Naisen helppo elämä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36

>
>
>> Vai helppoa olla nainen...
>>
>> Jaska oli tympääntynyt menemään töihin joka päivä kun hänen vaimonsa oli
>> kotona. Eräänä päivänä hän päätti, että vaimon on aika tietää, mitä hän
>joutuu
>> kärsimään. Joten hän rukoili: "rakas Jumala, joudun menemään joka päivä
>töihin
>> ja raatamaan kahdeksan tuntia sillä välin kun Sanna vain pysyy kotona.
>Haluan
>> hänen tietävän, mitä joudun käymään läpi hänen ja lasten vuoksi. Voisitko
>> mitenkään antaa meidän vaihtaa kehojamme vaikka vain päiväksi. Aamen."
>>
>> Jumala toteutti suuressa viisaudessaan Jaskan toivomuksen. Seuraavana
>aamuna
>> Jaska heräsi Sannana. Hän haki lehden, teki aamiaisen perheelle, herätti
>> lapset, asetti kerho- ja kouluvaatteet esille, vahti pukeutumisen ja
>aamupalan
>> syömisen, pakkasi pienimmille lapsille eväät kerhon retkeä varten, vei
>> vanhimmat kouluun ja palasi nuorempien kanssa kotiin. Hän laittoi
>pesukoneen
>> pyörimään, vaihtoi pienimälle kuivat vaatteet kastuneiden tilalle, keräsi
>> kuivapesua vaativat vaatteet, vei ne pesulaan, kävi vakuutusyhtiössä, vei
>> pienemmät lapset kerhoon, kävi tekemässä ruokaostokset ja ajoi kotiin.
>Hän
>> purki ruokakassit, maksoi laskuja ja tarkasti tiliotteen. Hän siivosi
>> kissanhiekat ja pesi koiran, joka oli kurannut itsensä takapihalla.
>>
>> Kello oli jo yksi, joten hän sijasi kiireesti vuoteet, ripusti pyykit,
>siivosi
>> kylpyhuoneen, imuroi, pyyhki pölyt ja moppasi keittiön lattian. Hän ajoi
>> hakemaan lapsia koulusta ja kerhosta, keskusteli heidän kanssaan päivän
>> tapahtumista kotimatkan aikana, selvitti yhden riidan ja antoi
>vanhimmalle
>> luvan osallistua diskoon illalla. Kotona hän antoi lapsille välipalaa,
>komensi
>> heidät tekemään läksynsä, levitti silityslaudan ja silitti edellisen
>päivän
>> pyykit samalla kun katseli TV:tä.
>>
>> Klo:16.00 hän alkoi laittaa ruokaa, pesi perunat, laittoi ne kiehumaan
>ja pesi
>> vihannekset salaattiin, levitti porsaanleikkeen ja paistoi ne.
>Päivällisen jälkeen hän
>> siisti keittiön, pisti astiat koneeseen, vei vanhimman lapsen koululle
>diskoon.
>> Paluumatkalla hän toimi erotuomarina kahdelle nuorimmalle, jotka
>tappelivat
>> takapenkillä.
>>
>> Kotiin päästyään hän laittoi lapset kylpyyn valmisti heille iltapalan,
>valvoi
>> hampaiden pesun, peitteli ja luki iltasadun. Sitten hän vei koiran
>lenkille,
>> haki vanhimman lapsen diskosta, antoi iltapalaa, kuunteli illan
>tapahtumia ja
>> komensi lapsen pesulle ja nukkumaan. Hän meni itsekkin suihkuun ja kaatui
>> sänkyyn. Eihän hän tietenkään voinut kieltäytyä rakastelemasta, hänen oma
>> vartalonsahan sitä halusi, vaikka nykyinen keho olisikin nukkunut paljon
>> mieluummin.
>>
>> Seuraavana aamuna herättyään hän välittömästi rukoili polvillaan sängyn
>> vieressä: "Rakas Jumala, en ymmärrä, mitä oikein ajattelin. Olin
>väärässä, kun
>> kuvittelin Sannan olevan laiskana kotona kaiket päivät. Ole niin kiltti
>ja
>anna
>> meidän vaihtaa takaisin!"
>>
>> Jumala vastasi suuressa viisaudessaan: "Poikani, minusta tuntuu, että
>opit
>> läksysi ja olen iloinen vaihtaessani tilanteen ennalleen. Sinun täytyy
>vain
>> odottaa yhdeksän kuukautta - tulit raskaaksi viime yönä."
 
...ja sitte vielä ihmetellään mammojen vauvakuumetta kolme vuoden välein, lapsirakkautta, jooooo kyllä varmaan. Tottakai on nykytekniikalla rennompaa, ei tartte vesiä kantaa edestakaisin tai puita lämmitykseen ja ruuantekoon, on sisävessat, pyykkikoneet, ei tartte harsovaippoja pestä tai jauheesta korviketta laittaa. Kyllä nykyään on helppoo olla KOTIMAMI 24/7, jeeeeee. Ukko menköön töihin ja elättäköön meidät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tops:
...ja sitte vielä ihmetellään mammojen vauvakuumetta kolme vuoden välein, lapsirakkautta, jooooo kyllä varmaan. Tottakai on nykytekniikalla rennompaa, ei tartte vesiä kantaa edestakaisin tai puita lämmitykseen ja ruuantekoon, on sisävessat, pyykkikoneet, ei tartte harsovaippoja pestä tai jauheesta korviketta laittaa. Kyllä nykyään on helppoo olla KOTIMAMI 24/7, jeeeeee. Ukko menköön töihin ja elättäköön meidät.

:hug:
 

Yhteistyössä