Naisen/Naisten raskaaksi saattamisen ihanuus! :)

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Miehet, kuinka monta eri naista olette saattaneet raskaaksi?

• vain yhden naisen

Ääniä: 0 0,0%
  • kolme eri naista

• enemmän kuin kolme eri naista

• Äänestäjiä yhteensä
    1
vierailija
Avaan tälle ihan oman keskustelun, jossa pohditaan, että keitä naisia miehet haluaa saattaa raskaaksi, kuka nainen tai ketkä naiset siinä mielessä kiihottavat teitä?

Aloitan kohta kertomalla omista ihanteistani, seuraavassa viestissäni. Tämä ketju käsittelee nimenomaan seksin sitä puolta, joka tähtää siihen, että naiset tulee raskaaksi.

Te miehet, jotka haluatte panna naisia vain sen takia, että haluatte tyydyttää omia seksuaalisia tarpeitanne, ettekä halua lapsia, tämä ketju ei ole teitä varten.

Naisetkin ovat vapaita ja itse asiassa erittäin tervetulleita kommentoimaan tänne. Kertokaa, kuinka usein olette päätyneet raskaaksi, joko tarkoituksella tai suunnittelematta. Päädyittekö pitämään lapsen vai päädyittekö aborttiin, ja jos niin, niin mistä syystä ja missä vaiheessa raskautta abortti tehtiin? Tässä ketjussa voidaan pohtia myös sitä, mikä on ihmiselämän arvo: olemmeko me ihmiset vain osa eläinkuntaa lisääntymisen tarpeemme kanssa, vai onko ihmisellä suurempi merkitys "tässä kaikessa"? -T

vierailija
Vaikka olenkin hyvin vakaumuksellinen, minua kiehtoo silti ajatus päästä saattamaan joku muukin nainen raskaaksi kuin vain oma vaimoni, joka on ollut minusta raskaana jo viisi kertaa ja neljä lasta synnyttänyt. Yksi keskenmeno, ei abortteja, koska vakaumuksemme ei salli abortteja.

Jos vaimoni tulee minusta raskaaksi, abortti ei tule kysymykseenkään. Hän itse asiassa tuli minusta raskaaksi jo 18-vuotiaana! Se oli myös eka kertamme. Tuolloin hän oli vielä tyttöystäväni vain.

Kiusauksia on, ja sydämeni olenkin menettänyt eräälle erään seurakunnan kuvankauniille sihteerille, joka on minua noin 2 vuotta vanhempi, eli hän on siis 39 nyt. Olenkin jo kirjannut ylös hänestä tällaisia ihania ja seksuaalisesti minua kiihottavia unelmia:

♡ Se "toinen M" - häntä ei ole siunattu naisellisilla muodoilla: hänellä on pienet rinnat, eikä hänellä ole edes muodokasta takamusta. Mutta Luoja on antanut hänelle todella kauniit kasvot ja sydämeni sulattavan hymyn! Hän on niin hoikka, että ylipäätään ihmettelen, että mahtaako siittimeni mahtua erektiossa hänen sisäänsä... mutta voi kunpa se sinne pääsisi! Siittämään!

♡ Näin kerran unta, että tämä "toinen M" oli viestillä/puhelimitse kutsunut minut srk:n vessaan. Siellä hän odotti minua alastomana. Minulla oli vielä/vain paita päällä, mutta siitin jo erektiossa. Hän katsoi erektiossa olevaa vehjettäni ikään kuin ei olisi ikinä ennen nähnyt sellaista! Arkana, mutta alastomana hän... odotti...

♡ haaveilua: "... että tämä seurakunnan sihteeri tekisi duuniaan työpaikallaan minun siemennesteeni sisällään, minun siittiöiden armeija sisällään hedelmöityksestä taistelemassa. Oi kun se ois niin ihanaa! Olisi ihanaa olla siellä seurakunnalla seurakunnan tilaisuudessa tämän sihteerin kanssa ja muiden uskovien kanssa, kuitenkin niin, että vain tuo sihteeri ja minä tietäisimme minun spermani työstä tässä kyseisessä sihteerissä." :)

♡ unelmointia hänestä: ottaisin hänet vaatteitta seisten, siellä hänen työpaikallaan. Hän hyppäisi syliini, ja minä pitäisin hänestä kiinni ja hän minusta, ettei hän putoa. Yhteys kestää juuri tarpeellisen ajan ja sen jälkeen saan syyn ajatella, että hän on tullut minusta raskaaksi.

Joo, eli toiselle naiselle haluaisin päästä aiheuttamaan raskauden. Vielä hän ikänsä puolesta voisi raskaaksi tulla... ihana "toinen M"... ♡

Mutta ongelma on tämä: en osaa iskeä naisia, en yhtäkään naista. Vaimoni sain, kun "takerruin kiinni" häneen, en halunnut jäädä yksin. En siis vaimoani varsinaisesti koskaan "iskenyt". Koska naisenkaato-taitoni ovat käytännössä täysi nolla, niin juuri siksi vaimoni jäänee ainoaksi naiseksi, jolta olen saanut ja jonka olen raskaaksi pannut. Pitäisikö vielä yrittää hänen kanssaan? Hän on 35. Mutta pelkään uutta keskenmenoa niin paljon... viime yönäkin spermat meni pillun sijaan naisen iholle. Ja meillä oli/on vielä 15-vuotishääpäiväkin... tää jätkä on kyllä aikamoinen luuseri. -T

vierailija
Kaksi lasta ex aviomiehelle ja kolmas kierukan ohilaukaus abortoitiin 6+4. Kai ne kaksi olivat toivottuja? Olisin voinut elää ilman lapsiakin. Nyt ihan mukavia aikuisia ihmisiä. Teetin abortin jälkeen sterilisaation.

Yhteistyössä