Naisen orgasmi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmm.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27341741]Ainahan se entinen ei ole osannut antaa kunnon orgasmia, nykyiset antaa aina :D[/QUOTE]

No mulle ainakin seksi ja siitä nauttiminen on NIIN tärkeetä, että todellakin olis entinen jos ei saisi mua laukeemaan.

Ja kyllä mä luulen, että mun mies huomaisi jos feikkaisin. Tuskin osaisin äännellä, hengittää ja supistella lihaksia siten että täydestä menisi...

Mulla ei vissiin sitten ilolihakset niin kauheasti supistele, kun mies ei aina huomaa sainko vaiko en. Eikä mulla kyllä mitään nesteistä sieltä turskahtele.

Kuulun niihin onnellisiin 5%:in jotka saavat orgasmin aina halutessaan.
Orgasmi on päänsisäinen asia, aika monella naisella on joko omankehon tuntemus huono tai sitten ei vaan pään sisällä kaikki toimi niin kuin pitää.

Mutta itsetutkiskelun kautta olenkin tehnyt paljon harjoituksia. Härkkinyt alapäätäni eri tavoin ja opetellut sen orgasmin oman käden kautta. En varmaan ilman tätä itsetutkiskelua olisi itsekään oppinut saamaan yhdynnässä.

Oon mäkin itsetutkiskellut. Mut en vaan saa yhdynnässä. Tai saan, jos saan määrätä tahdin ja hieron klitoristani samalla itse. Mut muuten en saa.

Ainoa tapa, miten saan niin, etten tee orgasmia itse, on suuseksi. Olsi kyllä mahtavaa saada myös yhdynnässä. Miten sitä vois harjoitella...?

Yhteistyössä