Nainen ratissa - jaetaan kohelluksiamme liikenteessä

• Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti
"Ansku"
Heh, näitä löytyy aina niin hauskoja!

Oon pari kertaa pasauttanut kääntyessäni vastakkaisen kaistan auton perään ja peräkärryyn. Äh ja oon oikeasti koettanut parkkeerata autoa jonkun vartin ajan :D

oikeesti mä oon ihmetelly et kortti ollu jotain 10 vuotta eikä oo käyny yhtään mitään :O
ei ees läheltäpiti-tilanteita, ei pienintäkään sakkoa tai huomautusta, 1 kerran olen joutunut puhallusratsiaan, ei kolareita, ei ojaan ajoja... ja mä en pidä itseäni minään huippukuskina, et on varmaan hyvä säkä käyny :D

"Piparnakkeli"
Anteeksi, mutta en näe mitään hauskaa näissä kun kohelletaan liikenteessä. Saati että samankaltainen vahinko tapahtuu useamman kerran.

ps. meinasi viimeisin koulukyyti saada ikävän käänteen kun eräs rouva ei kyennyt kääntämään päätään kaistaa vaihtaessaan. Oiskohan tuotakin rouvaa naurattanut että hupsis, ei ollut eka kerta...

"Mamma italiana"
ei varsinainen kohellus mutta muutama vuosi sitten saksalaiset poliisit pysàyttivàt sivutiellà ja eka juttu joka mulla tuli mieleen oli kysyà ettà lòytyykò tààltà màkkàrià.

Oon harrastanut näitä harmittomia peräänajoja... No, tämä ei ole mikään liikennemoka, mutta kumminkin aika huvittajaa. Jouduin nimittäin ajamaan ajokortin täällä toisessa maassa (eli ei kelpaa Suomen, EU:n ajokortti). Ei siinä mitään, mutta kun sitten sain kortin niin ne olivat vahingossa merkinneet korttiin ne kaikki ajokorttiluokat. Siis T, D, C, A, BE, B...... KAIKKI. He eivät huomanneet virhettään ja minäkin älysin sen vasta muutaman päivän päästä. Saan vetää asuntovaunua vaikka linja-autolla :D

Tätä on sitten ihmetelty esim. leirintäpaikoilla ym. missä ajokortti pitää näyttää. Tarkastajat katsovat korttiani ja mittailevat sitten minua katseellaan... Aina yhtä huvittavaa seurata heidän ilmeitään.

Yhteistyössä