tuli usean sykäyksen voimin ja lopuksi itsensä tyhjentäneenä hän jäi Lauran päälle kulli edelleen pillussa. Muutaman minuutin kuluttua olivat heidän hengityksensä tasaantuneet ja he nousivat vuoteen laidalle istumaan. Laura oli onnellisen näköinen ja hikihelmet koristivat kullanruskeata ihoa hänen istuessa siinä jalat hieman erillään. Pillu oli turvonnut ja vielä hieman avonaisesta aukosta pieni spermanoro valui hitaasti välilihalle. Kasvot olivat ponnistuksista punoittavat ja takkuuntuneita ja märkiä hiussuortuvia valui otsan yli alas. Silmät olivat utuiset ja samaan aikaan läsnäolevat aivan kuin hän olisi puoliksi huoneessa ja toinen puoli liitelisi avaruudessa. Mistään ei voinut nähdä, että Laura olisi ollut pettynyt tai menettänyt mitään, päin vastoin. Olihan hän saanut kokea taitavaa ja perusteellista rakastelua, oikeata panemista meidän kreikkalaisen ystävävämme kanssa joka oli tyydyttänyt hänen himoaan ja halujaan.</p><p></p><p>Kun olimme kaikki kolme käyneet suihkussa otti Nikos kainaloonsa tahriintuneet vuodevaatteet ja jätti meidät kahden. Istuimme patjan reunalle ja emme oikein tienneet miten nyt keskenämme olisimme. Katsoimme toisiamme ja Laura nojasi päätään olkapäähäni.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="aderton, post: 31991428, member: 90944"] Nikos kuori hellästi Lauran päältä mekon joka putosi lattialle. Sitten hän käänsi Lauran selkä vasten itseään ja suuteli Lauran niskaa ja hyväili etupuolelta rintoja. Hän vangitsi rinnat kouriinsa ja puristeli. Laura huokaisi ja tunsin miten minulla kulli vaan koveni. Kiveksissä pisteli. Lauran ja minun katseet kohtasivat ja hän hymyili minulle silmin jotka olivat sameat kuin sumuiset vuoren huiput. Nikos puristeli Lauran nännejä ja varovasti venytteli niitä. Ne pilkistelivät sormien välistä ulos kuin kukan nuput. Laura sanoi pitävänsä siitä. Kun Lauran käsi alkoi kohota Nikoksen ulkoreittä kohti lantiota ja siitä kohti haaroja ja hyväili hänen jalkojen väliä, löi sydämeni ylimääräisiä lyöntejä kun katselin sitä. Sanaakaan sanomatta Laura liukui Nikoksen käsistä kohti vuodetta ja nautinnollisesti henkäisten heittäytyi sille. Valloittajan ilmein Nikos riisui shortsinsa ja vapautunut kulli huohui raskaasti hänen reisiensä välissä kun hän meni vuoteelle nousten sille ja asettui polvilleen Lauran viereen. Nikos painoi kätensä Lauran pillulle ja hiveli pitkin sormin sen vakoa. Se sai Lauran vikisemään ja veri hyökyi Nikoksen kulliin. Se kasvoi ja nousi jalkojen välistä kadehdittavan jäntevänä. Itse hävisin sen pituudessa ja paksuudessa täysin. Katseemme Lauran kanssa kohtasivat ja näin hänen silmiensä kosteuden ja utuisen katseen kun hymyilimme toisillemme. Hän nautti. Aivan pienellä silmäniskulla välitin Lauralle olevani mukana siinä mitä hän teki. Silmäkulmastani näin, että Nikos huomasi Lauran ja minun silmäkommunikoinnin samalla kun hän hyväili Lauran vartaloa. Laura siirsi katseensa Nikokseen ja hiveli kädellään hänen käsivarttaan. Sitten käsi siirtyi Nikoksen reidelle liukuen ylös kohti huojuvaa kullia. Käsi otti riippuvan kivespussin kämmenelle jota sitten hiljaa puristeli. Nikos huokaisi kun Lauran käsi tarttui seisovaan kulliin ja puristi sitä. Hitaasti Lauran käsi liikkui ylös ja alas. Nikoksen esinahka rullautui terskan päälle ja sitten taas alas Lauran hitaasti kullia runkatessa. Kulli