Naisen huono hygienia ...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tapasin varsin viehättävän itseäni nuoremman naisen. Lopulta kävi niin että päädyttiin sänkyyn.

Kyllä loppui lyhyeen halut häntä kohtaan kun piti alkaa hommiin. Haju oli jopa kuvottava, niin surkeasti oli alapään hygienia hoidettu.

Onko sinulle sattunut kumppania kohdalle että homma lopahtaa huonoon hygieniaan?
 
Ei enää ikinä
Seurustelin erään miehen kanssa parisen kuukautta ja voi oksetus paria asiaa. Mies ei pessyt ikinä käsiään, ei edes :poop: lla käytyään. Suuttui kun mä yritin ohjeistaa, että kädet pitää aina pestä kun käy vessassa. Kävi lisäksi kerran viikossa saunassa eikä suihkussa muuten. Ei onneksi haissut hieltä, mutta sitten sitä kerran viikossa pestyä k*llia tukki mun naamaa kohti, että ota suihin. En muuten ottanut ennen kuin kävi pesemässä vehkeensä.

Oli kyllä muutenkin aikamoinen ä*liö loppujen lopuksi se mies joten lopetin suhteen. Yhdenkään naisen ei pitäisi sortua siihen mieheen. Pahinta ei ollut nuo hygieniajutut vaan se henkinen pahoinpitely. Miten voikin yksi ihminen saada toisen niin pahoinvoivaksi parissa kuukaudessa. Oli suuri helpotus kun pääsin tyypistä eroon.
 
vierailija
No kyllä...ja jälkeen päin kuulin ettei ilmeisesti vaatteitaan ja lakanoitaan pese kuin tosi harvoin. Tuulettaa vaan.
Kyllä minä lähdin kloritin ostolle, ja kaikki tekstiilit ensinkäytin saunassa 100 asteessa ja sen päälle pesin.
Itselleni hain apteekista antiseptistä pesuainetta.
Kyllä kuvotti pitkään.
Ja päällepäin näytti että normaali tyttö.

Toinen ällötys oli muuten fiksu ja siisti mut tuhero olikin kun pajupusikko.
Kyllä jäi homma sikseen sen viidakon takia.
 

Yhteistyössä