Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="vierailija, post: 34955316"]

Joo mut ennen tätä päivää se teksti ei hävinnyt kun puhelin soi. Joo mä yleensä kyl kopioin tekstin ku mut heittää vähän välii ulos ku kirjautunut. Sillonku on kirjautunut ni se tekstihän jää mitä kirjoittanut ja voi lähtee mihkä huvittaa.

Mut siis on herkkyydessä puolensakin siis sillonku tulin tälle palstalle nih mun sydän aukesi tavalla jota en ollut koskaan kokenut noh päähän siinä myrskyssä ei pysynyt mukana mut kwrron esimerkin tai pari. Esim sillon mun sydän saattoi kuiskata minulle et koht tuosta kohtaa tulee jänis olin siis metsässä ja hetken päästä siitä kohti tosiaan tuli jänis olin niin kiinni maailmassa esim mun vanhan talon piha tolpassa oli kaksi varista aina tolpan nokassa ja ainakun lähdin ulos nih ne teki pikku kierroksen ja laskeutui takas ja sitkun olin ohittanut neh ni ne lensi seuraavalle tolpalle joka oli edessäni sit mä aloin niille kuiskiin mielessäni muka variksen kielellä ja tuntui et ne kuuli se noh okei toi ei liittynyt tunne maailmaan van sekopäistä. Mut maailma oli ihan hiton kaunis paikka siinä maailmassa näin kaiken rakkauden silmin. Olihan siinä hankaluutensa jos esim nainen hymyili minulle mulle tuli tosi ujo olo ja punastuin mut en kyllä niitä kauneuden päivii vaihtais pois mitä koin noh sehän ei päättynyt lopuksi hyvin ku pää ja sydän ei ollu synkassa ja epäilykset repi rikki ja sydän kyl otti ison ammottavan aukon. Mut oli siinä maailmassa paljon hyvääkin. Saatoin itkeä liikutuksesta monta kertaakin jos tuli vaik joku kaunis biisi.

Jooh kyl pitäis uskaltaa jutella vaik toinen olisi kuin erimieltä. Tytöllekin vähän opetan keinoi millä pelkoaan voi työntää pois koska pelokkaana yleensä sortuu virhe ratkaisuihin ja voi käydä huonosti. Tulla sinuiksi ehkä pelon tunteen kanssa ettei se enään hallitse mieltäsi. Ja pystyy hoitamaan tilanteet

[/QUOTE]

Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Vesihiisi sihisi hississä"

Yhteistyössä