nainen rakastelun pit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -m48
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-m48

Vieras
yksilöllinen kysymys teille arvon naiset, pidättekö rakastelusta pitkän kaavan mukaan. siis pitkä viettelevä esileikki, nautinnollinen hyväily aikaa säästämättä, pitkä ihana rakastelu ja lopuksi läheisyys pitkällä palautuksella? vai pidättekö enemmän ns. pikapanosta, nopea esileikki, raju rakastelu ja lopuksi hämmentynyt palautuminen?taannoin tapasin naisen, joka sai minut miettimään tätä asiaa. rakastelimme eri asennoissa lähes kolme tuntia, hän aina välillä muistutti minua, ettei saa laueta. ei siinä mitään kyllä minäkin nautin siitä, vaikka välillä tuntui siltä, ettei tätä kestä ""erkkikään"". pidätkö sinä kummasta, vai riippuuko se tilanteesta, meinaan rakastelu?

Riippuu taysin tilanteesta ja fiiliksesta.

Joskus himokasta ja elaimellista paneskelua lahes olemttomalla esileikilla.

Joskus taas kaipaan unenomaista hellimista, ihailua, koskettelemista ja rauhallista hierontaa ja tyydytysta kauan, kauan. Ja sitten pitkaa rakastelua, nautiskelemista.

Noin ylipaataan kuitenkin voin sanoa, etta vaikka joskus pidan hellasta ja pitkasta esileikista, niin en yleensa ole mitenkaan ylipitkitetyn rakastelun kannalla, koskaan oikeastaan. Mutta joskus tietenkin pidemmalla kaavalla, niin etta rakastelusessio ottaa erilaisia muotoja ja vaiheita, silloin se on ihanaa. Tassa pitaa vain olla hyvat kemiat oman miehensa kanssa, vain siten se ei kay tylsaksi.

Tama on hyvin paljon kytkoksissa omaan hormoonivaraukseen, yleiseen fiilikseen ja siihen mita tuntemuksia sen hetkinen suhde ja kanssakayminen omaan mieheen tuo tullessaan.

Pitkän kaavan mukaan ilman muuta. Toki joskus voidaan aloittaa hätäisesti ja rakastella yksi kerta pikaisesti, mutta kyllä seksiin kuuluu mielestäni lähes poikkeuksetta useampi rakastelukerta, jolloin voidaan edetä rauhallisesti, pitkän kaavan mukaan. Mitä vanhemmaksi sitä tulee, sen paremmin sitä ymmärtää pitkien sessioiden päälle ja pikapanot alkavat menettää viehätyksensä. Omien kokemuksieni mukaan useimmat miehet haluavat hyväillä naista kauan, ""tutkia"" naista aina vaan uudestaan ja uudestaan, eivät saa hänestä koskaan tarpeekseen, nauttivat siitä, että saavat tuottaa hänelle mielihyvää ja tietysti sama pätee toisinpäin, eihän miestä saa jättää sen vähemmälle huomiolle.

kokemukset sulla miehistä !!! Eihän sinun systeemisi mukaan kukaan jaksaisi lähteä aamulla töihin, tai sitten pitäisi mennä joka ilta kahdeksalta sänkyyn. Elämässä on muutakin, haloo. Silti, kyllä meillä noin joka toinen ilta/yö rakastellaan :o)

Heh, vai ihme kokemukset mulla miehistä :). Onkos sulle koskaan tullut mieleen, että ihmiset menevät eri aikoihin nukkumaan ja että kaikilla ei ole pieniä lapsia jaloissa pyörimässä, joten rakastella voi vaikka heti töistä kotiuduttua? Ei siihen iltaa tai yöaikaa tarvita. Minä esim. en mene koskaan nukkumaan ennen keskiyötä ja silti herään aamulla ajoissa ja menen töihin. Tuskin väitin, etteikö elämässä olisi muutakin kuin seksiä, vastasin vain alkuperäisen viestin kirjoittajan esittämään kysymykseen. Laiskalle rakastajalle mieluinen ja ""oikea"" vastaus olisi kai ollut, että juu, pikapanot ilman muuta ja aina...että tärkeintä on saada pussit tyhjiksi ja mitä nopeammin, sen parempi!

Minä haluan seksiä pitkän todella pitkän kaavan mukaan silloin kun haluamme sen olevan täydellistä. Se olkaa seksikkäistä vaateista, keskustelusta ja suutelusta. Katsotaan elokuvaa ei välttämättä edes seksielokuvaa. Istutaan vierekkäin ja hyväillään toisiamme, käteni menee kuin vahingossa miehen haaruksiin ja reisille. Suuleikit ja pitkät hyväilyt. Mies sormilla hyväilee minun kumpua. Minä huulilla hänen..Sitten asentojen vaihtoja kun kalu on sisälläni.. usein kyllä mies tulee liian äkkiä mutta pitkät esileikit on melkeimpä parasta.

Sitähän se on. Neljäkymppisenä alkaa vasta ymmärtämään nuo seksuaalisuuden ja seksin salat, minä ainakin vasta näin myöhään. Enää ei ole menetettävää, pitkä ja turvallinen liitto on myös parasta mitä seksissä voi olla ei tarvitse syrjähyppyjä.

Kyllä rakastelu pitkän kaavan mukaan on usein kivaa,mutta en tarkoita että kokoajan pitää jyystää kovaa,vaan minä haluan hyväillä ja tutkia naista pitkänaikaa ja saada nainen syttymään ,pidän siitä kun nainen näyttää vähän itseään,hän voi vaikka tehdä itse jonkinaikaa itselleen hyvää,minua kiehtoo kaikki tällainen.Mutta ota aina ensin NAINEN HUOMIOON

lämmin kiitos teille arvon naiset mielipiteistänne. nauttikaamme erotiikasta sen kaikista ihanista vivahteista, kelloon katsomatta. välillä hellyydellä pitkään ja kauniisti, silloin tällöin taas hurjasti periä heilutellen. lähden tästä viikon lomalle, joten toivotan teille kaikille oikein hyvää viikonloppua, sekä tulevaa viikkoa!

Yhteistyössä