Naisen ylivoima

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauris 68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kauris 68

Jäsen
24.03.2008
301
0
16
Avioliitto (Osa I) > > > > > > Perustavallinen machomies meni naimisiin hyvän näköisen naisen > > > kanssa. Häiden jälkeen hän kertoi muutaman säännön: 'Minä tulen > > kotiin > > > milloin haluan, jos haluan ja siihen aikaan kun haluan, enkä odota > > > riitaa sinulta. > > > Minä odotan mahtavan illallisen olevan pöydässä - ellen ole > > > kertonut, että en tule illalliselle kotiin. > > > Lähden metsästämään, kalastamaan, ryyppäämään ja pelaamaan korttia > > > silloin kun haluan vanhojen kavereideni kanssa äläkä vaan nalkuta > > > siitä. > > > Nämä ovat sääntöni. Mitään selityksiä?' Hänen uusi morsiamensa > > > sanoi: 'Ei, se käy ihan hyvin minulle, kunhan ymmärrät, että täällä > > > harrastetaan seksiä joka ilta seitsemältä... olit sinä täällä taikka > > > et.' > > > (HELVETTI, ETTÄ NAINEN ON HYVÄ!) > > > > > > > > > Avioliitto (Osa II) > > > > > > Avioparilla oli katkera riita heidän 40-vuoti hääpäivänään. > > > Aviomies huutaa: 'Kun sinä kuolet, minä hankin sinulle hautakiven > > > jossa lukee: 'Täällä makaa vaimoni - Alati kylmänä'. > > > 'Vai niin,' vaimo vastaa. > > > 'Kun sinä kuolet, minä hankin sinulle hautakiven, jossa lukee: > > > 'Täällä makaa aviomieheni - vihdoinkin kovana'. > > > (AVIOMIES KERJÄSI TÄTÄ!) > > > > > > > > > Avioliitto (Osa III) > > > > > > Aviomiehellä (lääkäri) ja hänen vaimollaan on riita > > aamiaispöydässä. > > > Aviomies nousee raivoissaan ja sanoo: 'Sinusta ei ole mihinkään > > > sängyssäkään!' ja lähtee ulos talosta rajuilman lailla. > > > Jonkin ajan kuluttua hän tajuaa olleensa tyly, päättää korjata asian > > > ja soittaa vaimolleen. > > > Vaimo tulee puhelimeen vasta monen soiton jälkeen ja närkästynyt > > > aviomies kysyy miten kesti niin kauan vastata puhelimeen. > > > Vaimo vastaa: 'Olin sängyssä.' > > > 'Sängyssä näin aikaisin, tekemässä mitä?' > > > 'Saamassa toista mielipidettä!' > > > (YEP, TÄTÄ AVIOMIEHEN OLISI PITÄNYT OSATA ODOTTAA!) > > > > > > > > > Avioliitto (Osa IV) > > > > > > Miehellä oli kuusi lasta ja hän oli erittäin ylpeä heidän > > > saavutuksistaan. Hän on niin ylpeä itsestään, että alkaa kutsua > > > vaimoaan 'Kuuden äidiksi' huolimatta vaimon estelyistä. Eräänä > iltana > > > he menevät juhliin. Mies päättää, että on aika lähteä kotiin ja > > haluaa > > > tietää onko hänen vaimonsa myös valmis lähtemään. > > > Hän huutaa suurella äänellä: 'Lähtisimmekö kotiin kuuden äiti?' > > > Hänen vaimonsa (närkästyneenä aviomiehen tahdittomuudesta) huutaa > > > saman tien takaisin: 'Ihan milloin vain, neljän isä.' > > > (NÄIN SITÄ PITÄÄ, NAINEN!) > > > > > > > > > Jumala on ehkä luonut miehen ennen naista, mutta aina > ensimmäiseksi > > > pitää tehdä luonnos ennen mestariteosta. > > > > > > > > > LÄHETÄ TÄMÄ KAIKILLE ÄLYKKÄILLE NAISILLE JOTKA HALUAT SAADA > NAURAMAAN > > > JA MIEHILLE, JOTKA LUULET, ETTÄ SELVIÄVÄT TÄMÄN LUETTUAAN! > >> >> >> >-----------------------------
-----------------------------------------------> > >

Yhteistyössä