Nainen, vastaisitko kyselyyn?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Olisin kiitollinen jos pelkän lukemisen sijasta myös viitsisit vastata.

Olen itse kohta jo kolmeakymmentä lähentelevä nainen ja erittäin epäseksuaalinen. Ongelma ei ole päässä eikä missään lääkityksessa vaan epäilen että johtuu ravitsemuksellisista syistä, olin nuorena syömishäiriöinen ja en tiedä olenko vieläkään päässyt puutostaudeista 100% eroon, lisäksi vaivaa sitkeä anemia.
Harmittaa mielettömästi kun elämä tuntuu valuvan ohi kun olo on seksuaalisessa mielessä sama kuin lapsella, siis mitään haluja ei ole, hädintuskin muistan millaiselta se tuntui silloin joskus. Haluaisin tehdä asialle jotain ja gallupoin mitä normaalisti haluavat, seksuaaliset, ja erityisesti naiset tekevät seksuaalisuutensa eteen.

Voisitko vastata kysymyksiin kiitos. Olisin niistä todella erittäin kiitollinen!

1.Ikäsi

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja?

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve?

1.Nuori aikuinen;)
2.Syön enimmikseen kanaa, mutta myös muita lihoja. En noudata mitään tiettyä linjaa.
3.Kyllä, saan.
4.Syön monivitamiinia ja d-vitamiinilisää talvisin. Urheilen kerran viikossa, mutta teen fyysistä työtä.
5.(Olen raskaana tällä hetkellä joten tämä vastaukseni on sen aikainen):122
6.Kilpirauhasen vajaatoiminta ja menneisyydessä epilepsia, joka ei varmuudella ole vieläkään kokonaan poistunut (näköhäiriöt jääneet.)

Toivottavasti pystyin auttamaan jollain tavalla!

vieras
1. 20
2. Syön lihaa, makeisia, kasviksia,jne..
3. Tekee. olen 1 kerran elämäni aikana saanut
4. Liikun, kai se tuohon terveyden pitoon liittyy :D
5. -
6. terve kuin pukki.

vastaan
1. 24 vuotta

2. Syön sekaravintoa, välttelen maitotuotteita (etenkin maitoa sellaisenaan). Syön niin marinaadilitku-lihoja kuin "puhtaitakin" raaka-aineita, kurkusta alas vaan! Kasviksia syön todella vähän nykyään sillä vatsani ei meinaa kestää niitä ollenkaan.

3. Tekee mieli usein ja saan ainakin klitorisorgasmeja.

4. Enpä juuri, ainoastaan syön maitohappobakteeria joka auttaa vatsavaivoihin tehokkaasti.

5. Viime vuoden lopulla mitattu 146.

6. Verensokerini on koholla, varmaan jo tarpeeksi että saisin diabetes-leiman. En kuitenkaan välitä siitä, elän ja syön miten tykkään :). Mielenterveyden ongelmia on, mutta ovat alkaneet helpottaa tämän rennomman elämänasenteen myötä selkeästi.

vieras
1.Ikäsi, 28

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti? , sekasyöjä.. perinteinen lautasmalli.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja? Aika harvoin, voisin luokitella itseni aseksuaaliksi.

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...) No.. en tarpeeksi.

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen, hb 114 oli joulukuussa.

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve? Kilpirauhasen vajaatoiminta, muuten terve.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen itse kohta jo kolmeakymmentä lähentelevä nainen ja erittäin epäseksuaalinen. Ongelma ei ole päässä eikä missään lääkityksessa vaan epäilen että johtuu ravitsemuksellisista syistä, olin nuorena syömishäiriöinen ja en tiedä olenko vieläkään päässyt puutostaudeista 100% eroon, lisäksi vaivaa sitkeä anemia.
Harmittaa mielettömästi kun elämä tuntuu valuvan ohi kun olo on seksuaalisessa mielessä sama kuin lapsella, siis mitään haluja ei ole, hädintuskin muistan millaiselta se tuntui silloin joskus. Haluaisin tehdä asialle jotain ja gallupoin mitä normaalisti haluavat, seksuaaliset, ja erityisesti naiset tekevät seksuaalisuutensa eteen.

Voisitko vastata kysymyksiin kiitos. Olisin niistä todella erittäin kiitollinen!

1.Ikäsi

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti?

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...)

1.28

2. Ovo-lakto-vegetaristinen, en syö kalaa enkä lihaa. Muuten syön monipuolisesti ja uskoisin että terveellisesti

3. Kyllä tekee. Mielellään kerran päivässä tai kahdessa. Ja saan orgasmeja.

4. Talvella syön multivitamiineja jos muistan (muistan ehkä kahdesti viikossa... ;) Liikuntaa koetan säännöllisen epäsäännöllisesti harrastaa.

5.140

6.Olen terve ainakin tietääkseni

Tiinu
1.Ikäsi
-Olen 26 vuotias

- Syön paljon proteiinipitoista ruokaa, kasvikset yleensä vain unohtuvat jostain syystä...maitoa juon paljon ja viljatuotteita menee myös paljon.

- Saimme lapsen 9kk sitten. Heti synnytyksen jälkeen seksielämämme oli todella tiheää parin kuukauden ajan (kuten oli koko raskaudenkin ajan). Sitten vauvan yöheräilyt saivat kerrat vähenemään ihan sen takia, että usein jäi suoraan sanoen "akti" kesken kun alkoi vauva parkua sängyssään. En huomannut, että olisin halunnut yhtään vähemmän kuitenkaan. Miehen työajat ovat myös vaihtelevia, joten joskus ei vaan jakseta :D Sitä se arki on...Olen myös aina huomannut halukkuuteni olevan selvässä yhteydessä e-pillereihini ja siihen missä vaiheessa "kiertoa" ollaan menossa. Eniten tekee mieli noin 1-1½ viikkoa ennen menkkoja.
Ennen lasta sain orgasmin melkein aina. (Lapsi syntyi sektiolla). Nyt olen huomannut että joka kerta kun olen tosi väsynyt ja poikki päivän jälkeen, orgasmin saaminen on vaikeampaa. Mutta jos pääsen kunnolla mukaan fiilikseen, tulen aikaa helposti. Parhaimmillaan pari kolmekin kertaa jos seksi kestää kauemmin. Keskittymisvaikeuksia siis joskus.

- Käytän monivitamiinivalmistetta ja harrastan vesijuoksua. Aloitettuani liikunnan, huomasin, että halukkuus on ehkä lisääntynyt jo senkin puolesta, että tunnen näyttäväni paremmalta kun ylimääräinen rasva on alkanut palaa vauhdilla.

- Viimeksi oli ihan normaalin rajoissa muistaakseni, n.127

- Olen yleisterve

vieras
1.Ikäsi 32

-sekaruoka lihaa syön
3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja? - saan orkkuja ja seksiä tekee mieli 2-3xvk

-lisäravinteena on omega3 kapselit, liikkuminen lähinnä arkiliikuntaa

-143 oli 2 vk sitten

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve? -reuma

vieras

1. 27v

2. Syön normaalia kotiruokaa, melko paljon kasviksia. Hedelmiä syön harvemmin, lihaa syön 1-7 kertaa viikossa, kalaa noin kerran viikossa. Herkkuja kyllä syön suklaata, salmiakkia, jäätelöä melkein joka päivä.

3. Harvoin, saan jos haluan.

4. Käyn lenkillä joskus useammin, joskus harvemmin. Hyötyliikuntaa 1-2 tuntia päivässä, d-vitamiinia yritän muistaa joka päivä ottaa, paitsi jos aurinko paistaa, eli kesäisin.

5 .En tiedä mutta aina kun olen sen otattanut niin se on ollut ok.

6. Olen terve.

1.Ikäsi
-26

-Syön melkein mitä vaan, vahtimatta pätkääkään mitä ja kuinka paljon lapioin tuulensuojaan.

-Normaalisti kyllä, kyllä.

-Liikun, liikun, liikun, ja D-vitamiinia purkista talvikaudella.

