Naisen orgasmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ramona26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta on kiihottavaa katsella kun nainen hieroo itseään ja kehotankin heitä yhdynnän aikana hieromaan klittaansa. Jos ei nainen rohkene sitä tekemään niin yleensä keskeytän yhdynnän ja annan kieleni viedä hänet lähelle orgasmia ja rakastellessa hän orkun saa kun on tarpeeksi kiihoittunut. Jos ei kuitenkaan orgasmia ole tullut en jätä naista ilman vaan annan kieleni hoitaa loput. Monella naisella on vaikeaa kertoa mikä heistä tuntuu hyvälle, joku kiihottuu rinnoista toinen ei taas tykkää yhtään rintojen ""imemisestä"", joku taas nauttii jalkojen hieromisesta. Kaikki ovat erilaisia ja pitävät eri asioista, rohkeasti vaan keromaan mikä tuntuu hyvälle. Venäläiset ovat tunnetusti laiskoja ja varmaan miehillä on tärkeempää saada itsensä tyydytettyä kuin saada toinenkin nauttimaan. Yhdenillan suhteissa on vielä tärkeämpä kertoa mikä kiihoittaa ja tuntuu hyvälle kun ei tunne toista.

Rakastan seksiä, rakastan miehiä. Seksiä saan nykyisin todella harvoin - viime kerrasta on jo yli vuosi! - vaikka olen kohtuullisen hyvän näköinen ja fiksu Nainen.

Miehen kanssa olen saanut orgasmin ainoastaan silloin, kun olen saanut todella hyvää suuseksiä. Tämäkin tapahtui vasta kolmen vuoden seurustelun jälkeen, kun mies alkoi ymmärtää sen, että kiirettä ei ole, hänen täytyy antaa minulle se aika ja olla luottamuksen arvoinen. Vasta sitten....
Olkaa kärsivällisiä ""pojat"" ja antakaa meille kaikki se aika mitä tarvitsemme, takaan että saatte sen monin kerroin takaisin.

Sain pari kuukautta sitten lahjaksi dildon - sen mistä kaikki nykyään niin kovasti puhuu. Muutaman käyttökerran jälkeen en voi todeta muuta kuin sen, että ei mikään kumivehje maailmassa voi korvata oikeaa, lämmintä yhteyttä ja intiimiä hetkeä todellisen ihmisen kanssa.

Minun on ehkä perustettava outojen O-naisten kerho koska en oikein ymmärrä mikä tässä nainti orkussa on niin vaikeaa.
Luulempa että suurimmalla osalla on vain asennon ja miehen asennon välillä se vika että ei saa jos saa kerran suuseksissä ja sormettamalla itse.
Harjottelen niitä rakkauslihaksia monasti pitkin päivää ja mielikuvituksen laukkaamana laukean jo ilman miestä ilman sen suurempia hinkkaamisia. Montasti kun toinen hinkkaa liikaa se menee tunnottomaksi - käsitelkää huulet sivelkää ja pyöritelkää sitä sillä munalla sein´ää vasten tai tuolilla alkuveryttely mutta ei heti asiaan.. liika kiire pois - sitten siirrytään varsinaiseen asiaan - liian kiireinen mies, olisiko tämä syy että nainen ei saa sitä täyttymystä .
Jos lihaksilla pystyt pummppaamaan ilman munaa ilman sormia niin jo on kumma ettei jo tule . Nyt harjottelemaan vaan naiset.