Naisella pyllykarvoja

  • Viestiketjun aloittaja Kysynvaa
  • Ensimmäinen viesti
Kysynvaa
Mitä mieltä jos naisella on pyllykarvoitusta? Onko normaalia ja voiko mies olla sellaisen kanssa? Jos vaikka lykkii takaapäin niin what? Pyllykarvat sojottaa tuhnuisena edessä?

Onko teillä tosiaan pyllykarvoja?
 
"vierailija"
Kyllä kuule naisellakin on pyllykarvoja, mutta en nyt sanoisi että (mulla) mikään hirveä puska siellä on joka moikkaa kun pyllistää. Muutama hassu karva korkeintaan, joita ei edes huomaa touhuillessa. Mies ei välitä muutenkaan mun karvoituksesta tuon taivaallista, välillä pyydän apua ajeluun ja joskus jopa jaksaa suostua. Kyllä se oon minä meidän taloudessa joka niistä (omista) karvoista ei tykkää, välillä annan olla mutta usein ajelen ihan oman mukavuuden takia, en mistään muusta syystä.
 
vierailija
Kyllä jyskyy naisen persevakokarvoille. Antasin olla vaan siellä, vaikka olisi älypuhelimen levyisenä mattona häntäuusta häpyluuhun ja vyöryisi yli kaikkien siveelliyyden rajojen. Kainaloissa ei haittais säärissäkään ei, ei liioin juuri nivusissa ja perseposkilla, Navan seudulla ja nännipihalla myös vois olla ihan ok muutama, niskassa pitkästi hiusrajan alla, käsivarsissa. Mitäs net haittaisivat. Karvattomuusihanne on aika raivostuttavaa, ei oikein syki täysihonaiselle. Sais olla minun puolesta täydet karvavarustukset joka paikassa, ei ne naista rumenna, kyllä luonto siitä huollehtii. Tuntien nyppimiset ja sokeroinnit tekevät naisesta tylsännäköisen. Kulmakarvatkin saisivat rehottaa miten parhakseen näkevät, vaikka sitten toisiaan suudellen
 
Kannattaa sokeroida/ajella/vahauttaa ne pois, jos häiritsee.
Uskon, että kaikilla kasvaa jonkinlaista haituvaa reikien ympärillä, nenässä ja korvissa jopa sisäpuolella.:X3:
 

Yhteistyössä