naiselle lahja

• Viestiketjun aloittaja isi-81
  • Ensimmäinen viesti
isi-81
Moi! En ole ihan vielä isä, laskettu aika on joulukuun puolen välin tietämissä. Tuntuu hyvältä saada vauva ihanan naisen kanssa. Ja muutenkin meillä menee hyvin. Haluisin ilahduttaa naistani jollain ikimuistoisella joululahjalla, joka soveltuu tän hetkiseen elämän tilanteeseen. Mitä se olisi?
En palstaile usein, huomasin vaan että naiseni on näillä sivuilla käynyt ja on oiva tilanne kysyä kun nainen ei kotona.

Heippa!

Meillä on laskettu aika 20.12. eli aika samoissa ollaan.
Mä en muuta toivo mieheltäni jouluna, kuin paljon kynttilöitä, haleja ja hiljaista,rauhallista yhdessä oloa vauvan kanssa!
Toivon ettei tietokone olisi päällä. Keskityttäis vain toisiimme :heart:

Mutta jos jotakin tiettyä lahjaa olisi toivottava, hmm...niin tällaisessa tilanteessa on vaikea toivoa mitään, kun tuntuu että kaikki sellainen on tulossa mitä toivoa saattaa :) Ehkä joku ihana lämmin oloasu voisi olla mieltä piristävä, kun kotosalla tulen nyt aika paljon olemaan!

äijö
Lapsi todennäköisesti syntyy siis ennen joulua... Voisit ostaa jonkun korun jossa kaiverrettuna lapsen syntymäpäivä...
Itse annoin vaimolle kolmannen sormuksen ja siihen on kaiverrettu kaikkien lasten syntymäpäivät.

ite oisin onnellinen kans yhdessäolosta ja ekstrahuomiosta.olla vaan yhessä kotosalla ja kuusen alta ottaa pari lahjaa ja saunoa.on luojassaan jos saan mitään noista tässä kaaoksessa mikä on nyt päällä.jos jotain lahjaa toivoisin, se vois olla jotain tosi henkilökohtasta.tuoksu, koru tai alusvaate.

ISO isä 36 V
Ole lapsellesi ISÄ ihan alusta alkaen ja kaiken kodin hoidon jälkeen kun ihmettelevät tätä, niin sano meneväsi kaverien kanssa ulos jos vain teille sopii.;) vasta lahja paras lahja.....

ISO isä 36 V
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2004 klo 03:12 ISO isä 36 V kirjoitti:
Ole lapsellesi ISÄ ihan alusta alkaen ja kaiken kodin hoidon jälkeen kun ihmettelevät tätä, niin sano meneväsi kaverien kanssa ulos jos vain teille sopii.;) vasta lahja paras lahja.....
:snotty:
Tämä oli siis ISÄLLE!! ei kysyjälle

kysymysmerkki
Kysyit nyt varmaan ihan materiaalilahjasta.Minusta kiva lahja on esim. käteen ketju, johon voi kerätä erilaisia riipuksia, aina jonkun merkkipäivän tai tilanteen "kunniaksi" vaikka vuosikymmenet. Itselläni ei ole sellaista, mutta esim. äidilläni on. Riipus voi olla tilanteesta kertova, esim. kun lapsi syntyy, jotkut pikkutossut, tutti tmv. Tietenkin riippuu minkä tyylinen tämä naisesi on. Myös esim. kalevalakorut ovat hyvä ajaton lahja. Niissä löytyy eri tyyliä ja hintatasoa matskusta riippuen. Kalevalakorulla myös erikseen lapsikoru, joka kyllä tyyris. Mutta esim. eri sydänsarjat kuten Talonsydän jo edullisempi.

Ihania lahjoja myös pehmeä torkkupeitto, joku hoito, pyjama, yhteinen reissu (mikä nyt ei oikein passaa, vauvan hoitoa kotioloissa teillä tiedossa...) mutta eivät toki niin vuosia säilyviä juttuja.

Toivottavasti mieleinen lahja löytyy. Hyvää joulua ja onnea teille! =)

Mä olen jo pitkään toivonut sellaista ranneketjua mihin voi kerätä elämäntilanteen mukaan riipuksia: lasten syntymät, naimisiin meno, mitä tahansa. Sellainen olisi ihana lahja saada vauvan synnyttyä vaikka jo sairaalaan, ja miksei myös joulupaketissa ihan vaikka nyt vieläkin kun neiti on kaksi vuotias. Mutta tässä minun ideani ja haaveeni siis, en toki tiedä minkä tyylinen nainen puolisosi on. Mutta jos pitää koruista. ;)

odette harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 20:59 äijö kirjoitti:
Lapsi todennäköisesti syntyy siis ennen joulua... Voisit ostaa jonkun korun jossa kaiverrettuna lapsen syntymäpäivä...
Itse annoin vaimolle kolmannen sormuksen ja siihen on kaiverrettu kaikkien lasten syntymäpäivät.
Tällä miehellä löytyy sydäntä :heart: Onnekas vaimo sulla B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 20:59 äijö kirjoitti:
Itse ilahtuisin tuollaisesta!

Koru on paras
Kyllä toi korujuttu sopisi tilanteeseen parhaiten. Koru on kaunis, arvokas ja ikuinen, kuten perheesikin... =)

Itse sain korun ja se oli ihana lahja vaikken muuten mikään koruihminen olekaan.

Symbio
Jos nainen on yhtään "extreem" niin voisit esimerkiksi hankkia lahjakortin lähimpään tatuointiliikkeeseen ja suunnitella itse tai pyytää liikkeessä suunnittelemaan tatuoinnin joka soveltuisi lapsen nimeä varten..

Itse olen suunnitellut tatuointia tyttöystävälleni..Kuvassa on enkeli :saint: ,pieni hymy huulessa,kädet rukoillen..Ja kuvaan sovittelen tyttöystäväni esikoisen nimeä..

Jos esim.pelkkä enkeli ei sovellu kuvaan voi lisätä tribal kuviota tai jonkin sortin "henna" tyylistä kuviointia

Yhteistyössä