Naisen orgasmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ramona26
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ramona26

Vieras
Siis; kuinka yleistä on että nainen saa orgasmin yhdynnässä, ilman klitoriskosketusta? Kaipaisin kommentteja eritoten naisilta, koska vain nainen voi asian yleensä tietää. Naiset näyttelevät (valitettavaa) tai miehet vain olettavat, vai onko totuus toisenlainen? Itse en ole vielä koskaan saanut... Olenko siis ""viallinen"" vähemmistö yksilö, vai onko meitä oikeasti paljonkin?

Tiedän, että itselläni vika on korvien välissä. Käsin en ole oppinut itseäni tyydyttämään, vaikka kerran siinä onnistuin. Vesisuihku on kyllä säännöllisesti käytössä ;) Dildoa tykkään käyttää aktin aikana, joskus toimii ja joskus yritän liikaa... Ja siis vain värinällä varustettua dildoa, jossa pitää olla kunnon vibra. Suuseksillä olen saanut usein, mutta vain jos tunnen kumppanin erittäin hyvin. Eli kyse rentoutumisesta...

Rentoutumisen (taidon) puutteen puolesta puhuu myös se, että parhaina öinä saatan saada 2-3 orgasmia unissani!! Eli fyysistä vikaa ei todellakaan ole... Joskus menee itsetyydytyskin niin yliyrittämisen puolelle, että mielenkiinto koko touhua kohtaan lopahtaa. Kunnes ""paineet purkautuu"" jonain yönä... Turhauttavaa, kun kuitenkin haluaisin kokea saman jonkun miehen kanssa :/

En oikein tiedä, miten edetä ongelmassani. Kai pitäisi ihan ensiksi päästä eroon käsityksestä, että kyseessä ylipäätänsä on ongelma... Mutta miehille tuntuu monesti olevan kovin tärkeää, että nainenkin saa. Ja kun en saa, ainakaan jos alan asiaa miettimään aktin aikana, tuntuu etten pysty tyydyttämään miestä täysin... Kuulostaa varmaan hassulta, mutta tuolta minusta tuntuu. Muuten olen kyllä tyytyväinen itsetyydytys- ja uniorgasmeihini, enkä itse varsinaisesti kaipaa niitä... Silti olo on vaillinainen ;)

Sinä puhut asiaa. Olet aivan oikeassa. Olen nainen ja tiedän totuuden olevan toinen kuin mitä miehet antavat ymmärtää.

Monet naiset näyttelevät. Esimerkiksi yksi mies täällä kysyi miksi hänen vaimonsa on haluton ja seksi on tälle kuin jokin pakko. Silti vaimolta kuulemma irtoaa orgasmi. Valitettavaa on se, että mies luulee näin. Naisena tiedän, että jos orgasmi tulee ja on hyvää ja tekee hyvää, niin silloin ei halut katoa, eli tämän miehen nainen teeskentelee, miehen vuoksi. Toinen vaihtoehto tietenkin on se että naisella on joku muu ajatuksissa ja saa sillä voimalla, mutta oma ei maistu.

Miehelle on kamalan vaikea tajuta naisen hidasta seksuaalisuutta...ok..Itsellä toimii onneksi niin, että jopa pelkällä pusuttelulla tulen sen verran kuumaksi, että miehen päällä ratsastaen saan aina, mutta miehen tökkimisellä tuskin koskaan, eikä siihen auta miehen klitoriksen hierominen siinä rynkytyksessä. Sormi tuskin edes pysyy kohteessaan.

Haluaisin enemmän suuseksiä. Voisin ántautua täysin ja antautua myös nautinnolleni ja miehelleni. Muu menee aina vähän yrittämisen puolelle.

Itseni tyydytys onnistuu hyvin, jopa puolessa minuutissa.
Päällä ratsastaen saan jopa minuutissa.
Muutoin on minullakin ongelmia.

Olen kertonut miehelleni, että tahtoisin enemmän esileikkiä ja hän on ruvennut antamaan. Suuseksi odottaa vielä vuoroaan..Toivottavasti sitä tulee pian. En osaa saoa miehelleni, että maista sitä! Toivon, että hän tajuaa sanomattakin, koska olen sanonut, että pidän siitä.

Ei minulla ainakaan onnistu orgasmi ilman klitoriskosketusta..enhän pysty itse itseänikään tyydyttämään ilman että hyväilen klitorista. Eikä siinä kyllä ole mitään kummallista.

