Nainen, mitä olisit valmis tekemään 50-100 euron laaki lisätuloista

  • Viestiketjun aloittaja rahasta
  • Ensimmäinen viesti
rahasta
Kyselen mitä olette valmiit tekemään vaikkapa 50-100 euron x aina haluttaessa saatavasta lisätuloista? Keikistelemään kuvattavana tai ihasteltavana, osallistumaan kotivideoon, muuta ???
Tietenkin myös, kuinka köyhiä olette?
 
nainen
En kyllä tuosta rahasta alkaisi kuvattavaksi, en osallistuisi kotivideoon enkä mitään seksiin viittavaa. Pusun voisin poskelle antaa jos olisi joku edes vähän siedettävän näköinen.
Mua kerran yritti eräs "herrasmies" ostaa baarissa. Olis maksanut pari tuhatta euroa, enkä lähtenyt mukaan, tiedä mitä se olis tehny.
Ja olen opiskelija, eli aika köyhä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Opettamaan kuvataideryhmää pari tuntia.
Lähettämään energiaa tai katsomaan.


Ja olen sekä köyhä, köyhempi että kaikkein köyhin, päivästä riippuen.
 
XXX
Tallinnasta saa 20-50 eurolla tunnin täyshupia, ja päivämatka maksaa 25 euroa. Kun ostat kärryllisen 40% vodkaa, lonkeroa ja siideriä, ja annat ne kavereille pientä kulukorvausta vastaan, niin vironmatka hoitoineen tulee ilmaiseksi. Kuka hullu siis jostain pikkuhousuista tai katselusta maksaisi 50-100 euroa. Onhan ne virottaret vielä erittäin hoikkia ja muodokaista, pitkiä ja superpitkäsäärisiä kaunottaria, toisin kuin tyypillinen suominoidi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Tallinnasta saa 20-50 eurolla tunnin täyshupia, ja päivämatka maksaa 25 euroa. Kun ostat kärryllisen 40% vodkaa, lonkeroa ja siideriä, ja annat ne kavereille pientä kulukorvausta vastaan, niin vironmatka hoitoineen tulee ilmaiseksi. Kuka hullu siis jostain pikkuhousuista tai katselusta maksaisi 50-100 euroa. Onhan ne virottaret vielä erittäin hoikkia ja muodokaista, pitkiä ja superpitkäsäärisiä kaunottaria, toisin kuin tyypillinen suominoidi.
Pillua hakemaan toisesta maasta? Huonosti on asiat, jos ei muuten saa...
 
XXX
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Tallinnasta saa 20-50 eurolla tunnin täyshupia, ja päivämatka maksaa 25 euroa. Kun ostat kärryllisen 40% vodkaa, lonkeroa ja siideriä, ja annat ne kavereille pientä kulukorvausta vastaan, niin vironmatka hoitoineen tulee ilmaiseksi. Kuka hullu siis jostain pikkuhousuista tai katselusta maksaisi 50-100 euroa. Onhan ne virottaret vielä erittäin hoikkia ja muodokaista, pitkiä ja superpitkäsäärisiä kaunottaria, toisin kuin tyypillinen suominoidi.
Pillua hakemaan toisesta maasta? Huonosti on asiat, jos ei muuten saa...
No saahan sitä, mutta taso on toista. Vai väitätkö että missitason kaunottaria löytyy iltaelämästä ihan tosta vaan?
 
viro
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Tallinnasta saa 20-50 eurolla tunnin täyshupia, ja päivämatka maksaa 25 euroa. Kun ostat kärryllisen 40% vodkaa, lonkeroa ja siideriä, ja annat ne kavereille pientä kulukorvausta vastaan, niin vironmatka hoitoineen tulee ilmaiseksi. Kuka hullu siis jostain pikkuhousuista tai katselusta maksaisi 50-100 euroa. Onhan ne virottaret vielä erittäin hoikkia ja muodokaista, pitkiä ja superpitkäsäärisiä kaunottaria, toisin kuin tyypillinen suominoidi.
Pillua hakemaan toisesta maasta? Huonosti on asiat, jos ei muuten saa...
No saahan sitä, mutta taso on toista. Vai väitätkö että missitason kaunottaria löytyy iltaelämästä ihan tosta vaan?
taudit saa kaupan päälle!
 
kuula
Alkuperäinen kirjoittaja rahasta:
Kyselen mitä olette valmiit tekemään vaikkapa 50-100 euron x aina haluttaessa saatavasta lisätuloista? Keikistelemään kuvattavana tai ihasteltavana, osallistumaan kotivideoon, muuta ???
Tietenkin myös, kuinka köyhiä olette?
Noin pienestä summasta en tee yhtään mitään.
 
Mitätön summa
Alkuperäinen kirjoittaja päiväunia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitätön summa:
Voisin imuroida. Pölynimurilla. Lattiat.

Kyllä K18-palveluksissa hinnat lähtee siitä 800 eurosta.
Höpö, höpö, kukaan ei sulle maksa tuollaisia.
No jaa, voi olla ettei ehkä nyt kun olen raskaana :D
Mutta isompiakin summia olen ottanut vastaan.

 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja :
Voin laittaa tilinumeron sulle, niin sä voitkin sillä satasella saada niitä likaisia kalsareita nuuhkittavaksi.
Peesi! Minulla on kanssa pitsialkkareita ja voin pistää miehenkin alushousuja samaan hintaan puolentusinaa. Ehkä yhdet rintsikatkin, käytettyinä tietysti.
 

Yhteistyössä