Naisen pienet rinnat

Onko kenestäkään miehestä naisen pienet, aivan olemattomat rinnat millään tavalla kiihottavat?
Itselläni rinnat ovat niin olemattomat ettei juuri liivejä tarvitsisi :ashamed: Raskaus- ja imetysaikana ovat aina turvonneet D-kuppiin ja voi että olen siitä ajasta nauttinut. Olen tuntenut itseni silloin niin naiseksi. MUTTA se onni ja ihanuus on loppunut siihen kun imetyskin on loppunut. Siitä ne sitten taas ovat palautuneet ennalleen :(
En tiedä voinko koskaan elää tämän asian kanssa niin ettei se minua haittaisi.
 
mulla myös pienet ja suoraan sanottuna olemattomat rinnat.ja mies kyllä meinaa että ne häntä kiihottavat.otin tässä muutama päivä uudestaan puheeksi silikonit, koska itse inhoan ja häpeän rintojani, ja naisellisuuten kärsii, ja mies oli sitä mieltä ettei haluaisi minun niitä hankkivan.

joihinkinkehoihin vain ei sovi suuret rinnat ja silloin pienet ovat paremman näköiset. vaikka itse tuota epäilenkin ku omat tissit on ku banaani sukkiksissa.
 
Peppumiehenä peppu on aina etusijalla! Omasta mielestä ei kyllä ole merkitystä rintojen koolla. Kyllä nainen erittäin pienillä rinnoilla on ihan yhtä kiihottava kun iso rintainenkin, kun vaatteet vähenevät :p Älkää ottako turhaa ressiä niistä!
 
se pienirintasuus oli paljon helpompi sietää joskus 12 kesäsenä, jolloin ne vielä seuras sitä normi käyrää... miksköhän se sit loppui?

melkein pitäs sanoo että mitä kiihottumiseen tulee niin se ei todellakaan ole rinnoista kiinni vaan itseluottamuksesta ja miten sen esittää toiselle osapuolelle, mutta kun se itseluottamuskin menee kun kapsahtaa alas ja ei mikään estä näkymää sinne rintojen alapuolellekkaan. pienet tissit ja päärynä vartalo ei oo mikään hieno näky :x

no mut eipä tuo mies oo siltikään valittanu, että jotain hyvää pitää tässäki kropassa siis olla :) vielä ku keksis et mikä
 
tuttu tunne.. mulla oli ennen raskautta täyteläinen B-C... raskaana turposivat, imetyksen aikana olivat iso D, ja nyt ovat lurpahtaneet B:t, kuin tyhjät pussit :kieh: kyllä harmittaa, ja on iso asia itsetunnolle, vaikka mies tykkääkin
 
Mun mielestä ei ole niin väliä onko ne rinnat pienet vai isot kunhan nainen on itsevarma eikä häpeile rintojansa.
Jos joutuis valitsemaan kahdesta ääripäästä valitsisin ne pienemmät, koska liian isot ei ole niin eroottiset!
 
..minusta taasen jopa sellaiset roikkuvat tissit ovat mahtavan kiihottavia ja sellaiset nähdessään tekee mieli niitä hipelöidä...sellaiset pienet tisulit taasen ovat sellaiset, että kyllä niitä katselee, mutta jotenkin niitä ei halua koitella....olisikohan siinä jotakin pikkusysterin muistoa,,,tai jotakin muuta sellaista....mutta ei oikein sytytä...
 
vierailija
Onko kenestäkään miehestä naisen pienet, aivan olemattomat rinnat millään tavalla kiihottavat?
Itselläni rinnat ovat niin olemattomat ettei juuri liivejä tarvitsisi :ashamed: Raskaus- ja imetysaikana ovat aina turvonneet D-kuppiin ja voi että olen siitä ajasta nauttinut. Olen tuntenut itseni silloin niin naiseksi. MUTTA se onni ja ihanuus on loppunut siihen kun imetyskin on loppunut. Siitä ne sitten taas ovat palautuneet ennalleen
En tiedä voinko koskaan elää tämän asian kanssa niin ettei se minua haittaisi.
Tässä aikuinen mies kirjoittaa. Kuule minun mielestä pienet rinnat, olkoon kuinka pienet vain niin ovat seksikkäät. Se vain on niin viehättävää nähdä sellaisia.
Rouvallani on myös hyvin pienet.
Siitä on keskusteltu paljon. En antanut millään lupaa laittaa silikoneja
 
vierailija
Onko kenestäkään miehestä naisen pienet, aivan olemattomat rinnat millään tavalla kiihottavat?
Itselläni rinnat ovat niin olemattomat ettei juuri liivejä tarvitsisi :ashamed: Raskaus- ja imetysaikana ovat aina turvonneet D-kuppiin ja voi että olen siitä ajasta nauttinut. Olen tuntenut itseni silloin niin naiseksi. MUTTA se onni ja ihanuus on loppunut siihen kun imetyskin on loppunut. Siitä ne sitten taas ovat palautuneet ennalleen
En tiedä voinko koskaan elää tämän asian kanssa niin ettei se minua haittaisi.
Pienet, ryhdikkäät, rinnat ovat kauneimpia. Ei koko silti ole mikään järkevä kumppanininvalintakriteeri ole.
 

Yhteistyössä