Itse kukin on vastuussa omasta orgasmistaan ja lienee aivan yhdentekevää miten sen saa. Jos mies ei sitä suostu toiveiden mukaan sulle tekemään, niin tee itse! Ja ihan yhtä lailla on naisella oikeus olla myös haluamatta jos siltä tuntuu..ei se estä antamasta miehelle, vaikkei itseä haluta.

Mä en saa ilman klittahierontaa orkkua yhdynnän aikana myöskään, mutta mitä sitten?! Jos hyvä orkku vaatii sen klittakiihotuksen niin sitten vaatii. Mulla on joko sellainen karhu käytössä taikka sellainen delfiini, helpompaa niin ei tarvi käyttää omia sormiaan...saa olla rennommin kun 'kone' hoitaa homman, heheh.

Kyllä mun mielestä jos suhteessa elävä nainen feikkaa orgasminsa niin sellainen nainen on kyllä tyhmä. Omaan nilkaan se vaan osuu. Eihän mies voi tietää missä mennään, jos nainen ei sano, ei ne ajatuksenlukijoita sentäs ole ;) Jokainen nainen on vastuussa omasta orkustaan, näin se vain on. Mies kykenee sen antamaan, jos nainen kertoo miten se tehdään. Näin mä olen asian kokenut ja musta se on hyvin pitkälti näin.

Jos minua naidaan takaapäin en saa orkkua ellei mies hiero sormellaan glitoa,edestä naidessa saan kun asento on sellainen että penis koskettaa glitoa liukuessaan sisälläni,vaatii pientä asennon hienosäätöä.Jos olo ei ole kovin herkkä orgasmille se viimeistään auttaa laukeamaan kun kuulen että mieheni voihkaisee ylittäessään oman orgasmikynnyksensä ja annan pienen fantasia-ajatuksen sille mitä häneltä lentää sisääni.Mutta se suuseksi,sitä taivaallisempaa ei ole,mies nuolee ja imee glitoa ja liikuttaa kahta sormeaan sisälläni,aah!

Sama juttu, suuseksissä tulee paras laukeaminen, ja useesti se ainoa. Ei kai itse yhdynnässä orgasmin saaminen ole kovinkaan yleistä. Jos tutkimuksiin on uskominen, niin 20-30 prosenttia naisista vain saa.

Feikkaavia naisia tuntuu riittävän. Miestä ikäänkuin ""palkitaan"" sillä, että halutaan tuottaa hänelle tyytyväisyyttä, vaikka itse onkin jäänyt ilman. Joku saattaa teeskennellä orkkua, jotta pääsee seksitilanteesta nopeammin eroon.Pidemmän päälle jatkuva kiihoittuneisuus ilman laukeamista aiheuttaa parisuhteessa melkoisia ongelmia.

Olen samaa mieltä Ilianan kanssa siitä, että jos nainen todellakin oikeasti saa orgasmin, niin sitä seksiä haluaa vain lisää ja lisää. Jos on teeskennellyt jopa vuosia, niin sitten ei enää kehtaa kertoa totuutta ja tilanne on sietämätön.

Kuulemma emätinorgasmi on todella harvinaista. Yleensä kaikki orgasmit ovat tavalla tai toisella riippuvaisia siitä, että klitorista hyväillään samalla (esim. yhdynnässä peniksen yläosa hieroo samalla klittaa ns. lähitaisteluasennossa nylkyttämällä).

saan itse orgasmin todella harvoin miehen aiheuttamana, koska valitettavan harva mies osaa kunnolla suuseksiä. Vielä harvempi osaa käsillä tyydyttää kunnolla. Todella moni tekee liian hiljaa liikettä, jolloin se ei tunnu ja sitten kosketellaan vääristä kohdista. Myös mielikuvitusta puuttuu ja samoin naisen kehon tuntemista (esim. kuivan klitan hierominen sattuu ja ennen sormien tunkemista vaginaan pitää kunnolla suukotella ja hyväillä muualta esim. rinnoista, selästä, pepusta jne). Jotkut puolestaan tekevät niin kovaa liikettä, että paikat turtuvat eikä orgasmi onnistu sen jälkeen enää millään.

En ole itse koskaan opetellut käsin orkkua, vaan tarvitsen siihen aina dildon sekä vibraattorin. Paras orkku tulee dildoa ja klittavibraa käyttämällä yhtäaikaa, jolloin orkku tulee jopa parissa minuutissa kun taas paraskin kielimies joutuu tekemään lähes puoli tuntia hommia.

