Naisen alapään tuoksu/haju

  • Viestiketjun aloittaja Maarit
  • Ensimmäinen viesti
baarissa
Lähdinpä viihteeelle viime viikonloppuna erääseen baariin. Baaritiskillä istui vetävän näköinen pimu lantiofarkuissa ja stringit pilkisti takamuksesta, persvako vilkkui. Päätin tehdä tuttavuutta pimun kanssa, tarjosin paukunkin ja istahdin viereen. Yhtäkkiä alkoi haista kauhea ripulinhaju, kohdistin sen pimun persvakoon, tais tervanaru hinkata vaossa. Anteeksi, jos lähdin yllättäen muualle. Haju oli karmea.
 
Gro Magnon
Varmaan on vielä alkuihmisen aisteja tallella, koska pystyn haistamaan kuukautiskiertonsa hedelmöittymisvaiheessa olevan naisen.

Toki näkeehän sen ilmeestäkin ja muusta käyttäytymisestä. Mutta se haju! Se ei ole lainkaan miellyttävä, mutta siitä tietää, että pesää olisi tarjolla.

Tuossa vaiheessa ovulaatiotaan oleva nainen pitäisi ottaa yhteiskunnan huostaan ja sosiaalitanttojen syyniin. Ei ainakaan päästää baariin...
 
kierron aikana vaihtelee
kaikki naiset tietävät( tai ainakin uskon niin ) miten ovulaation aikana kostuu helposti niin, että pikkuhousutkin kastuu. jos oikein kiihottuu......( tai sittën olen itse outo)..Tämä kosteus on enemmän makeamman makuista kuin muina aikoina.... Se ei ainakaan voi varmaan maistua pahalta. Miehen pehmeä kieli tuntuu silloin niin taivaalliselta, että todella toivon, että nautinto on molemmin puolista.
 
M40+
Mielipidekysely. Pidättekö miehet naisen alapään hajusta? Haisteletteko sitä mielellään, onko se menettelevä, siedettävä vai ettekö pistä päätänne lähellekään? Kiinnostaa vain koska ex-poikaystävä ei voinut sietää tätä hajua eikä siksi mielellään halunnut sitä sormiinsa tai luoja varjele, harrastaa suuseksiä. Että onko yleistä vai oliko kyseinen tyyppi ihan friikki?
Luulisin että kaikilla naisilla on mahdollisuus haista hyvälle. Epäilen että osa ei osaa pestä pimppiään. Ei siihen vesi riitä.. ei mun pallien hikikään pelkällä nopealla vessasuihkulla vesipesulla lähde. Tarvitaan pesuaine. Joku PH -juttu tää on varsinkin naisille.. Oi sitä päivää kun mun vaimo ei haise.
 
Viimeksi muokattu:
M40+
Mielipidekysely. Pidättekö miehet naisen alapään hajusta? Haisteletteko sitä mielellään, onko se menettelevä, siedettävä vai ettekö pistä päätänne lähellekään? Kiinnostaa vain koska ex-poikaystävä ei voinut sietää tätä hajua eikä siksi mielellään halunnut sitä sormiinsa tai luoja varjele, harrastaa suuseksiä. Että onko yleistä vai oliko kyseinen tyyppi ihan friikki?
Luulisin että kaikilla naisilla on mahdollisuus haista hyvälle. Epäilen että osa ei osaa pestä pimppiään. Ei siihen vesi riitä.. ei mun pallien hikikään pelkällä nopealla vessasuihkulla vesipesulla lähde. Tarvitaan pesuaine. Joku PH -juttu tää on varsinkin naisille.. Oi sitä päivää kun mun vaimo ei haise.
 
Viimeksi muokattu:
hallol loota?
Haisisko ne naisten alapäät pahalle siksi kun miehet on siellä vierailleet? (kurkistakaa housuisinne ja tositenne housuihin) ja kyllä suusyöpä riski on kova. Jatkakaa vaan....
 
vamppi
imen, nuolen mielellään naisen alapäätä sinne asti kun naama tuntuu oudolta sitä on silti vaikea lopettaa vaikka ei enää jaksaisi, tuoksussa ei ole ollut ikinä mitään vikaa jotkut puhuu härskistä sillistä, ei ole tullu vastaan ja vihaan sillin hajua sekä makua, myös ohi mennen joskus saatan imeä myös naisen varpaita, kunnioituksen osoituksena, että en kunnioita pelkkää pillua vaan koko naista, sanoovat sitä prinsessan kohteluksi
 
Artisokka
Kullervo punasennaan sitä on itehhii tulluna tiirattuu ku rutullu on vejetty sätkee nii jotta hyvä että karistoo kerkes. No se ol sitä hyvvee aikoo ku sai vielä buarissa immöö. Toiset turvallaan, toiset vittullaan.
 

Yhteistyössä