kädessään Laura käänsi taas katseensa minuun ikään kuin anoen toimilleen uudestaan hyväksymistä. Kun näin Lauran Nikoksen kanssa, niin se sai kullini kovenemaan ja sykkimään hullun lailla pyrkien puhkomaan shortsieni kankaan. Painelin kädelläni muhkuraani näyttääkseni Lauralle kiihkoni. Laura hymyili minulle ja sai taas minulta pienen hyväksyvän nyökkäyksen sille mitä oli tekemässä. Hän käänsi katseensa taas Nikokseen ja he hymyilivät toisilleen. Se himo mitä he kuluneitten päivien aikana toisiaan kohtaan olivat tunteneet, oli nyt käsillä ja toteutumassa. Laura kääntyi kyljelleen ja kaivautui lähemmäs Nikosta. Miehen iso kulli huojui Lauran kasvojen edessä josta hän imaisi sen suuhunsa. Tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mutta se vaan nosti kiihkoani ja kiimaa. En oikein käsittänyt miten kummassa kiihoitun ja olin himoissani nähdessäni Lauran imevän vierasta, kreikkalaista kullia. Laura näytti taitojaan ja näin miten Nikos vaan oli ja nautti. Vihdoin alkoi Nikos hyväillä Lauran niskaa ja kädet liukuivat läpi valtoimena olevien hiuksien. Nikos voihkaisi ajoittain, mutta Laura jatkoi. Nikoksen hengitys nopeutui ja ääntely koveni, mutta Laura jatkoi rytmikästä imemistä ja suulla runkkaamista. Näin, että hänen tarkoituksenaan oli saada Nikos laukeamaan. Nikos oli vietävissä ja hän antautui vauhtiin. Näin miten hänen kasvonsa loistivat nautinnosta. Oma nautintoni oli siinä mitä näin. Nikoksen vartalo alkoi nytkähtelemään ja ähkäisten hän laukesi. Sperma valui Lauran kaulalle ja olkapäille kun Nikos sykki usean pitkän spermanauhan hänen päälleen. Kuin jogurttia olisi se ollut valuessa Lauran ruskealla iholla kohti lakanaa. Laura irrotti otteen kullista ja kääntyi takaisin selälleen. Nikos silitti hänen pitkiä jalkoja kehuen niiden upeutta. Kateellisena katsoin miten Nikoksen kalu huojui edelleen lähes täydellisenä hänen pyyhkiessä lakanalla Lauran vartaloa puhtaaksi kaikesta siemennesteestä jota oli paljon kullanhohtoisella iholla. Hän nosti Lauran oikean jalan toiselle puolelleen ja oli näin polvillaan jalkojen välissä. Hän hyväili Lauran pillua ja työnsi etu- ja keskisormen syvälle sisään. Laura on silmät suljettuina nauttien hyväilystä ja minä kuulin lisahtavia ääniä pillusta kun Nikoksen sormet siellä vatkasi. Ei kulunut montaakaan minuutia kun Nikos oli taas täydessä toimintakunnossa ja kasvoista loisti päättäväisyys siitä mitä oli tekemässä. Oli pakko myöntää, että on miehiä jotka ovat toimintakuntoisempia kuin toiset ja Nikos oli yksi heistä. Ei tuntunut olevan ollenkaan mahdotonta hänelle saada kaksi orgasmia samalla seisokilla. Sellaista en itse ollut kokenut kun kai joskus nuoruudessa. Nikos antoi ymmärtää, että hän halusi nyt panna eikä Lauralla ollut sitä vastaan mitään. Laura kurottautui ja veti Nikosta kohti itseään ja pyysi tulemaan päälleen. Nikos painautui Lauraan ja kiipesi hieman ylemmäs hänen levitettyjen jalkojen väliin. Näin Lauran tarttuvan kulliin ja ohjasi sen pillun aukolle. Näin nautinnon Lauran kasvoilla. Hänen huuliensa välistä purkautui nautinnon huokaus kun Nikos painoi kullinsa sisään. Ei ollut epäilystäkään siitä, etteikö Laura olisi huomioinut minun ja Nikoksen eron kyvyssä ja taidossa ja myös koossa. Laura inahteli ja vikisi nautinnosta jota koki. Riisuin itseni ja istuin kampauspöydän tuolille alkaen hieromaan munaani