Olen kuullut, että paras tapa opetella miehen kanssa orkkua on se, että opettelee tyydyttämään itseään sellaisessa asennossa, jossa rakastelu tuntuu hyvältä olipa se sitten ratsastus-, lähetyssaarnaaja- tai takaapäinasento. Sitten itse naintitilanteessa pystyy ikäänkuin matkimaan ja yrittämään saada samanlaista rentoutta suoritukseen kuin yksinollessa. Itselleni hyvältä asennolta tuntui takaapäin pano, jossa painoa tuli klitan päälle ja tilaa jäi sopivasti klittavibran käyttöön.

Nykyisen kundikaverin kanssa olin 2 viikkoa runkkaamatta ja yritin todella saada orkkua hänen kanssaan, mutta valitettavasti en onnistunut. Sitten piti luovuttaa, koska miesraukka joutui päivittäin 2-3 kertaa ""hommiin"" ja roikuin kiimaisena hänen kimpussaan koko ajan. Nyt sitten hoidan hommat omin päin loppuun asti ja sitten miehen kanssa ollaan sängyssä normaali määrä, mikä hänelle tuntuu hyvältä (yleensä kuitenkin kerran päivässä).

Kuinka paljon onkaan miehiä jotka luulee että nainen saa sillä sisään-ulos liikkeellä orkut!? Ja meneppäs neuvomaan että klitoristakin pitäisi koskea niin silloin olen seksihullu, liikaa lukenut netistä seksiä ja ties mitä vielä....
Ainakaan meidän vanha jäkälä (mies) ei enää uusia temppuja opi, eikä haluakaan oppia (huoh).

Kyllä nuorempana sain melkein joka kerta munalla orkun. Se munanjuuri pitää kosketella klittaa, eli työntö pitää olla juuria myöten syvällä. Mutta nyt vanhempana ei enää seksi niinkään kiinnosta, joten ei orkkujakaan tuu niin helposti. Ukon ei siis kuitenkaan tarvi hieroa klittaa, koska se orkku on jotenkin erilainen, ei tunnu niin syvällä.

Hyvät naiset puhukaa,keskustelkaa,näyttäkää vaikka sormilla mistä tuntuu hyvältä!Se on hyvaa esileikkiä samalla!Kyllä täll sarall riittää oppimist aina!Mut mielenkiintoist sellast!Tsemppii ladyt!

Hyvä keskustelu.
Kuten tässäkin keskustelussa on tullut ilmi, moni nainen kaipaa muutakin kuin sitä perinteistä sisään-ulos liikettä. Olen huomannut vuosien saatossa monien naisien ilmeisesti kaipaavan tuota suuseksiä, mutta he eivät jostain syystä sitä uskalla pyytää.
Joskus kun olen esittänyt sitä, nainen ei häveliäisyyttään ole uskaltanut antaa minun nuolla.
Kenen kanssa olen päässyt asiaan ovat todella pitäneet. Orkkuja on tullut ja mikä parasta kun siihen kielenkäyttöön on yhdistänyt myös sormet, pari partneria on saanut myös ejakulaation. Se vasta kohottaa itsetuntoa.
Ei väkisin pidä lähteä mukaan, mutta jos tuntuu siltä, pitää rohkeasti kokeilla. Turha häveliäisyys pois. Hygienia on tietysti hyvä pitää kunnossa, mutta ei missään nimessä mitään deodorantteja. Luonnon maut ja tuoksut, se on erotiikkaa.

Tässäpä kohtaa haluan kertoa omasta ongelmastani naiseni orgasmin kanssa. Oma vehkeeni on melko pitkä ja muhkea, jolloin ns. kosketusheironta klitoriksen ja peniksen varren kanssa ei oikein onnistu. Tästä syystä kielellä aloitellaan ja valmistellaan paikat valmiiksi varsinaista yhdyntää varten (onko mitään tuskallisempaa ja intoa latistavaa naiselle, kun tunkea paksua elintä lähes kuivaan emättimeen). Naiseni tosin ei halua suuseksiä kovinkaan kauaa, koska laukeaa siitä niin helposti. Kun kaikki on valmista olemme normaalissa yhdynnässä ja joko minä tai naiseni hieroo ja pyörittää klitorista. Tämä kaikki on todella mahtavaa, koska nainen voi näin säädellä omaa vauhtiaan ja itse saan olla aivan vauhkona mielellään ""takaa päin"" asennossa. Lähes poikkeuksetta sessiomme päättyvät ihanaan yhtäaikaiseen orgasmiin joka tuntuu todella vatsanpohjassa asti.

