Naisella ihokarvat naamassa: jos ne poistaa, kasvavatko ne vahvempina ja tummempina takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karvas nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karvas nainen

Vieras
Minulla on naamassa vaaleita ihokarvoja ja eräänlainen "parta". Karvat ovat onneksi vain muutaman millin pituisia ja vaaleita, mutta haluaisin niistä eroon. En ole kuitenkaan uskaltanut poistaa niitä koska pelkään niiden tulevan takaisin kahta kaueampana. Kokemuksia kellään ihokarvoista?

Eivät kasva. Tosin esimerkiksi jalkakarvojen kanssa sänki voi sheivaamisen takia näyttää aika tummaltakin, sen takia, ettei karva ole ehtinyt vaalentua itsestään vaan on vielä niin "tuore". Eivät ne tule takaisin tummempina oikeasti. Itselläni on kamalan karvainen otsa ja ohimot ja posket, kamalasti sellaista nukkaa. Ihan höylällä ajelen eikä ole koskaan tullu tummaa karvaa tilalle. ;)

vaha on tehokkain, lähtevät juurineen ja ovat pidemmän aikaa poissa, jos kasvojen iho kestää vahausta. toinen on sitten sokerointi, joka on hellävaraisempi kuin vahaus. itse höylällä sipaisen ylähuulen ehkä kerran viikossa tai parissa, kun eivät nuo niin vauhdikkaasti kasva.

[QUOTE="hmm";23406022]kasvoille on omia veetin(?) vahaliuskoja.[/QUOTE]

Täytyy selkeästi tehdä sitten tutustumisreissu noihin kaupassa huomenna jos en uskalla käyttää epilaattiria naamaani..

Miten muuten, voiko kainalokarvoja epiloida? Siis sattuuko se älyttömästi ja pystyykö käsiä käyttämään sen jälkeen? :) (Oon aina miettinyt asiaa...)

Täytyy selkeästi tehdä sitten tutustumisreissu noihin kaupassa huomenna jos en uskalla käyttää epilaattiria naamaani..

Miten muuten, voiko kainalokarvoja epiloida? Siis sattuuko se älyttömästi ja pystyykö käsiä käyttämään sen jälkeen? :) (Oon aina miettinyt asiaa...)

itselleni veetin vahaliuskasta jäi hemaiseva vaha-alueen muotoinen punainen jälki pariksi päivää ylähuuleen, että kannattaa varmaan kokeilla ensin johonkin huomaamattomampaan kohtaan, kuten niskaan. kumma homma, toimivat minulla kyllä aikansa ihan hyvin mutta sitten alkoivat ärsyttämään ihoa..

ja pystyy kainaloita epilomaan, riippuen ihon herkkyydestä voihan se jälkeenpäin kirvellä, mutta kun tarpeeksi kauan sitä tekee niin tottuuhan siihen.

Yhteistyössä