K
Kokeilunhaluinen
Vieras
jos miespuolinen kumppanisi pyytäisi sinua "käsittelemään" hänen takapuoltaan. Anuksen nuolentaa, dildolla panemista. Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan ... ..:[quote="Anuksen nuolentaa, Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:Miehen eturauhanen sijaitsee kiveksien takana, eli kun työnnät sormen sisään, niin se on heti siinä tarjolla.
Lääkärissäkin miesten eturauhanen tutkitaan peräaukon kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs R:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:Miehen eturauhanen sijaitsee kiveksien takana, eli kun työnnät sormen sisään, niin se on heti siinä tarjolla.
Mieluummin sitten rasvatulla tai öljytyllä sormella.
Alkuperäinen kirjoittaja Mr xxxxx:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs R:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:Miehen eturauhanen sijaitsee kiveksien takana, eli kun työnnät sormen sisään, niin se on heti siinä tarjolla.
Aivan oikein, silloin tuntuukin hyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs R:Alkuperäinen kirjoittaja Mr xxxxx:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs R:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:Miehen eturauhanen sijaitsee kiveksien takana, eli kun työnnät sormen sisään, niin se on heti siinä tarjolla.
Aivan oikein, silloin tuntuukin hyvältä.
Jos haluatte tyhjentää miehen viimeiseen pisaraan, kannattaa se tehdä eturauhasta hieromalla. Lopputulos palkitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilunhaluinen:jos miespuolinen kumppanisi pyytäisi sinua "käsittelemään" hänen takapuoltaan. Anuksen nuolentaa, dildolla panemista. Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja minäminä_:Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilunhaluinen:jos miespuolinen kumppanisi pyytäisi sinua "käsittelemään" hänen takapuoltaan. Anuksen nuolentaa, dildolla panemista. Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.
Niin.. Mä kyllä haluaisin tehdä tuon kaiken omalle miehelleni, mutta ongelmana on, että miten MINÄ ehdotan sitä. Olen hyväillyt sormella varovasti ja se ainakin näkyi tuntuvan hyvältä, mutta pelkään, että saan hänet ihan lukkoon, jos menen ehdottelemaan mitään. Mieheni on kovin vanhanaikainen joissa jutuissa.