Kuitenkin väitän että mukavampaa tämä saattaisi olla, jos vehkeeni olisi lyhyempi, jotta pääsisin myös häpuluullani tai peniksen juurella koskettamaan klitorista. Nythän naiseni teknisesti katsoen tyydyttää itsensä, mutta samalla tarjoaa minulle hekumalliset hetket. Tätäkin voisi monet suuren kalun haluajat miettiä, kun mittoja on liiankin kanssa, se ei ole enää naisillekaan nautinnoillsta vaan tietynlaista itsetyydytystä.

Mitenkä voit sanoa, että ""vauhkona takaapäin"", jos sinulla kerran on iso?? Minullakin on isohko, mutta takaapäin vaimoni ei saa orkkua, kun kaluni lyö pohjaan. Tätä harrastetaan vain silloin varovasti, kun vaimolta on jo tullut.

Nuolemista ja sormetusta on harrastettu olosuhdeiden pakosta jo 70-luvun lopusta, joten kokemusta naisen ( oman)tyydyttämisestä on karttunut. Suuseksi esileikkinä on ollut aina välttämätöntä ja siitä on tullut olennainen osa seksiä. Entistä useammin on vaimo saanut ensin suuseksillä orkun, ennen nainnin aloitusta. Aiemmin suuseksillä hänet viritettiin hulluuden rajalle, josta sitten hänet kalullani armahdin. Nykyisin tulee oltua laiskempi. Toisin välillä on aikoja, jolloin en saa viedä suuseksiä loppuun, vaan hän haluaa orkun naimalla. Toisinaan taas menee pitkään, että hän haluaa orkun varmemmin suuseksillä. Minulle tuo on yksi ja sama. Voin antaa suuseksiä ja sormetusta vaikka koko yön. Naintiorkun hän ottaa itselleen ratsastamalla päälläni.

Olen ollut 20-vuotta aviossa ja alussa, kun olin tulisesti rakastunut sain orgasmin naidessa koska vaan ja missä vaan.
Eipä aikaakaan astui arki kuvaan ja orgasmia ei tule enää millään tavalla, ei vaikka hän tekisi mitä.
Miehessä ei ole vika. Hän tekee kaiken, mitä pyydän ja enemmänkin.
Tosin näin on käynyt aina, kun opin tuntemaan miehen paremmin, uutuudenviehätys katoaa, valitettavasti.
Fantasioissani minulla on aina uusi mies, ei koskaan samaa.

Minun on pakko kertoa eilisestä keskustelutuokiosta mieheni kanssa. Kerroin hänelle, että minulle jää tyhjä olo, jos hän ei kiinnitä huomiota minun alapäähäni. Hän ei yleensäkään vietä paljon siellä aikaa.
Mieheni ei halunnut kuunnella! Hän sanoi, ettei ymmärrä.
Minä taas en ymmärrä miksi asioista ei saisi puhua.
Sanoin vihdoin suuseksistäkin, että kun jätät sen tekemättä, minä en pääse anatutumaan sinulle täysin. Hänellä on tapana puhua siitä kamalasti, mutta toisin on tekemisen puoli..
Pari hyvää kertaa muistan koko ajalta kun olemme olleet yhdessä. Sen jälkeen hän rupesi jauhamaan että minä muka en anna koskaan pussailla sieltä.

Mitä tästä voisi oppia? Pitää puhua!! Mutta mitä jos mies ei tahdo puhua? Se johtunee siitä, että hän kokee, ettei ole tarpeeksi hyvä vaimolle. Puhuminen voisi auttaa, mutta kun ei ole miehellä kiinnostusta.

Minä olen oppinut oman naisellisen osani. Annan miehelle paljon hyväilyjä suulla ja käsin. Pystyn olemaan suorittava osapuoli, yleensä ratsastaen, koska siten saan säädettyä sitä klitta kosketusta. Mutta häneltä ei tipu liiemmin sitä antamista. Haluaisin, että hän antaisi ja minä saisin antautua ja se tarkoittaisi pidempiä esileikkejä ja pidempää ja hitaampaa seksiä.

Nyt sitten tiedän, että hän aikoo nuolla minua enemmän, mutta vain koska itse pyysin. Hankalaa, ettei voinut itse sitä keksiä. Se olisi tuntunut hienommalta! Olo olisi hieman pidetympi, jos mies keksisi itse antaa.
Että näin. Mieheni mielestä oli ärsyttävää, että puhuin asiasta, hän sanoi, että eihän meillä ole ongelmaa. No ei olekaan, mutta puhua pitäisi.
Teeskentele en koskaan, se on todella tyhmää. Tyydytyksenkin saan jokaisella kerralla, mutta jotenkin olen jäänyt kaipaamaan sitä, että joskus mentäisiin minun ehdoillani, ei vaan miehen jyystämistä ja mahdollisimman nopeaan sitäkin.

