Nainen pyytää apua! (timmi mies)

uuu
Olen muutamia kuukausia tapaillut aivan ihanaa miestä. Meillä synkkaa hyvin.

Mutta, mies on kova lenkkeilemään ja syö terveellisesti yms.
Kaikin puolin ihana ja suloinen mies, mutta niin kamalan timmi.
Mä tykkäisin, kun miehessä olisi vähän pehmeyttäkin, mutta tällä lihakset on ainoat, mitä vatsassakin pullistelee.

Miten kertoisin miehelle nätisti, että haluaisin hänen vähän lihovan ja liikkuvan vähemmän?

Vaadinko liikaa?

:D ;)

vieras
Joo. Tai voithan sä salakavalasti etsiä sen heikon kohdan, ja mistä herkuista se tykkää ja sitten kokkaan sitä alituiseen. Eli pullia ja kakkuja leipomaan ja pakkosyötät ne sille.

70 kg
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:
Mä tykkäisin, kun miehessä olisi vähän pehmeyttäkin, mutta tällä lihakset on ainoat, mitä vatsassakin pullistelee.
On vittu sullakin murheet, mun miehellä on 70 kg ylipainoa! Siinä on pehmeytettä kerrakseen.

uuu
Alkuperäinen kirjoittaja 70 kg:
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:
On vittu sullakin murheet, mun miehellä on 70 kg ylipainoa! Siinä on pehmeytettä kerrakseen.

=) :headwall: :saint:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1813361

;)

vieras
Mun mieheni on aina ollut tosi timmi ja syö lähes askeettisesti. Urheilee monta kertaa viikossa, useita eri lajeja. Ei kyllä auta mikään, timmi mikä timmi. Ja kyllähän tuota ihan ilo on katsella... Pysynpä itsekin ruodussa syömisten ja liikkumisten suhteen kun en kehtaa ihan kamalasti levitä.

Yhteistyössä