unohtamatta silti seurata sängyssä tapahtuvaa toimintaa. Kullini seisoi omasta mielestäni hienommin kuin aikoihin. Olin täysin kiimani kourissa enkä tuntenut enää Nikosta kohti kateutta saati mustasukkaisuutta hänen nauttiessaan Lauran kanssa rakastelusta. Olin täysin kiihkoni vallassa seuratessani heidän kahden tekemistä. Nikos nussi pitkin työnnöin Kreikan iltapäivässä. Laura makasi ensin aivan hiljaa ja otti vastaan mitä sai. Vain huulien välistä kuului hiljainen valituksen ääntely hänen tuntiessa ihanuuden sisällään. Vähitellen alkoi Lauran vartalo vastaamaan työntöihin ja jalat lennähtivät Nikoksen lantioiden yli selkäpuolelle. Nikoksella ei ollut kiirettä. Hän oli taitava rakastaja ja antoi Lauran ohjata toimet siihen suuntaan mistä piti. Hän seurasi Lauran pieniä vihjeitä ja lisäsi työntöjensä voimaa. Hän sai Lauran ääntelemään semmoisella voimalla mitä minä en koskaan ja sai aikaan semmoisen orgasmin jonka minä näin ja kuulin. Näin miten Laura nautti. Hetken he olivat aivan hiljaa ja antoivat orgasmin laantua. Sitten alkoi Nikos taas hitaan liikkeen Lauran vartalolla. En uskaltanut koskea kulliani sillä en halunnut sen sylkäisevän lastiaan. Näky siitä miten he kaksi olivan nainneet saivat kiimani vaan nousemaan. Tunsin suunnatonta mielihyvää vaan siitä, että sain katsoa. Mieli teki kostuttaa suuta tilkalla viiniä. Parin toiminta jatkui ja menin ulos kuistille. Istuin alas ja kuulin kuinka he ääntelivät ja otti aikansa ennen kuin erektioni edes hieman pehmeni. Muutaman minuutin kuluttua alkoi heidän ääntelynsä kiihtyä. Innoissani en halunnut menettää mitään vaan riensin takaisin sisään tuolilleni. Nikos pani taajaan ja vuode huohui hänen voimakkaiden työntöjensä takia ja kulli upposi Lauran syvyyksiin. Kaikki näytti lähes brutaalille, mutta Lauran ilmeista ja äänistä päätellen sitä hän juuri halusi. Tiesin entuudesta, että Laura rakasti kovaa panemista, mutta en aiemmin ollut tämmöistä nähnyt kuin filmeissä. Sängynpääty rummutti seinää ja alla jalat natisivat kun Nikos näytti voimaansa. Hän oli polvillaan nojaten Lauran yli hikinen iho märkänä. Lämmin ilma ja ankara rakastelu sai hikikarpalot valumaan pitkin ihoa ja sekoittumaan rintakarvoihin tekien ne kiiltäväksi matoksi. Hikikarpaloita putosi Lauran vartalolle joka hänen allaan kiemurteli jalat lukittuna Nikoksen lantioille. Laura heitteli päätään sivulta toiselle kun Nikos oli antamassa armoniskua hänelle. Hän otti Lauran rinnat käsiinsä ja puristi nännejä, niin silloin oli Lauran nautinto täydellistä ja kovaääninen, melkein huuto kaikui huoneessa. Sitten tunsin sen äänen joka ilmoitti Lauran lähestyvästä orgasmista. Ääni koveni ja kiihtyi kun kouristukset ravistivat Lauraa. Hän lukitsi jalkansa kovemmin Nikoksen vyötärölle ja näytti sille kuin orgasmi olisi tuskaa. Mutta ei se ollut. Otin oman kullini kämmeneni syleilyyn ja silloin myös minulta lensi pitkä vana kauas lattialle. Kulli sykki ja laski lisää siementä joka sitten valui alas palleilleni. Heti meidän, Lauran ja minun orgasmin jälkeen sama tapahtui Nikokselle. Hänen orgasminsa tuli usean sykäyksen voimin ja lopuksi itsensä tyhjentäneenä hän jäi Lauran päälle kulli edelleen pillussa. Muutaman minuutin kuluttua olivat heidän hengityksensä tasaantuneet ja he nousivat vuoteen laidalle istumaan. Laura oli onnellisen näköinen ja hikihelmet koristivat kullanruskeata