Ihan samalla tavalla naisten välisessä nautinnossa toimii henkilökemia, kuin N+M seksissä. Ainakin omalla kohdallani täytyy henkilön miehen/naisen olla minun silmää miellyttävä, kiehtova, kiihottava. Henkinen yhteys täytyy olla, vaikka ei suhdetta ollakkaan rakentamassa.
Kyllähän nainen tietenkin tietää, miten naista kosketaan, nautintoa annetaan. Mutta tietäähän suurin osa miehistäkin. Itse nautin naisesta koska; itse tilanne jo on hyvin kiihottava, kaunis nainen, herkkä ja hunajainen iho, pehmeät ujot huulet, kauniit olkapäät, kaula, upeat hyväilyjä odottavat rinnat, vatsa, lantion kaari, pyöreät pakarat, reidet, polvi, pohkeet, ja se kaikkein kaunein; pehmeän..kostean..odottava herkkyys, ja se maku!, TAIVAS. Omasta kokemuksestani naiset jaksavat herkkää kaunista leikkiä tuntikausia (toki jotkut miehetkin..).
Mutta mitä itse orgasmiin tulee; minulle miehen kalun tuottama orgasmi on huomattavasti vahvempi ja rajumpi kuin naisen kanssa saatu. Mutta siitähän ei aina olekaan kyse..
Enkä ole tähän ikään mennessä vielä kertaakaan törmännyt mieheen, joka ei haluaisi katsella naisten keskinäistä leikkiä.
Kokeilepa Lena joskus. Nautinnollisia hetkiä!