Nainen, mitä sanoisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokeilunhaluinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokeilunhaluinen

Vieras
jos miespuolinen kumppanisi pyytäisi sinua "käsittelemään" hänen takapuoltaan. Anuksen nuolentaa, dildolla panemista. Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.

Olen paljon lukenut, miesten kortomuksia, siitä kuinka nautivat kun nainen pane heitä ja käsittele hellästi ja rajausti peppun rean. Itse haluasin joskus aloitta siitä, että käänän mieheni konta asentoon selkä käärellä ja nuolen pitkää peppua samalla kokeilisin sormella varovasti sisään.. puristan ja nuolen pallit ja pyydän häntä samalla runkamaan jos tuntu hyvältä.. kysyisin haluako hän kokeilla seuraavaksi kuinka hyvältä tuntuu minusta kun hän pane mua pepuun ja jos halua otan dildo esiin ja aletaan pannaa kunnolla..

Miehet, jolla on näitä fantaasioita tai kokemuksia voitte hyvinkin laitaa toiveet ja lähestymistavat siihen, mielellään otan siitä vinkki ja rohkaisen itseäni toimintaa :)

[quote="Anuksen nuolentaa, Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.[/quote]

Kokeillut, myös sormella eturauhasen hierontaa ja oon yhä hengissä. ;-) Toisinsanoen posiitiivisesti suhteutuisin. ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan ... ..:
[quote="Anuksen nuolentaa, Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.

Kokeillut, myös sormella eturauhasen hierontaa ja oon yhä hengissä. ;-) Toisinsanoen posiitiivisesti suhteutuisin. ;-)
[/quote]

Eturauhasen hieronta toiselta nimeltä miehen lypsämien tekee kutaa useimmille miehille. Eli nainen painaa sormensa perseeseen ja painelee sieltä aanuksesta. Samalla voi toisella kädellä runkata tai painella pusseista. Aiheuttaa miehille usein tooodella mojovan orgasmin. No pyllyn on hyvä olla puhdas kuten myös muussa peppupanossa.

Mun on pakko kysyä tässä välissä... missä tarkasti sijaitse eturauhanen voiko sitä hieroa myös ulko puolelta, ei peppurean kautta kun edellä mainittiin.. valastakaa asia please..

Miehen eturauhanen sijaitsee kiveksien takana, eli kun työnnät sormen sisään, niin se on heti siinä tarjolla.
Lääkärissäkin miesten eturauhanen tutkitaan peräaukon kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva46:
Miehen eturauhanen sijaitsee kiveksien takana, eli kun työnnät sormen sisään, niin se on heti siinä tarjolla.

Mieluummin sitten rasvatulla tai öljytyllä sormella.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs R:

Aivan oikein, silloin tuntuukin hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mr xxxxx:

Jos haluatte tyhjentää miehen viimeiseen pisaraan, kannattaa se tehdä eturauhasta hieromalla. Lopputulos palkitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Mr xxxxx:

Jos haluatte tyhjentää miehen viimeiseen pisaraan, kannattaa se tehdä eturauhasta hieromalla. Lopputulos palkitsee.

Näin on ja tuntuu tosi tosi hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilunhaluinen:
jos miespuolinen kumppanisi pyytäisi sinua "käsittelemään" hänen takapuoltaan. Anuksen nuolentaa, dildolla panemista. Ajatus kiihottaa, mutta en tiedä miten naiseni siihen suhtautuisi.

Niin.. Mä kyllä haluaisin tehdä tuon kaiken omalle miehelleni, mutta ongelmana on, että miten MINÄ ehdotan sitä. Olen hyväillyt sormella varovasti ja se ainakin näkyi tuntuvan hyvältä, mutta pelkään, että saan hänet ihan lukkoon, jos menen ehdottelemaan mitään. Mieheni on kovin vanhanaikainen joissa jutuissa.

Itse en pahemmin peppupanoista vällää, eli oma takaluukkuni mielellään koskemattomana, kiitos..

Tasan yhden miehen kanssa olen dildoa käyttänyt häneen. Muutaman vuoden seurustelu oli takana ja ostin sellaisen pienen bebadildon. Sormella olin sitä ennen aina silloin tällöin yhdynnän aikana hyväillyt. Hiukan hämillään oli mies kun esitin asiani sänkytouhujen lomassa, mutta suostui sitten kuitenkin. Hän kyllä jännitti tilannetta varmaan melkoisesti. Kommentti oli "ei se nyt pahaa tehnyt, mutta ei nyt mitään ihmeen hyvääkään, ei oo mun juttu". Toistamiseen en ehtinyt sitten yritellä kun suhde lopahti.

No minun mieheni on ehdottanut lähes kaikkea mahdollista eikä se sinällään haittaa, hyvähän se on vaan tietää mistä toinen syttyy ja kokeilla uusiakin asioita piristykseksi.
Päätös on kuitenkin loppukädessä minun, mihin haluan suostua ja mihin en. En itse mm. pidä anaaliseksistä mutta koska se miestäni kiihottaa niin harrastamme sitä(kin).