ihoa hänen istuessa siinä jalat hieman erillään. Pillu oli turvonnut ja vielä hieman avonaisesta aukosta pieni spermanoro valui hitaasti välilihalle. Kasvot olivat ponnistuksista punoittavat ja takkuuntuneita ja märkiä hiussuortuvia valui otsan yli alas. Silmät olivat utuiset ja samaan aikaan läsnäolevat aivan kuin hän olisi puoliksi huoneessa ja toinen puoli liitelisi avaruudessa. Mistään ei voinut nähdä, että Laura olisi ollut pettynyt tai menettänyt mitään, päin vastoin. Olihan hän saanut kokea taitavaa ja perusteellista rakastelua, oikeata panemista meidän kreikkalaisen ystävävämme kanssa joka oli tyydyttänyt hänen himoaan ja halujaan. Kun olimme kaikki kolme käyneet suihkussa otti Nikos kainaloonsa tahriintuneet vuodevaatteet ja jätti meidät kahden. Istuimme patjan reunalle ja emme oikein tienneet miten nyt keskenämme olisimme. Katsoimme toisiamme ja Laura nojasi päätään olkapäähäni. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KIRAHVI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Oikeiston kannatus on nousussa Romaniassakin
10 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Suomen vasemmisto listasi suomalaiset, jotka vallankaappauksen jälkeen teIoitettaisiin tai karkotettaisiin Siperiaan
44 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Maura Isabel vai Maura Ellen?
45 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Erittäin hyvää päivää kaikille!!!
Tänään 13:44
Rätti Väsynyt
2 Viestiä
Aihe vapaa
5.
"Donald Trump: Armeija kadulle. Donald Trump haluaa karkottaa 11–12 miljoonaa maahanmuuttajaa, mutta tarvitsee siihen armeijan apua."
Tänään 13:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Ukrainan naiset ovat isänmaallisia
Tänään 12:14
vierailija
14 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Somalian entinen poliisijohtaja: Älkää lähettäkö lapsia tänne koraanikouluun"
Tänään 10:52
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Donald Trumpin laaja kannatus on osoitus rasismin hiipumisesta"
Tänään 10:38
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 142
Aihe vapaa
2.
Viro valmistautuu sotaan: Valmis evakuoimaan koko väestönsä ulkomaille ja räjäyttämään kaupunkinsa. Todennäköisin kohdemaa evakuoinneille olisi Suomi.
Started by vierailija
Tänään 10:14
Luettu: 142
Aihe vapaa
3.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 125
Aihe vapaa
4.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Tänään 10:16
Luettu: 123
Aihe vapaa
5.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 120
Aihe vapaa
6.
Started by vierailija
Tänään 12:14
Luettu: 113
Aihe vapaa
7.
Paljonko muuten teidän jouluruuista tehdään itse kotona?
Started by vierailija
Tänään 09:22
Luettu: 93
Aihe vapaa
8.
"Somalian entinen poliisijohtaja: Älkää lähettäkö lapsia tänne koraanikouluun"
Started by vierailija
Tänään 10:52
Luettu: 85
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
2 min sitten
Aihe vapaa
4.
Oikeiston kannatus on nousussa Romaniassakin
10 min sitten
Aihe vapaa
5.
K/B-komposti 2.0
15 min sitten
Aihe vapaa
6.
Onnenarpa ja Janne Antin
20 min sitten
Aihe vapaa
7.
Relaatio 1066 - talvi tulee
Latest: MAG1
35 min sitten
Aihe vapaa
8.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
39 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Naiseni ja lomasaaren Nikos
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu