Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näät naisen rakastuneen ja mä teen mitä vain saadaksein sut uskomaan. Haluan, rakastaa.
Oisko paula koivuniemi ja joku muu matala ääninen nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näät naisen rakastuneen ja mä teen mitä vain saadaksein sut uskomaan. Haluan, rakastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä, tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään... Oisko sellanen? Uriah Heep:kö sen esitti alkuperäisenä?
Tuo muhvin ehdotus on taas Lea Lavenin Tumma Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näät naisen rakastuneen ja mä teen mitä vain saadaksein sut uskomaan. Haluan, rakastaa.
Oisko tää. Mutta mistä sanat?
Mies tarvii; pojilla on kyllä nuotit jo, mutta hiukan vaikea sitä esittää on ilman sanoja loppujen lopuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näät naisen rakastuneen ja mä teen mitä vain saadaksein sut uskomaan. Haluan, rakastaa.
Tuon enkun kielinen nimi on Woman in love
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä, tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään... Oisko sellanen? Uriah Heep:kö sen esitti alkuperäisenä?
Tuo tuli mullekkin heti mielee....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Näät naisen rakastuneen ja mä teen mitä vain saadaksein sut uskomaan. Haluan, rakastaa.
Oisko tää. Mutta mistä sanat?
Mies tarvii; pojilla on kyllä nuotit jo, mutta hiukan vaikea sitä esittää on ilman sanoja loppujen lopuksi.
No kuvaile vähän nuottia hempee, menevä, rokkibiisi...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä, tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään... Oisko sellanen? Uriah Heep:kö sen esitti alkuperäisenä?
Niinpä... Kun tuo on ainoa joka sopii ap:n ehdottamaan biisin nimeen - muilla ehdotetuilla on eri nimi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä, tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään... Oisko sellanen? Uriah Heep:kö sen esitti alkuperäisenä?
Niinpä... Kun tuo on ainoa joka sopii ap:n ehdottamaan biisin nimeen - muilla ehdotetuilla on eri nimi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä, tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään... Oisko sellanen? Uriah Heep:kö sen esitti alkuperäisenä?
Onks toi lea lavenin biisi alkuperältään mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:Hän saapui keskiyöllä,
näin viikatteenkin vyöllä,
tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään.
Hän kertoi kylmin huulin,
kuin kaukaa äänen kuulin:
Oon sieltä, mistä takaisin ei tulla elämään.
Aaa-aa-aa-aa-aa-aa-aaaa....
Mä katsettansa turhaan hain,
näin pohjattomat silmät vain.
Kun katsoin niihin tunsin,
että häntä rakastin.
"Voi poikaparka, kuolemaa ei yksikään voi rakastaa.
Vain hengen sulta veisin kylmin, jäisin suudelmin".
Sun täytyy olla vanki maan,
ei sielus pääse kahleistaan,
on yksinäisyys kohtalosi,
auttaa voi mä en.
Sä vaikka kaiken oikein teet,
suo seuraa aina kyyneleet,
ei murheistansa irti pääse koskaan ihminen.
Mä pyysin: Suukko, muuta ei.
Hän viikatteensa naulaan vei
ja tunsin hänen syleisynsä kylmän, jäätävän.
Hän lähti, otti viikatteen.
Jäin yksin yöhön hiljaiseen.
En enää pelkää kuolemaa,
nyt kaiken ymmärrän.
Hän saapuu vielä tiedän sen
kun aika vierii täyttyen
ja silloin suostuu varmaankin hän yhteen suudelmaan
tuon suudelman kun hältä saan
voin vihdoin jättää kylmän maan
ja silloin pääsee myöskin sielu irti kahleistaan
en itselleni rauhaa saa kun rakastan vain kuolemaa
ja ootan että saapuisi tuo nainen mustissaan.
tämäkö...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.youtube.com/watch?v=-Th_lZab7IQ
Ihqu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän saapui keskiyöllä, näin viikatteenkin vyöllä, tuo nuori nainen ikuisuuden harso silmillään... Oisko sellanen? Uriah Heep:kö sen esitti alkuperäisenä?