Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="Lispetti, post: 34955184, member: 124371"]

No onpa ärsyttävä juttu että tekstit meni!🫤 Pitää vissiin aina kopioida teksti ennen kun sen sendaa ni ei tarvi uudelleen kirjoitella.

No siis, mähän oon passaaja ja todella avulias, mutta silleen kai vähän konservatiivisempi tapaus, että kyllä mulla menee tuo, et miehet tekee raskaammat jutut ja mä teen sitten muuta.

Kyllä mä olisin teidän tapauksessa lapsen kantanut, ja tietenkin olisin nostanut vesipullon, onpa outoa käytöstä ollu noilla naisilla.😦 Siis kaikkineen!

Asiat sanotaan suoraan, tietenkin, ja puhdistetaan ilmaa. Meillä on aina oltu äänekkäitä keskustelijoita, ei kukaan ota nokiiinsa - kyllä maailmaan mölyä mahtuu. Ja, kyllä ne nagatkin sanotaan ihan ääneen - tietenkin. Eihän nyt aina voi kaikki asiat miellyttää tai mennä putkeen! En ole kyllä ikinä mennyt rikki mistään huudoista tai ärähdyksistä, ihan vaikka huono päivä voi joskus aiheuttaa kikkua. Harvoin tosin itse olen kiukkunen kun asiat ovat suht järjestyksessä, kun itse toimii puikoissa, mutta kyllä minäkin joskus annan sapiskaa!🤗

Wokehumppaa ovat nuo uhriutumiset/pos.energiat ja turvalliset tilat etc!🤮

[/QUOTE]

Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Tupenrapinat"

Yhteistyössä