"Naisella pitää olla muotoja" pallossa ei paljoa muotoja ole..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh.

Vieras
Kun tätä hokemaa tuntuu aina hokevan ne "isommat" tytöt joiden mielestä hoikat eivät ole naisellisia vaan naisella pitää olla "kurveja" tai muotoja" Olen tässä oikeasi miettinyt, että on se joillain pienestä naiseus kiinni. Mielestäni naisen kurvit ja muodot ovat esim. rinnat ( en tarkoita isoja) ja vaikkapa lantio joka on jokaisella naisella. Kurveja eivät ole ylensyöpöttelyllä hommatut rellukat ja himohinkit jotka syntyvät runsaan ylipainon seurauksena.

Laiha ja hoikka on ainakin mun mielestä eri asia. Laihalla harvemmin niitä muotoja on, hoikalla kyllä on muotoja.

Vaikka mulla on ylipainoa, niin en mä mikään muodoton pallo ole vaan kyllä mulla on erottuvat muodot.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Laiha ja hoikka on ainakin mun mielestä eri asia. Laihalla harvemmin niitä muotoja on, hoikalla kyllä on muotoja.

Vaikka mulla on ylipainoa, niin en mä mikään muodoton pallo ole vaan kyllä mulla on erottuvat muodot.

Mutta olisiko sinulla muotoja jos laihduttaisit ylimääräiset pois vai ovatko muotosi "läskimuotoja"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta olisiko sinulla muotoja jos laihduttaisit ylimääräiset pois vai ovatko muotosi "läskimuotoja"

Kyllä mulle muotoja jää vaikka tästä laihdun. Mulla on leveä lantio joka tapauksessa eikä rinnat millään voi pienetä niin paljon, että ne olis pienet.

Oon sitä mieltä että naisella pitää olla itsevarmuutta oli sitte minkälaiset muodot tahansa. Se on oikeesti seksikästä, sekä miehellä että naisella. Itse oon luonnostaan hoikka, takapuoli on aika iso ja tissit pienet mut ajattelen silleen et siihen pitää olla tyytyväinen mitä on saanu.

Mua kuvottaa kaikenlainen naisen pitää olla sitä ja tätä -tyypittely! Ällöttää FBssäkin se ryhmä nimeltään "naisen pitää olla nainen, lautaa saa k-raudastakin", johon jostain käsittämättömästä syystä on 15 v. amiskundien ohella liittynyt naisiakin. On tosiaan naisilla tekeminen vähissä, jos pitää keksittyä toisten naisten vartaloihin ja kohottaa omaa itsetuntoa arvostelemalla muita. Siitä olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että 130-kiloisesta ei oikein näe, onko hän oikeasti muodokas vai ei, toisin kuin 60-kiloisesta.

Mulle on ihan sama minkämuotoinen joku toinen nainen on, ainoastaan käy nyppimään se, että pitää tulla mule avautumaan siitä, että olen "muodoton", "lauta" ja mitä milloinkin. Varsinkin se ärsyttää siksi, koska en ole muodoton, olen vain pieni.

Mmmmmh.

Mutmut, minusta naiseus on pään sisällä.

Mussa on paljon suoria muotoja ja hiukka kurvejakin ja nille löytyy taattu joku joka haluaa koskettaa. Kuten varmasti pyöreällekin ja muhkuralle ja ryppyisellekin.

Kivahan se, että meitä on täällä erilaisia. Toisten vähättely ja haukkuminen sen sijaan ei oo kivaa. :|

eroottuvat.

Unohdit murteesi.

Pallo tai lauta... Ihan sama. Sitä en ymmärrä, että osalle miehistä on ihan sama mikä on. Toiset tykkää toisesta ja toiset taas toisesta. Niin MIKSI NAISTEN PITÄÄ TAPELLA KESKENÄÄN SIITÄ MIKÄ NYT ON JA EI OLE MUKA MIESTEN MIELESTÄ SEKSIKÄSTÄ TAI KAUNISTA??? Sillä miesten mielipiteestähän täällä väännetään. Mitä se naisten silmään pistää onko toinen yli tai alipainoinen, vai onko just prikulleen sopivan painoinen.

Ei ukotkaan tappele siitä, että onko naisten mielestä kaljamaha sexy vaiko ei. Miks naiset on niin pikkumaisia, ettei ne osaa pitää yhtä vaan iskevät mitä isommalla puukolla niin sen parempi? Loukataan ja loukataan toinen toistamme, siitäkö sitten tulee hyvälle mielelle?

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mulle on ihan sama minkämuotoinen joku toinen nainen on, ainoastaan käy nyppimään se, että pitää tulla mule avautumaan siitä, että olen "muodoton", "lauta" ja mitä milloinkin. Varsinkin se ärsyttää siksi, koska en ole muodoton, olen vain pieni.

Olen ihan samaa mieltä. Ystävinäni on paljon pieniä/keskikokoisia/suuria naisia (ja miehiä ) Minusta se on vain suoraa typeryyttä ruveta ihmisiä moittimaan ulkonäön perusteellä.

Joku jo viittasikin fb:n ryhmään "naisen pitää olla nainen, lautaa saa k-raudastakin", Tuo on jo idiotismia!
Ei ole yhtä ainutta valumuottia, mistä me naiset (ja miehet) olemme muovattu :)

Ulkonäölle ei voi mitään. Miksi siitä kiistellään. Makuja on monia. Ja esim. naiset tykkää erilaisista miehistä, itse en voisi olla jonkun tietyn miestyypin kanssa, josta taas kaverini menee ihan sekaisin. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja pidetään tyhmät turvat tukossa. Jos on lauta, niin mitä sille tekee? Ai niin, silikonit. Jee jee. Hieno, vapaa maailma.

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Ulkonäölle ei voi mitään. Miksi siitä kiistellään. Makuja on monia. Ja esim. naiset tykkää erilaisista miehistä, itse en voisi olla jonkun tietyn miestyypin kanssa, josta taas kaverini menee ihan sekaisin. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja pidetään tyhmät turvat tukossa. Jos on lauta, niin mitä sille tekee? Ai niin, silikonit. Jee jee. Hieno, vapaa maailma.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Jotenkin mua on alkanut rassata se, miten helposti nykyään saa sanoa toiselle vaikka rintojen koosta, ikäänkuin ihmisillä olis joku velvollisuus näyttää joltain tietyltä, jos ei muuten, niin mennä leikkaukseen, ollakseen muille ihmisille mieliksi. Ikäänkuin se olisi vain tahdikkuutta muita kohtaan, ettei niiden tarvitse sitten kärsiä siitä, kun toinen ei ole odotetun muotoinen. Siihen se menee. Ihan sairaan ahdistavaa. kaikki kauneuskirurgia muuttuu itsestäänselvyydeksi. Ei saa olla enää ryppyjäkään, kohta niistäkin aletaan huomautella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eroottuvat.

Unohdit murteesi.

Snif.

Niille, jotka muodoista tai muodon puutteista huomauttelevat, kannattaa sanoa, että tämmöiset olen Taivaan Papalta saanu.
Vähintään uskontoluennon pelossa ne dorkat häipyy - mikä oli tarkoituskin.

Yhteistyössä