Naisen lääkärifetissi.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En voi sille mitään, että aika ajoin palaan lääkärifetissiin nussiessani mieheni kanssa sekä harrastaessani itsetyydytystä mustan ihanan dildoni kanssa. Ajatuksissani olen alastomana kahden vanhan pillulääkärin objektina jotka tutkivat reikäni riettaasti instrumentein eri asennoissa, minut komennetaan pyllistämään ja molemmat tohtorit työntävät sormensa anaaliini. Haluaisin että he sitoisivat minut gynotuoliin haarat levälleen ja nussisivat vittuani ja persereikääni miehet saisivat toteuttaa kaikki halunsa mitä ei tietenkään voi vastaanotoilla tehdä, he puhuisivat rumasti vitusta ja persereiästä sekä arvostelisivat hoikkaa olemustani. Molempien sykkivät seisovat kyrvät ottaisin alistettuun suuhuni. RIETAS NOORA.

vierailija
TERKKUJA NOORALLE. Luettuani Nooran kirjoituksen tunsin yhteyttä hänen fetissiinsä, itseänikin on aina kiinnostanut ja kiihoittanut ajatuksen tasolla olla nöyryytettynä ja alistettuna objektina. Minua käytettäisiin riettaasti hyväksi, Nooran pillulääkäriasetelma kiehtoo ja kiihoittaa kyllä minuakin fetissinä, kumma kyllä suuri ikäero on kiihoittavampi kuin jos hyväksikäyttäjät olisivat nuoria. Nuori linjakas vartaloni ja pienihäpyhuulinen kiitoratainen vaginani sekä kolme iäkästä pervolääkäriä alastomuuteni kimpussa tuntuu kiehtovalta. Kaikki kolme reikääni saisivat nauttia kiimaisista vanhoista kulleista yhtäaikaa. Koulunkäyneet vitun asiantuntijat tutkisivat minut perusteellisesti. " Tyhmiä unelmia " NANNA.

vierailija
Olen mielestäni onnekas kun menin neljä vuotta sitten naimisiin perverssin isokullisen miehen kanssa. Hänen mielenkiintonsa pilluani, anaaliani ja vartaloani kohtaan on kuumoittavaa. Ne muutamat kokemukset ennen häntä olivat 5 - . Vähitellen huomasin mitkä jutut häntä kiihoittivat tietysti pillupano, ja anaalini saa nauttia myös aika usein spermasta. Olemme lukeneet. Annan keskustelupalstasta monenlaisia tarinoita myös näitä lääkärijuttuja, meistä molemmista ne ovat kiinnostavia, olen käynyt miesgynellä tarvittaessa tutkituttamassa levitettyä pilluani mikä on mieheni mielestä kovin kiihoittavaa että vieras mies vaikkakin lääkäri katselee pilluani ja työntää sormensa vaginaani ja avaa speculalla sen auki. Fetissi on tarttunut minuunkin, naidessamme kysyn häneltä haluaisiko hän katsella minua gynotuolissa ? olisi kuulemma superkiihoittavaa. MOLEMPIEN FETISSI ( JANINA )

Yhteistyössä