[QUOTE="vierailija, post: 34955697"]
Nyt ei ole aikaa keppostelulle. Olemme tiimin kanssa kehittelemässä uutta kännykkää jonka näyttö ei hajoa vaikka sen heittäisi seinään niinkuin vanhat puhelimet 20 vuotta sitten. Lisäksi kehitämme kännykän akkua joka kestää yhdellä latauksella kymmeniä päiviä vaikka olisi kovassakin käytössä. Olemme jo joitain ongelmia saatu ratkaistua mutta työtä on paljon. Mutta ollos huoleti olen varannut sinulle yksityislentokoneen joka kiidättää sinut ranskaan kuuluisalle pierre vaatturille joka tekee sinulle kauniin mekon tänään. Minun piti oikeastaan yllättää sinut mutta viikonloppuna lennämme wiennaan katsomaan klassista musiikki näytöstä. Meille on varattu oma aitio sieltä mitäs pidät tästä mutta hei shown jälkeen tapaamme kuninkaallisia niin voisit kokeilla kepposta kun siellä on yksi turhan tärkeä elvisteliä ja inhoan häntä ni voisit hälle keksiä jonkun kepposen joka näpäyttää häntä. Se saisi minut hytkymään naurusta.
Joo me käytiin kanssa tytön kaa kirppareilla nyt eii o tullut pitkään aikaan käytyä niissä. Harvoin kirppiksiltä löytyy mitään miesten vaatteita.
Mut mitä mieltä tästä. Välillä kirpparilt jotkut on löytänyt muutamalla jenillä satojen tuhansien arvoisia juttuja. Myyjä on saannut pennejä. Kyl mun mielestä noissa tapauksissa sille kirpparin myyjälle pitäisi antaa isosti myös rahaa eikä omia itelleen kaikki vai mitä mieltä itte tollasist et menisitkö antamaan sille joka hiluilla möi satojen tonnien arvoisan jutun?
Meijän tyttö meni noin 2vuotiaana päiväkotiin eikä se nyt siellä traumatisoitunut. Sil oli siel yks kaveri jonka kaa oli kuin paita ja peppu. Mut sit päiväkoti muuttui ja tyttö meni toiseen päiväkotiin vähän jäi harmittamaan se et sit niiden kaveruus jäi. Noh okei uudes päiväkodis nih tyttö oli noin 4 vuotias ja ne oli toisen kanssa karanneet sieltä päiväkodista tutkimaan maailmaa. Tästä voidaa olla montaa mieltä nih sillonku ite olin lapsi noin 8 vuotias nih naapuris oli monta poikaa ja yks oli 4vuotias mut niin vaan sekin sai liikkua jo meidän kanssa kauemmaksi kotipipihastaan. Et oliko tuolloin 4 vuotiaat jotenkin kypsempiä ei sillä mitään vaippoja ollut ja joskus mentiin jopa kaup7ngille asti eikä vanhempia mukana
[/QUOTE]