Nainen...

• Viestiketjun aloittaja irtooko
  • Ensimmäinen viesti
mirrix
Alkuperäinen kirjoittaja -> narrix:
mirrix miltä sun ukosta tuntuis jos tietäis näistä sun kirjotteluista?
no eipä ruveta moralisoimaan. jokainen meistä makaa ni ku petaa, eli eläkäämme omaa elämäämme kukin. siis eläkää, mihin sitä elämää säästelemään? turha sitten vanhempana miettiä ett voi ku ois ollu kiva tehdä noiki. mun mies rakastaa mua ja mitä sitä loukkaa sellane mitä se ei tiedä?

-> narrix
no toivottavasti miehes ei sitten koskaan saa selville ja elää onnellisen tiedostamattomana rakastaen naista joka ei ole sitä mitä päällepäin näyttää. Ettei vaan tuntis sitten oloaan narrix. Onnea teille.

mirrix
kyll mä sienist tykkään. varsinkin just herkkutatista. kun olen poiminut sellaisen ni ensin mä pesen sen, hellästi käsillä sivelen sileää kiinteää päätä siirryn sitten varsiosaan joka tuntuu jykevältä ja hieman suonikkaalta. annan sormieni liukua vartta ylös, alas, ylös. jatkan tätä kunnes tunnen että tatti on valmis seuraavaan käsittelyyn. maistan malttamattomana hieman päästä, kosketan kielelläni sitä ja työnnän koko tatin suuni sisään. annan huulieni painua tiukasti tatin ympärille ja tunnen sen syvällä suussani. tatti tarvitsee kastikkeen joten vatkaan aluksi hijalleen, vähävähältä nopeuttaen kunnes vaalea kastike on valmis ja nielaisen sen tyytyväisenä.

Yhteistyössä