näinkö asia on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
olen 41v ja olemme alkaneet suunnittelemaan vielä iltatähteä,onko asia tosiaan näin minua on peloteltu,ettei tässä iässä enää tule raskaaksi :( olen kuulemma liian vanha :( kokemuksia toisilta onko näin ja miten pitkiä yrityksiä takana :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 12:21 vieras kirjoitti:
olen 41v ja olemme alkaneet suunnittelemaan vielä iltatähteä,onko asia tosiaan näin minua on peloteltu,ettei tässä iässä enää tule raskaaksi :( olen kuulemma liian vanha :( kokemuksia toisilta onko näin ja miten pitkiä yrityksiä takana :(

Hei, älä kuuntele ketään päättäessäsi tuollaista asiaa, joka ei koske ketään muita kuin teitä kahta, sinua ja kumppaniasi.

Kyllä sinusta vanhemmatkin ovat saaneet ja saavat täysin terveitä lapsia, nuorillekin äideille syntyy vammaisia lapsia.

Tee päätös ITSE miehesi kanssa, älä anna moralisoijien pilata onneanne.
Kyllä sinä olet vielä täysin "käyttökelpoinen" !!
Onnea yritykselle !!

Samalla tiellä ollaan.. paitsi etten paljon muiden mielipiteitä kysele tällaisissa asioissa, en myöskään ymmärrä miksi minun pitäisi hyväksyä tai kieltää joidenkin ihmisten esim. iän perusteella, lapsen tekoyritykset...

Joten ei kun tuumasta toimeen !!

Ja kyllä se raskaaksitulokin on niin yksilöllistä, ei se hedelmällisyys kaikilla romahda 40 täytettyään. Itse jouduttiin "ahkeroimaan" tasan
kaksi kiertoa ennenkuin tärppäsi. Niin ja ikää oli tuolloin 42, mutta lapsen syntyessä olenkin sitten jo 43. Samaa sanon kuin edellinen kirjoittaja, älä anna kaikkien räksyttäjien pilata yritystäsi, yrittämällähän tuokin asia selviää, onnea matkaan!!!

Älä usko noita peloittelijoita, tuohan on aivan siis yksilöllistä tuleeko raskaaksi heti vai myöhemmin. minulla kaksi iltatähteä toinen syntynyt vähän ennen kuin täytin 40 ja toinen sitten kun olin jo täyttänyt 42 eli meillä asia luonnistui ns. helposti vai voiko noin sanoa, mutta kuitenkin ;) eli onnea yritykseen toivottavasti pian tärppää ;)

Yhteistyössä