Nainen päällä

• Viestiketjun aloittaja Pupu
  • Ensimmäinen viesti
Pupu
Moi,

kysymys naisille, ketkä tuntee olevansa hyviä ""ratsastajia"".. Eli miten te tapaatte liikkua siinä päällä? Ylös-alas vai eteen-taakse vai jotenkin muuten? Ettekö väsy siinä ylös-alas-liikkeessä?

Itselläni on hyvä kunto, mutta väsyn tosi helposti päällä ollessani, enkä oikein saa siitä tyydytystä. Haluaisin oppia jonkin hyväksi todetun kikan päällä olemiseen. Niinpä käännyn teidän puoleenne, josko te osaisitte auttaa ratsunaista hädässä..

N46
Mulla on jalkapohjat patjaa vasten, olen kyykyssä siinä ja otan miehestä käsillä tukea, siitä on hyvä ponnistaa suoraan ylös. Mieheni aikoinaan kehotti tuohon asentoon ja se onkin hyvä molemmille. Samalla hyvää reisi/pakarajumppaa...

naiggonen
Mä vaihtelen ainakin liikettä. Aloitan ylös-alas -liikkeellä ja kun itsellä alkaa tuntua mukavalle, siirryn eteen-taakse liikkeeseen. Mies voi samalla liikkua alla miten tahtoo, mutta minä hieron klittaani mieheen ja saan orkun. Sen jälkeen voin taas vähäksi aikaa siirtyä ylös-alas -liikkeeseen, kunnes alkaa uudelleen kipristellä ja siirryn eteen-taakse -liikkeeseen. Jossain vaiheessa mieskin sitten tulee. Toki mies tuntee paremmin sen ylös-alas -liikkeen, mutta liian nopeastihan se tulee, jos koko ajan sitä vaan tekee. Kaipa se mieskin perustaa vaihtelusta..

Pupu
Ok... no kuulostaa kyllä ihan hyviltä neuvoilta. Mä oon kanssa harrastunut periaatteessa ainoastaan tota kyykyssä olevaa liikettä ja se kyllä saa miehen hulluks ja tuntuu itsestäkin hyvältä, mutta se tosiaankin on aikamoista liikuntaa. Paitsi ehkä jos mies jeesaa pitämällä pakaroista kiinni ja kannattelemalla..

Mut vieläkin mietin tota eteen-taakse-liikehdintää.. Että jos jolle kulle tulee vielä jotakin aiheeseen liittyvää mieleen, niin kertokaa ihmeessä! Ja miehet voi kertoo oman kantansa myös..

Mies 50
Joo, kyllä, sinulla on oikeat ohjeet. Minulla on ollut suurimmat nautinnot juuri siitä että nainen ""kyykkii"" päällä, molemmin päin.
Naisen pitää myös tietää että miehen peniksen herkimpiä alueita on juuri terskan heltan alue, varsinkin alapuoli.
Eli suomeksi sanottuna naisen ollessa kyykyssä, miehen kädet helpottamassa liikettä pepussa, nainen pystyy liikkumaan juuri siinä herkimmällä alueella. Siinähän pystyy kyykkimään miehen avustuksella vaikka kuinka kauan.
Ei siinä kullin varressa mitään merkillisen herkkää tunnetta ole, ei sitä tarvi tunkea sinne pilluun joka työnnöllä.
Ja jos nainen ei ole treenannut pilluaan, pysty puristelemaan kullia, koko kyykkiminen on melko turhaa. Siis niinkuin miehen kannalta. Tietysti jos pillu on tiukka, niin ainahan se miehestä tuntuu makavammalta.
Kyykkiminen on naisenkin kannalta erittäin seksikästä, hän myös näkee kun ottaa kullia sisäänsä.
Ongelma tuleekin juuri silloin, kun nainen on niin huonokuntoinen tai ylipainoinen ettei pysty kyykkimään, silloi kyllä miehelläkin halut lähtee.
Juuri tästä samasta syystä miehet pitää enemmän treenatuista ja hoikista naisista sängyssä, he pystyvät todellakin ""elämään"" siellä. Ja sopii vaan miettiä missä niitä kevyitä ja kyykkimään jaksavia naisia on ;)

Ratsuttaja
Enpä tiedä siitä 'hyvästä' ratsastajasta, mutta kun haluan itselleni tyydytystä, makaan puolittain miehen päällä, lantiot vastakkain, jalat suorana ja ylävartalo kohotettuna käsien varaan. Teen siinä pientä liikettä sen mukaan mikä tuntuu hyvältä. Joskus ylös alas, mutta enemmän kuitenkin niin, että mies on syvällä ja teen hidasta pyörivää liikettä.
Joskus vain istun selkä suorana miehen päällä ja teen lantiolla pientä liikettä edestakaisin.

Kun haluan mieheni saavan, nousen kyykkyyn niinkuin N46 kuvaili ja liike on ylös-alas tempoa vaihdellen. Joskus kasvot on mieheen päin, joskus toisinpäin.
Takaperin olossa on se hyvä puoli, että pystyy hyväilemään käsillä miehen kiveksiä ja anusta samaan aikaan, siitä mies tykkää. Ja silloin ylös-alas liikettä ei tarvitse tehdä kovin kauaa, mies kyllä tulee ennen kuin reidet puutuu ;).

