Naisen tissit vai pylly?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On tiedossa että osa tykkää enemmän tisseistä ja osa enemmän pyllyistä.

Kummasta pidät enemmän ja miksi?

Tämä ei ole vain miehille, vaan kaikille jotka ovat kiinnostuneet naisen yllä mainitusta ihanista alueista.

vierailija
No en kyllä mee sulkemaan pois kumpaakaan ihanuusaluetta naisesta, enkä sitä muutakaan ympäristössä. Miksi pitäisi?
Mutta oon kyllä huomannut, että luontevasti liikahtelevan lantion, takamuksen ja reisien muodostama muodollinen kokonaisuus saa aikaan veren pakkautumista nivusiini. Tissit voivat olla monenkin näköiset, mutta pepun on oltava mieluisa.
Tuo "pyllymiehet piilohomoja" johtaa mieleeni, että onko tuo homous jotenkin herkka alue kommentoijalle.

vierailija
Tissit tietenkin. Pylly miehet piilohomoja
Nyt ymmärsit kyllä väärin, ap ei varmastikkaan tarkoittanut paikkaa minne yhtyä vaan mitä ihailee. En minäkään heterona ikinä naisen peppuun suostuisi työntymään.

Aloitus oli minun kannalta vajavainen koska minulle kauniit sääret ovat erittäin tärkeitä naisen seksuaalisuudessa, myös reidet.

Eli kun näen naisen missä tahansa vaatteet päällä niin kyllä minihamenaiset vie kaiken huomioni 😍 Kakkosena tulee tissit ja kolmosena peppu. Sekin on erittäin tärkeä kyllä ja ei missään nimessä saa olla hehtaariluokkaa vaan sopusuhtainen. Olympialaisissa näki todella paljon timmejä ja uskomattoman kauniita peppuja kaikilla muilla paitsi kuulantyöntäjillä, kiekon- ja moukarinheittäjillä

Yhteistyössä