-Normaalisti 130-150

-Nyt just raskaana, ja olen tullut siihen tulokseen, että mulla on jotain pientä vikaa päässä kun tähän tilanteeseen vapaaehtoisesti hankkiuduin.
Muuten olen terve.

minä

1.Ikäsi
- en kerro :p

- Noudatan ruokavalioiden sekasotkua. Nykyisenä ideana on syödä ruoka-aineita joissa on mahdollisimman paljon ravinto-aineita. Vähähiilihydraattisen ideasta lähdin eteenpäin.

Pois olen jättänyt ostoskorista Valkoisen sokerin (käytän intiaani-sokeria pieniä määriä joskus ja hunajaa ) Valkoiset vehnäjauhot (spelttijauhoja (luomu ) käytän joskus ), vaaleat riisit ja kaikki lisäaineet. Perunaa käytän harvoin ja vähän kerrallaan.
Syön eläinkunnan tuotteita varmasti keskimääräistä enenmän. Myös voita ja hyvälaatuisia rasvoja enenmän. kasviksia ja salaattia paljon. Marjoja. Hedelmiä. Pähkinöitä tai siemeniä joka päivä jonkin verran (niistä saa hyvin kivennäisaineita. esim. 2 parapähkinää kattaa päivän seleeni tarpeen )

- kyllä ja kyllä.

D-vitamiini päivittäin iso annos, kausittain olen syönyt b-vitamiineja, magneesiumia, kaliumia, kalaöljyä (pitäisi kyllä ottaa säännölliseksi )
Maca-jauhoa.
Liikkumaan en pysty.

- en tiä

Anoreksiaa olen sairastanut nuorena ja ottanut vielä aikuisena uusintaottelun :| Varsinainen sairausrypäs olen muutenkin.. :/ :( Osittain vielä diagnoosia vailla. Ms-tauti on yksi epäilyistä.

Siksi minä tuota itselle sopivaa ruokavaliota lähdin etsimäänkin.
Ja sanoisinko että ehkä sain elämän takaisin. Toivottavasti...
D-vitamiinin (tai varmaan tämän koko paketin) avulla olen pystynyt pienentämään kipulääkkeen määrääkin huimasti!

.................

Oletko ap tietoinen antidoksiantti- lääkäreistä? He tutkivat mistä ravintoaineista kehossa on pulaa ja kertovat sitten mitä niistä pitäisi syödä.

Itseni tekisi mieli mennä käymään. En vaan tiedä mitä se maksaa.

1. 46

Syön lihaa hyvin vähän, eineksiä tai makkaroita en ollenkaan, pääsääntöisesti syön viljatuotteita, kasviksia ja maitotaloustuotteita, vähärasvaisia totta kai.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja? Kyllä ja kyllä

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...) Luontaistuotteita, vitamiineja ja rautaa tulee popsittua, en polta, ja alkon käyttökin on minimaallista, liikunta on lähinnä hyötyliikuntaa

117

Mulla on jatkuvasti matala hemoglobiini, koholla olevat tulehdusarvot plus iriittejä, jotka viittaa reumasairauteen, mutta reumatekijää ei löydy verestä. Sanoisin olevani vähän raihnas, kumminkin kohtuullisessa kondiksessa, esim verensokeri on normaali, kolesteroli on lääkärin sanojen mukaan huippuhyvä.

suurperheen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

1.Ikäsi

Lapsena noin 10vuotiaana ja siitä ylöspäin teki seksiä jatkuvasti mieli, sekä parikymppisenä, muttei enää 30v jälkeen oo tehnyt seksiä yhtään mieli. Omat lapseni näyttää olevan samanlaisia.

1. 30

2. Syön aika paljon erilaasia lihoja, kalaa joskus. En noudata mitään tiettyä ruokavaliota.

3. Tekee, saan.

4. Just eilen rupesin syömään calcichew d:tä luuston takia. Liikuntaa tulee joka päivä jonkun verran koska mulla ei ole autoa. Sen lisäksi sitten lenkkeilen ja kuntoolen crosstrainerillä.