Mies tykkää myös siitä variaatiosta, että olen edelleen jalat suorana ja ylävartalo kohotettuna, mutta jalkani ovat yhdessä miehen jalkojen välissä ja jännitän jalkoja sekä keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia. Siinä saa hyvän puristuksen penikseen. Se on aika raskas asento, koska siinä ollaan vaan varpaiden ja käsien varassa kuten punnerrettaessa. Mies voi säädellä tahtia lantiosta auttamalla. Myös puolittainen punnerrusasento toimii, eli polvet maassa, mutta paremman puristuksen saa kun on on vain käsien ja varpaiden varassa.

Jos väsyt ratsastaessa, istu reilusti alas ja sano että nyt on miehen vuoro tai huilataan välillä. Ei rakastelu ole urheilusuoritus, jossa on huhkittava enemmän kuin jaksaa.

ratsastettu
kyllä vaimoni nai minua päälläni, niinkuin mies naisi, eli vaakatasossa edestakaisin, ei siinä mitään oppikirjoja tarvita, kyllä luonto tikanpojan puuhun opettaa, ja sitten vaimo saa nopeasti orkun ilman mitää lisäkiihotusta, lukuunottamatta, että puristelen hänen peppuaan, mistä hän aina on pitänyt

typy
Miten teillä onnistuu tuo nainen päällä takaperin -asento? Meillä se on tosi vaikeaa, miehen pippeli joutuu taipumaan ihan liikaa ja se kuulemma tekee kipeää. Exän kanssa kyllä onnistui. Siis siinä asennossahan pippeli joutuu taittumaan kohti miehen jalkoja (eli alaspäin jos mies olisi seisaallaan). Ja seisokissa semmonen taittaminen ei oikeen onnistu.

Jussi
Eipä se erityisen hyvältä tunnu, mutta menettelee, jos nainen ei liiku liian rajusti. Jos liike on voimakas, niin siinähän kalu taittuu ja se ei tunnu kivalta. Pahimmassa tapauksessa voi tulla kudosvaurioita.

Voit simuloida tilanteen, kun nostat vasemman käden peukalon pystyyn ja otat sen oikealla kädellä puristusotteeseen. Sitten liikuttelet oikeaa kättä sivusuunnassa. Sitten voit verrata miten erilainen liike on jos liikutat oikeaa kättä pystysuunnassa.

Jussi
Nojaudu reilusti taaksepäin käsien varaan, niin kyllä se onnistuu. Mies voi tukea sinua käsillään. Tämä saattaisi onnistua parhaiten jossakin lepotuolissa, jossa selkänoja on puolimakaavassa asennossa.

mies45
Ei siinä mitään ongelma ole. Kiihottavaa nähdä vaimon takapuolta ja kuinka kulli liukuu sisään ja ulos kiimaiseen pilluun. Kulli kullini taipuu mutta ei se tee kipeää. Mies pääsee näin nauttimaan ja katsomaan, tosi kiihottavaa. Siinä on sitten mukavaa herkutella...

miespuolinen
Asiallista juttua. Jossain olen nähnyt (kuvassa) sellaisen apulaitteen, kuin pieni jakkara, jossa on joustavaa kangasta istuinosa ja siinä reikä. Mies menee ""jakkaran"" alle ja nainen liikkuu yläs/alas siinä ""jakkaralla"" ilman suuria jalkaponnistuksia. Oli monta käyttövariaatiotakin...

Painaja
Harvinaisen asiallinen keskustelu.
Meillä naisihminen tykkää siitä edestakaisin menosta.
Minusta taas tuntuu parhaalta silloin kun nainen menee ylös alas. Molempia tehdään. Naisihmiseltä tulee parhaiten siinä edestakaisin menossa, minulta taas siinä ylös alas menossa.
Molempia tehdään ja yleensä aina tulee molemmilta.

Heimo
Meillä harrastetaan tätä sellaisessa 'puolikyykyssä' nainen polvillaan. Tuo kyykky olisi melkoista herkkua, mutta muutaman kokeilun jälkeen hyllytetty kun ilm tuntuu pahalta/sattuu. Onhan se aika syvä asento.

loverboy
Ainakin näin väittää itse tai sitten nainen mutta sairas sellainen.. Älkää ottako kantaa maanis-skitsofreenisen henkilön kyselyihin, teette itsestänne vain typerän. Minä saan sellaisia ""tapa ittes heti saatanan lerppukyrpä"" tyyppisiä maileja, jotka on lähetetty esim 01.06 (ja YLEENSÄ tuohon aikaan, että silleen..)

kisu
Meillä taas mä oon se, ketä sattuu jos oon kasvot on miehen jalkoihin päin. Vain joskus harvoin vähän aikaa pystyn tekeen niin. Toisin päin kyllä voi tehdä vaikka mitä.

Ratsastuksen välillä on kiva tehdä niin, et asettuu miehen päälle vähän niin kuin makuuasentoon jalat kuitenkin sivuilla ja pyörittää lantiota samalla tehden tuota ylös-alas liikettä... Tai muuten miehen päällä ratsastusasennossa istuen pyörittää lantiota ja puristelee samalla ""naimalihaksilla"". Se tuntuu tosi hyvälle molemmille.

Yhteistyössä