Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Montako orgasmia nainen voi saada puolessa tunnissa?

Olen tutkinut seksuaalisuutta jo 53 vuotta ja kehittänyt tekniikan jolla ehdottomasri viimeinen puolisoni sai alle puolessa tunnissa reilusti yli 300 orgasmia ilman minkäänlaista esileikkiä. Tyydytys oli sekä seksuaalinen, että emotionaalinen.

Nyr, kun olen eronnut sinkku, etsin naisia jotka ovat tyytymättömiä sukupuolielämäänsä (puutteessa). tarjolla on unohtumaton kokemus joka perustuu lääketiteelliseen tutkimusmateriaaliin keskuhermoton ja ääreishermoston toiminnasta, sekä miehen ja naisen seksuaalisista eroavaisuuksista.

Pystyn myös säätelemään omaa erektiotani, ejakulaatiotani ja orgasmia mieleni mukaan. Pisin aika täydessä erektiossa naisen sisällä on ollut 15 tuntia, mutta yleensä luen pikapanoksi alle tunnin kestävän session, regular 1.3 tuntia, de luxe max 7 tuntia ja tantrinen sessio max 12 tuntia.

vierailija
Aasialaisnaiseni oli hyvin kokematon miesten suhteen. Olen vasta hänen kolmas sänkykokemuksensa.

Minulla on kokemusta noin 30 Suominaisesta, ja hän on korkealla ylitse muiden. Luulen että hän on positiivisesti poikkeava tuntohermojen määrässä. Kun normaali on 8.000 niin luulen että hänellä on tuplasti.

Me rakastellaan joskus yli tunninkin, minäkin pystyn säätelemään laukeamistani. Hän saa ihan jatkuvasti orkkuja ja enää en kysykään kuten suhteen alussa että montako? Hän ei kykene millään laskemaan määriä kun se on jatkuvaa ilotulitusta. On se upeaa kun hän päästelee ihan jatkuvasti suustaan ”ohh f*ck, ohh fu*k”, nauttii silmät kiinni ja on jatkuvaa onnen hymyä päällä 🥰

Alkoi muuten seisomaan tätä kirjoittaessa. Nähdään tänään marja/sienimetsällä, tyttö saa taas haluamansa kyydit samalla jollain pehmoisella mättäällä, aah

vierailija
Kuvailkaa fyysiset tuntemuksenne silloin kun kuvittelette, että naisenne saa orgasmin. Orgasmi on fysiologinen juttu jossa emätin ensin pikkuhiljaa kiristyy ja sitten laukeaa aaltoilevasti. Yksi orgasmi sisältää näitä aaltoja milloin enemmän ja toisinaan vähemmän.
Tuntemus on niin kokonaisvaltainen ja naista herkistävä että aitoja, ei teeskenneltyjä orgasmeja, nainen saa vain muutaman. Homma on aivan vastaava kun miehelläkin eli mies ei pysty laukeamaan kun muutaman kerran peräkkäin ja sitten on pidettävä taukoa.
Suosittelen aistimaan sillä peniksellä niin että tiedätte huijataanko teitä vai ei. Nainen pystyy teeskentelemään miellyttääkseen miestä.

Yhteistyössä