5. Olikohan viimeksi joku 143.

6. Kilpirauhasen vajaatoiminta. Elimistö ollut todella kovilla sädehoitojen ja sytostaattien takia esim. maksa, kilpirauhanen ja sydän kärsineet. Luusto kärsinyt niin pahoon, että toiseen lonkkaan piti laittaa tekonivel.

Syövästä olen nyt terve, mutta hoidot ovat aiheuttaneet kaikkia paskaa mun elimistöön.

vieras
1. 22
2. Syön perus kotiruokaa. -Ei valmisruokia kaupasta eikä esim hesestä (noin 2krt/vuosi käydään jossain ulkona syömässä).
Karpannut olen myös, ja teki hyvää kaikinpuolin, Vhh-ruokavaliota olen miettinyt ihan elämänmuutokseksi.
3. Seksiä tekee mieli ja orgasmeja kyllä -mutta täytyy nähdä vaivaa.
4. Liikun kohtalaisesti.
5. Yleensä tässä vuosien saatossa ollut 145-153
6. Ei sairauksia

1. 25v.

2. Syön 1-2 lämmintä ateriaa päivittäin, sekä lihaa että kasviksia, paino kuitenkin kasviksilla. Koitan pudottaa painoa, joten annoskokoa ja lautasmallia koitan seurata ja noudattaa. Kunnon aamupala on tärkeä, koitan välttää napostelua ja herkkuja (sitä varten on karkkipäivä ;) ).

3. Tekee mieli ja saan orgasmeja.

4. Pyrin liikkumaan säännöllisesti, syön paljon kasviksia ja hedelmiä joista saan vitamiineja.

5. En tiedä, aina ollut alhainen, jossai 100-120 hujakoilla.

6. Olen terve.

1. 23

2. Syön muuten normaalisti mutta vältän vaaleita viljoja.

3. Välillä tekee, välillä ei. :) Saan.

4. Monivitamiinia ja E-Epaa otan päivittäin. Crosstrainerilla touhuan aina välillä.

5. 128

6. Colitis ulcerosa ja migreeni

mie
1. 31

2. Syön vain harvoin lihaa, yleensä aika vegaanisti.

3. Tekee, usein :D Saan toisinaan.

4. Harrastan säännöllisesti liikuntaa ja syön B- ja C-vitamiineja sekä ProBiootteja-

5. Viimeksi taisi olla just rajoilla, jotain 120. Aina on ollut alhainen.

6. On allergioita. Kovat kuukautiskivut ovat helpottaneet maitotuotteiden huomattavan vähentämisen jälkeen.

nyt harmaana

1.Ikäsi -38

2. Millainen on ruokavaliosi pääpiirteittäin? Syötkö paljon lihaa ja eläinkunnantuotteita, noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota kuten atkins tai kasvissyönti? -Syön kaikkea ja kaiken, paitsi paprikaa. Olen myös muita helposti närästäviä ruokia alkanut vältellä. En pidä voimakkaista mausteista.

3. Tekeekö sinun mieli seksiä? Saatko orgasmeja? -Tekee mieli. Useinmiten aamupäivällä, eikä enää yhtään illalla, kun siihen olisi mahdollisuus. 1-2 kertaa viikossa meillä on seksiä. orgasmeja saan vain itsetyydytyksessä, jota harrastan sitten vähän useammin kuin seksiä. Mieheni ei tahdo enempää kuin tuon 1-2 krt/vko.

4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? (vitamiinivalmisteet/luontaistuotteet/liikunta...) Aivan vähäistä liikuntaa (kävelyä 10-30 min kerta, 0-7 kertaa viikossa), ei lisävitamiineja, talvella lähinnä pakasteesta marjoja ja sitten juureksia. Kesällä syön paljon "rehuja".

5.Kerro hemoglobiinisi jos tiedät sen -en tiedä

6.Onko sinulla jokin sairaus vai katsotko olevasi terve? -Ei perussairautta, 10 kg ylipainoa.

[/quote]

Yhteistyössä