[QUOTE="vierailija, post: 34955955"]
Seuraava matka on jo päätetty.
Sain ennen paljon vaatteita sisariltani. Olen konmarittanut kaikki kaappini, enkä ole ikinä sortunut heräteostoksiin. Tällä vuosituhannella olen saanut paljon vaatteita ja muuta tavaraa aikuiselta lapseltani. Hän pukeutuu aina erittäin tyylikkäästi.
Tänä keväänä ostin ihanan myssyn, jonka suojassa on ihana kulkea asioilla.
Paras myssy ikänä, ja sain siitä jo kehuja.
Kun vaatekaappini ovat järjestyksessä, aikaa vapautuu esim. tällä palstalla lörpöttelyyn. Seuraavaksi katson vuoden 1995 Kaunarit, jossa Taylor alias prinsessa Leila tapaa häntä etsivän psykiatrin. Edellisessä jaksossa on huikea vatsatanssikohtaus. Toisella tanssijoista on monta elävää käärmettä käsissään.
1990-luku oli huikeaa aikaa elåmässäni. Harrastin vatsatanssia, ja opettajani kerran tokaisi, että lähdetkö lisäoppiin Luxoriin. Samoihin aikoihin kyseisessä kaupungissä paukkuivat pommit.
En enää muista sarjan Macy-episodia, joka menetti kurkkuleikkausessa lauluäänensä.
Kun ihminen vanhenee, kaikista parasta mielentasapainon hoitoa on katsoa Youtubeata mitä mieli tekee ja halajaa. Nykymaailma on arvaamaton ja sairas, ettei minua kiinnosta kuin vain tietyt asiat. En enää ole tilivelvollinen kenellekään mitä teen tai jätän tekemättä.
[/QUOTE]