En ole suostunut nuolemaan mieheni anusta koska siinä minulla menee raja, jotenkin tuntuu niin epähygieeniseltä että pelkäisin itse yökkääväni. Pariin kertaan olen sormeni laittanut miehen sisään ja kerran käyttänyt dildoa (siis häneen), mutta nämäkin (varsinkin sormien käyttäminen) minua hieman ällöttävät joten mieluummin ei. Toisinaan kyllä teen hänelle palveluksen koska onhan se seksi myös sitä että antaa toiselle nautintoa..

Mutta kait sitä kysyä saa, tai ainakin voit varovaisesti jotain vähemmän radikaalia ehdottaa ensin ja katsoa miten siihen reagoidaan.

Olen ollut muutaman kerran lypsyssä, ja täytyy sanoa, että siinä on nautintoa parhaimmillaan. Se on kokemuksena niin kiehtova ja intiimi, mutta samalla hyvä ehkäisy eturauhasen tulehdukseen, kun saa verenkierron toimimaan tehokkaasti. Bonuksena myös erektio paranee.

Alkuperäinen kirjoittaja minäminä_:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilunhaluinen:

Niin.. Mä kyllä haluaisin tehdä tuon kaiken omalle miehelleni, mutta ongelmana on, että miten MINÄ ehdotan sitä. Olen hyväillyt sormella varovasti ja se ainakin näkyi tuntuvan hyvältä, mutta pelkään, että saan hänet ihan lukkoon, jos menen ehdottelemaan mitään. Mieheni on kovin vanhanaikainen joissa jutuissa.

Mäkin luulin, että mieheni on vanhanaikainen näissä jutuissa ja vielä kun on homofoobikko, niin luulin, että hänen pyllynsä on ehdoton no-no, vaikka minua haluukin pyllyyn panna (ja varsinkin sormistaan nautin kovasti). Kävi sitten kerran ilmi, kun asian vierestä puhuttiin, että kuulemma tekis eturauhaselle hyvää, mutta ei hän ole kehdannut ehdottaa. En silloin osannut sanoa juuri mitään, mutta lähetin myöhemmin tekstarin perään, että jatketaan keskustelua... hiukan mua ujostuttaa, mutta ehkä parin neuvoa-antavan jälkeen uskallan kokeilla. Etenkin, jos häntä ei haittaa, jos tekisin sen kumihanskan kanssa (vaikka mulla ei olekaan pitkät kynnet, joihin voisin vedota).

Tässä esimerkki millä voit hieroa eturauhasta, laita laite kondoomin sisään koska tärinä tyhjentää suolta, vaikka olisitkin käynyt vesassa ennen sisälle laittoa. Itseltäni on ainakin loppunut eturauhas tulehtukset tällaisen käyttöön oton jäkeen, ei ole ollut tulehdusta 3 vuoteen, tärisytä tunti vaikka joka toinen päivä. Myös yhdynnän aikana antaa erikoisen naitinnon ja mahtavan orgasmin.

e23005.jpg.ashx

Taivaallisesti vibroiva, upean monikäyttöinen taskuvenus!

Ako on taskukokoinen, sähäkkä vibraattori täynnä odottamatonta, seksikästä mielihyvää ja loputtomia mahdollisuuksia! Nerokkaan muotoilunsa ansiosta Ako on kuin kotonaan, minne tahansa sen asetatkin! Täysin vedenkestävä ja huikean tehokas suristin tekee esileikistä ja eroottisista seikkailuista jännittäviä ja villitsevän nautinnollisia – päästäkää mielikuvituksenne valloilleen ja kokeilkaa yhdessä Akon rajattomia, pökerryttäviä herkuttelumahdollisuuksia!

Korkealuokkaisesta silikonista valmistettu vibra tuntuu suudelmaisen pehmoiselta ja ihanalta iholla ja on modernin muotoilunsa myötä ihastuttavan helppokäyttöinen ja -hoitoinen. Sutjakankokoinen ja kevyt suristelija solahtaa näppärästi käsilaukkuun ja pitää kutkuttavan hiljaista ääntä. Akossa on käsittämättömät 12 erilaista ohjelmaa ja 18 erilaista nopeutta, jotka saavat sinut läkähdyksiin kuumasta nautinnosta! Lelu tarvitsee toimiakseen 2 AAA-paristoa ja jaksaa stimuloida kiihkeän herkullisesti jopa kaksi tuntia putkeen!

Pituus: 11,7 cm
Leveys: 3,7 cm
Syvyys: 3,4 cm
Taajuus: 120 Hz
Volyymi: 50 Db
Paino: 58 g

stock.png

Yhteistyössä