Naisen ongelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Atte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Atte

Vieras
Rakas vaimoni kyllä kieltäytyy seksistä monesti vain kylkeä kääntämällä, mutta jos joskus itse kieltäydyn niin siitä loukkaannutaan ja ollaan heti varmoja että en pidä häntä kauniina tai että minulla on toinen.

Miten te suhtaudutte jos mies torjuu?

Näinhän se valitettavasti taitaa olla meilläkin, itse olen usein väsynyt tai ei vaan jaksa, mutta jos mies sanoo ettei huvita tai jaksa olen sitä mieltä että ai, jai nyt on jotain pahasti vialla meidän suhteessa.
Tyhmää myönnän, mutta en voi sille mitään, ehkä se on joku alkukantainen ajatus että kunnon terve mies haluaan aina seksiä jos tarjotaan...
;)
Tsemppiä ja juttele reilusti vaimolle... joskus kun asia ei ole ajankohtainen. :hug:

Kieltämättä tulee paha mieli ja harmittaa, käy mielessä että eikö hän rakastakaan enää jne yritän kuitenkin miettiä miehen kantilta, onhan sitä itsekin joskus niin väsynyt että ei huvita tai ei vaan oo niin fiilis. Tosin meillä harvemmin torjutaan vaan se joka haluaa enemmän saa tehdä enemmän työtä ja yrittää herättää toisen haluja.

Meillä on just noin! Kieltäydyn kyllä harvoin, ja jos syy on joku vuoto tai muu alapäässä niin otan kyllä suihin.
Mutta jos kultani kieltäytyy niin en saa suunnilleen nukuttua koko yönä ja sit kellan edellisen viikon tapahtumia etsien merkkejä jostain sellaisista piirteistä että löytyis toinen nainen.
Enpä ookka pohtinut aikaisemmin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 14:20 Mies kirjoitti:
Niin sitä tuntuu monesti moni odottavan että mies on ihan kuin jokin kone...

Pitää myöntää että näin on. Mutta syytä siinä on miehissäkin: miks pitää noista asioista puhua retostella niin yliampuvasti, että väkisinkin saa sen mielikuvan, että miehet ottaa aina kun annetaan? Totuus on tosiaan ihan jotain muuta... Tiivistäen: MIKSI miehet ovat puheissaan kovaa panomiestä, mutta se kaikki jää vain puheeksi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 21:12 tosiaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 14:20 Mies kirjoitti:
Niin sitä tuntuu monesti moni odottavan että mies on ihan kuin jokin kone...

Pitää myöntää että näin on. Mutta syytä siinä on miehissäkin: miks pitää noista asioista puhua retostella niin yliampuvasti, että väkisinkin saa sen mielikuvan, että miehet ottaa aina kun annetaan? Totuus on tosiaan ihan jotain muuta... Tiivistäen: MIKSI miehet ovat puheissaan kovaa panomiestä, mutta se kaikki jää vain puheeksi?

Ja tätä peesaan ja täysillä!!!!!!!! :attn: (siis ainakin meidän kohdalla niin paikkaansa pitävää)

Mun miestä ei kiinnosta läheskään seksi niin paljon kun mua,ei siinä mitään..mutta ne jutut miesten kesken (olen kuullut,en siis salaa,vaan ihan mun kuullen puhuvat)
Jutut on sellasia seksiin liittyviä ja poika porukassa mieheni jotenkin antaa sellasen oikeen "panomiehen"kuvan,tai että seksi kiinnostais paljonkin..
Mutta auta armias..kun ollaan kaksistaan..eipä heru seksiä kuitenkaa!
Tiedän varmaksi että miehellä ei ole toista,ja eipä ole minunkaan ulkonäössä moittimista ja hyvin aktiivinen olen muutenkin,en todellakaan mikään peiton alla pimeessä-tyyppi!
Mut kun ei,niin ei...mutta kavereille annetaan vaikutelma kovemmankin luokan panomiehestä,apua,miehet! :laugh:

meillä ei moista ongelmaa kummankaan taholta. Jos ite oon niiiin heikossa kunnossa, sairaana lähinnä et ei pysty.. sit voi jäädä väliin.. mut yleensä aina sekä ite et mies on valmis seksiin jos toista panettaa. Sitä vartenhan sitä siinä vieressä ollaan.. Häh! Tuntuishan se varmasti pahalle! Ihmiset on vaan niin sairaan itsekkäitä! menkää vaan toisen halujen vietäväks vaik ei aina niin nappaa.. kyl sitä sit syttyy! Ja jos on niin poikki väsynyt, ni neuvotelkaa et meniskö se huomiseen.. jos ei, ni ei muuta ku hommiin! Uskon että ottaa pattiin ku käännetään selkä. Tiputa se lattialle!!! :)

En ota henkilökohtaisesti jos silloin tällöin kieltäytyy. Onhan miehelläkin siihen oikeus! Mutta se ei tunnu kivalta, jos koko ajan valittaa väsymystään. Tiedän että miehellä on paljon töitä mutta silti... :/

Meillä on tätä ollut jo niin kauan että oon jo tottunut miehen kanssa samaan tahtiin.Oikeastaan uinun ihme olotilassa nykyään, ei tee munkaan mieli enää seksiä kun on tarpeeksi monet pakit saanut....Aikoinaan olin niin epätoivoisen puutteessa että uhkailin jo vieraisiin menemisellä.Ehkä tää joskus tästä virkistyy...
Mutta ottaahan se naisen itsetunnolle, varsinki ku aikojen saatos on luotu käsitys siitä että miehet ois aina valmiita seksiin ja naiset niitä haluttomempia.Nykyelämän työtahti, varsinkin lapsiperheillä imee mehut kestä hyvänsä!Pienten lasten isät tekee eniten ylitöitä...On se hianoa perheellisillä..ja sit ihmetellään ku ei porukka lisäänny, jännä juttu. :/

Olen kyllä ajoittain aika pahakin pihtari, joten mieheni harvemmin torjuu minun lähentelyni - joskus kuitenkin. Kyllähän se harmittaa, kun jalkoväli kutisee eikä helpotusta olekaan tiedossa, mutta kyllä olen sen suuremmitta suruitta asian yli päässyt. Mieheni kyllä osaa kertoa syyn. Yleensä se on ollut väsymys, mutta myös taloushuolet vievät halut. Ja kun itse pihtaan, niin saa mieskin olla antamatta jos siltä tuntuu...

Yhteistyössä