Harvemmin kukaan mitään yhdyntäorgasmia saa.

Oletteko naiset ja miehet muuten unohtaneet sen, että miehen elintä voi käyttää myös hieromasauvan tavoin klitoriksen kiihottamiseen?

Ei sitä ole pakko heti olla työntämässä sisälle!!
Suosittelen kokeilemaa, tekee gutaa!!

Naiset valittavat etteivät he saa orgasmia yhdynnässä, mutta eivät itse sen eteen tee juuri mitään. Onko naisen orgasmi pelkästään miehen vastuulla. Ainakin minulle on sattunut kohdalle sellaisia naisia jotka eivät hyväile klitoristaan rakastelun aikana, tuntevatko he kenties jotain ""häpeää"" eivätkä rohkene hyväillä itseään.

Hyvä kun otit sen asian esille ja hienoa kun hyväksyt naisen itsetyydytystä yhdynnän aikana. Tapailin pari vuotta sitten ulkomaalaista miestä - venäläistä joka on korkeasti koulutettu, ja hän suureksi hämmästyksekseni ei pitänyt siitä, että hieroin klittaa rakastellessamme esim. lähetysssaarnaaja-asennossa - mies mun päällä.
Hän perusteli syyn olevan se, että se on häneltä pois.
Olin äimän käkenä. Millä oikeudella hän "" tyydyttää itseään minulla "" kliimaksin saamiseksi mutta minä en saa tehdä samaa eli tyydyttää itseäni kliimaksin saamiseksi.
Kyse on vain eri keinosta vaikka tarkoitusperä on sama sukupuolten välisen anatomian erilaisuuden vuoksi !
Onneksi tapasin sitten uuden miehen - suomalaisen - ja hän suorastaan kannusti minua olemaan terveellä tavalla itsekäs ja ottaa orgasmi itselleni tavalla tai toisella !
Eikö olekin pöyristyttävää ?!? * tuhahtelee *

Ihmetystäni lisäsi sen venäläisen miehen autuaan tietämättömyys naisen tärkeästä orgasmipisteestä.
Miten nainen sitten saa orgasmin ellei hänen sallita hieroa yhdynnän aikana klittaa?
Klitorishan vastaa miehen terskaa eli tilanne on tämmöinen: mies haluaa varta vasten työntää peniksen naisen sisään koska edestakaiset liikkeet stimuloivat terskaa.
Nainenkin tekee vastaavaa eli haluaa varta vasten saada klittansa hierottavan, painelltavan ym. stimuloimisen vuoksi.
Ihan sama tavoite molemmilla orgasmin metsästämisessä jota se venäläinen mies ei tajunnut.
Ovatko kaikki venäläisillä miehillä iso ego jonka vuoksi eivät kykene naisen kanssa tasavertaiseen seksielämään? Hmm...

Mielenkiintoinen keskustelu! Kerron omista kokemuksistani... Avioliitossani (21 vuotiaana ->) en koskaan saanut orgasmia, vaikka yritin aina selittää miehelleni, mitä haluaisin hänen tekevän ja näin olisin mahdollisesti saanut orgasmin ja nauttinut seksistä enemmän. Hänellä oli vain se työntötaktiikka. Minua alkoi tympiä koko homma! - Sitten löysin itseäni nuoremman miehen, joka ITSE rakasti minun nuolemistani ja kappas vaan! sain ensimmäisen orgasmini! Se oli jotain niin mahtavaa, että sen jälkeen halusin seksiä jatkuvasti. Ja olemme edelleen yhdessä. Aluksi minulle se oli jotenkin vaikeaa, tunsin itseni kiusaantuneeksi, mutta sitten vapauduin. Hänelle on erittäin tärkeää antaa se orgasmi minulle ja välillä kestää kauemmin ennenkuin laukean, mutta hän jaksaa nuolla ja se on aivan taivaallista! Nautin myös perinteisestä naimisesta todella paljon, erityisesti takaapäin, mutta orgasmia en siten saa. Hän nauttii suunnattomasti, kun huudan kuin sekopää saadessani. Neuvoksi miehille: kyllä se pillun nuoleminen on aivan omassa luokassaan, jos haluatte naisen nauttivan (tietysti estoisia/poikkeuksiakin on !) ja jos nainen nauttii, niin seurauksena saatte kiimaisen/halukkaan kumppanin, jota ei tarvitse kauheasti maanitella seksiin.... Kokemusta on !!