Naisen orgasmi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmm.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmmm.....

Vieras
Tuli tässä vaan mieleen, kun aina puhutaan siitä kuinka paljon naiset feikkaa orkun miesten mieliksi tai jonkun muun syyn varjolla. Niin, ihmettelen sitä vaan, että eikö ne miehet oikeasti huomaa mitään, jos nainen feikkaa...?

Eikö siis miehet tiedä tai pysty tuntemaan sitä, miltä se tuntuu kun nainen saa oikeasti?

Minusta ainakin olisi hyvin vaikea huijata miestäni, luulen kyllä, että hän huomaisi, jos feikkaisin sängyssä....

Hmm... No ei ole tullut hirveesti feikatta, koska se "iso O" ei ole mulle joka kerta se tärkein juttu, vaain myös se läheisyys ja muu riittää. Mutta sitten kun saan, niin en usko, et feikki menisi läpi. Pitäiskö kokeilla, et huomaako mies mitään?

Naisista kovin pieni osa prosentuaalisesti saa vaginaorgasmin, liekkö miehet sitten tottuneet feikkaukseen:D

Miksi ihmeessä pitäisi feikata? Kyllä orgasmin tietää mutta onhan niitä eritasoisia, pienimmät voivat jäädä huomaamatta. Nainen voi vielä saada useamman.

En ole huomannut kenenkään feikanneen eikä yksikään nainen myöskään ole tunnustanut feikanneensa allekirjoittaneen kanssa. Eli jos joku on feikannut, niin ainakaan minä en siis erota feikkiä oikeasta.

Se on korvien välissä, orgasmi voi olla myös henkistä, ei aina tarvi "oikeaa" sitä saada... musta ainakin tuntuu ihan mielettömältä kun nyt jo mies iltaa varten lämmittelee ihanin viestein...

mulla on sellanen käsitys, että naiset reagoivat orgasmeihinsa kukin omalla tavallaan ja itse kullakin ilolihakset on yksilöllisessä kunnossa

veikkaisin, että kertapanossa feikkaaminen menee läpi mutta vakisuhteessa ei

Kyllähän sitä luulisi että mies huomaisi, mutta ehkäpä kokemattomammat eivät tiedä miltä se oikeasti tuntuu kun nainen saa orgasmin..?

Enemmän ihmettelen niitä naisia jotka feikkaa kun itse en näe mitään syytä siihen. Se on ihan yleistietoa ettei kaikki naiset tule joka kerta, eikä edes suurin osa. Välillä se huippu on vaan niin kiven alla ettei jaksa montaa tuntia sitä tonkia esiin sieltä ja on helpompaa ja limakalvoystävällisempää luovuttaa. (Tai sitten ei vaan huvita niin paljoa). Se on sitten miehen murhe jos se itsetuntoa kaihertaa jotenkin.

Jos en ihan väärin muista niin naisista 5% saa vaginaorgasmin.

Mäkin oon joskus miettinyt, et onko ne miehet olleet aina vain joidenkin feikkaajien kanssa, jos eivät erota sitä, että koska nainen saa oikeasti ja koska ei....

Ja mä en siis tiedä kuin yhdenlaisista orkuista, en tiedä, onko se siis se vaginaorgasmi vai mikä, mutta se kyllä räjäyttää tajunnan joka kerta!!!!

En nyt saa lainattua tuota Dataa, mutta tarkoititko että tunteeko mies suuseksin aikana? Kyllä varmasti tuntee, jos on jotenkin sisällä tai lähellä suuaukkoa. Ja kyllä voimakas supistelu myös näkyy.

En nyt saa lainattua tuota Dataa, mutta tarkoititko että tunteeko mies suuseksin aikana? Kyllä varmasti tuntee, jos on jotenkin sisällä tai lähellä suuaukkoa. Ja kyllä voimakas supistelu myös näkyy.

Voi kai tämänkin feikata jos supistelee pimppaa. Ainoa mitä ei voi feikata on ne "liukkarit" mitä "tirskahtaa".

Yhteistyössä