Näinpäs se alkaa Provon viimeisen äitiysloman viimeinen kuukausi huomenna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Sen jälkeen sitä lystiä ei enää ole eikä tule =)

Huomenna lähtee postissa irtisanoutumisilmoitus työnantajalle, jonka jälkeen jään hoitovapaalle siihen asti kunnes poika täyttää 1,5vee.

Työnhakijaksi aion ilmoittautua tai olen kai jo niin tehnytkin, mutta en työttömäksi ennenkuin poju on tuon 1,5vee - saan vähän aikaa miettiä juttuja ja ottaa selvää jos jokin ihan kiinnostaisikin =)

Saa nähdä kuin Provon käy :whistle: :whistle: :whistle:

Mitenkähän käynee vuosilomieni, joita on kai ainakin kahdelta vuodelta vai liekö kertynyt tuon pojan aikaiselta äippälomaltakin??

Lomakorvaukset saat muttet sitä rahaa mikä maksetaan loman jälkeen eli ennen sanottiin lomaltapaluurahaksi, ne jää saamatta. Äippälomalla kertyy normaali loma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lomakorvaukset saat muttet sitä rahaa mikä maksetaan loman jälkeen eli ennen sanottiin lomaltapaluurahaksi, ne jää saamatta. Äippälomalla kertyy normaali loma.

Joo, pitäisi käydä yksi päivä töissä, että saisi tuon ns. lomaltapaluurahan, mutta en viitsi kiemurrella =)

Eli siis olet työnhakijana niin saatko samalla kh-tuen? (ilmeisesti kyllä, varmistan vaan )
Saako silloin työhönosoituksia, mutta niihin ei ole pakko reagoida samalla tavalla kuin työtön työnhakija eli ei saa karenssia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle puolet lomarahasta ainakin merkitsisi sen verran paljon että menisin sen yhden päivän varsinkin jos on monet lomat kyseessä.

Tiedän, mutta pitäisi mennä 500 kilsan päähän ja siinä olisi sellainen inha maku siinä työpäivässä, joten en mene.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Eli siis olet työnhakijana niin saatko samalla kh-tuen? (ilmeisesti kyllä, varmistan vaan )
Saako silloin työhönosoituksia, mutta niihin ei ole pakko reagoida samalla tavalla kuin työtön työnhakija eli ei saa karenssia?

Joo, kai jotenkin niin. Minulla kai tuo karenssi (irtisanoutumisen vuoksi)jos sitä tulee menee hoitovapaan aikana tai jotain. Pitää ensi viikolla yrittää käydä työkkärissä kun en kovin hyvin osannut niitä niiden sivuja käyttää..

Yhteistyössä