Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="vierailija, post: 34955520"]

Minun 500 tuhannen mersun konepelillä ei kiehnätä. Tulisin erittäin vihaiseksi jos mersuni naarmuuntuisi. Ja joutuisin alkaa puunaamaan sitä. Mut hei kuule sie menes takaisin nukkumaan. Menet sitten myöhemmin unien jälkeen laittamaan kyntesi minttiin. Ja punaa poskille ja huulipunaa. Kun tulen johtotehtävistäni kotiin odotan että ruoka on valmiina ja pidät ostamaani minimekkoa päällä. Ainiin ja kampaus myöskin kondikseen. Paljonko näihin toimen piteisiin menee rahaa?. Mut voisitko lispetti lopettaa sen laukkujen oston sinulla on jo niitä sata. Miksi annat niiden laukkujen homehtua kaapissa kun et edes niitä käytä. Ollaan jo puhutta tästä sinun maanisesta shoppailusta😁.  Yllätä minut tänään ja käytkin kirppiksellä. Katsotaan jos olet kiltti kotivaimo niin kuun lopussa voit saada uuteen chanelin laukkuun rahaa. Ja siitä sinun töihin menosta. Ei tule kuuloonkaan kun se nolottaisi minua kaveri illassa muiden johtajien kanssa että naiseni tekee töitä joten lopeta hupsuttelu töihin menosta. Sun tehtävä on näyttää nätille se on sinun työsi. Ja elä aina jäkätä siitä minun sihteeristä mitään ei ole menossa joten ole huoleti.

T kokoomuksen jäsen numero1.

[/QUOTE]

Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 8, 5, 5

Yhteistyössä