naisen vartija

• Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti
Miia
Kamalia juttuja on kuulla miten naisia kohdellaan maissa jossa heitä vahditaan.
Se sai kuitenkin miettimään Suomen kulttuuria. Miten hienoa on kun nainen saa olla itsenäinen.
Sitten se kuitenkin johtaa siihen, että tarjotaan itseään naapurin aviomehelle ja petetään omaa. Tuli vaan mieleen, että eikö ne muslimit sitten väärässä loppujenlopuksi olekkaan naisten suhteen.
Se siitä itsenäisyydestä sitten. Kun saa valita kumppaninsa itse, niin ei se avioliitto taidakkaan merkitä mitään tai parisuhde ylipäätään.

Miia
Hauskan yksinkertaista ajattelua aloittajalla, oletko teini vai muuten vaan jäänyt ajattelussasi lapsen tasolle?

Suurin osa avioliitoista päättyy eroon länsimaissa. Pettäminen on yleistä ja on normaalia harrastaa seksiä varatun kanssa. Pettämisistään ja naapurin tai jopa ystävän kamppanin kanssa makaamisesta voidaan puhua positiiviseen sävyyn, aivan kuin se kuuluisi asiaan. Netissä pyörii mainoksia jossa kehoitetaan ukkomiehiä etsimään seksiseuraa. Jopa kokoperheelle tarkoitetuille nettileffasivuille pomppaa seksimainoksia. Pettämistä käsittelevät palstat tulvii ymmärrystä kumppanin pettämistä kohtaan. Voisiko tämä jollain tavalla vaikuttaa länsimaiseen kuvaan ja myös kasvavien lasten mieleen. En välttämättä pidä kovin terveenä. Luulisi, että kun on vapaus valita kumppani itse tai olla valitsematta, niin se vain lisäisi parisuhteen merkitystä. Ihmettelen vain.

Viimeksi muokattu:
Miia
Eikö mies sitten tarvitse vartijaa yhtä lailla? Eihän ne naiset yksinään siellä petissä touhua vaan on se "naapurin mieskin" mukana.
Ei ketään pidä vartioida. Niin vaan useissa maissa on, että naisia vahditaan. Aikuisen ihmisen tulisi itse pystyä pitämään huolta moraalistaan. Taitaa vaan sana vastuu olla sellainen, että jos siihen ei opeteta niin sitten sitä ei ole.

Viimeksi muokattu:
Suomalainen
Ei ketään pidä vartioida. Niin vaan useissa maissa on, että naisia vahditaan. Aikuisen ihmisen tulisi itse pystyä pitämään huolta moraalistaan. Taitaa vaan sana vastuu olla sellainen, että jos siihen ei opeteta niin sitten sitä ei ole.

Etkö Miia aluksi maininnut muslimit ja sovit suhteet? Mikä oli se pointti kun se sekosi tässä välissä?

Viimeksi muokattu:
Hahaa
Kuka vartioi?
Suomi on pieni maa. Tavallaan kaikkia vartioidaan, koska aina joku tuntee.
Miksi nainen on paha? Ei kai kukaan yksinään tee aviorikosta. Tarvitaan myös mies.
Monessa muslimimaassa ollaan aika avarakatseisia. Sen sijaan Suomessa osa väestöstä on taantunut ja kääntynyt sisäänpäin, niin kuin aloituksesta taas huomataan.

ojh
Kuka vartioi?
Suomi on pieni maa. Tavallaan kaikkia vartioidaan, koska aina joku tuntee.
Miksi nainen on paha? Ei kai kukaan yksinään tee aviorikosta. Tarvitaan myös mies.
Monessa muslimimaassa ollaan aika avarakatseisia. Sen sijaan Suomessa osa väestöstä on taantunut ja kääntynyt sisäänpäin, niin kuin aloituksesta taas huomataan.

eikö just muslimit ole niitä yksisilmäisiä, mun mielestä, pakotettuja huntuihin jne...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä