Nainen, mikä on sinun tekosyysi vihata meitä kilttejä miehiä?

  • Viestiketjun aloittaja Kitti mies 39v
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Riippuu, mitä kiltillä tarkoitetaan.

Avaapas petri vähän näitä sun juttujasi, miksi aina nostat esiin näitä? Ja muita aika epäterveitä juttuja. Mä olen ennenkin sanonut, että sulla taitaa olla pahoja traumoja ja se on tietysti kovin surullista. Saatko yhtään niihin apua?
 
vierailija
Avaapas petri vähän näitä sun juttujasi, miksi aina nostat esiin näitä? Ja muita aika epäterveitä juttuja. Mä olen ennenkin sanonut, että sulla taitaa olla pahoja traumoja ja se on tietysti kovin surullista. Saatko yhtään niihin apua?
Se on syrjäytynyt ja luultavasti näille palstoille kirjoittelu on sen ainoa varsinainen sisältö elämässä. Aivan selvää on, että tuollainen elämäntyyli tuottaa monenlaisia ongelmia varsinkin henkisellä puolella.
 
Mun mielestäni sä et tunnu kiltiltä vaan enemmänkin samaa jankuttavalta, itsesäälissä pyöriskelevältä ja erittäin katkeralta ihmiseltä.
Noihin kun haet itsellesi apua, voit alkaa kirjoittamaan siitä millanen ihminen sä voisit jollekin onnekkaalle naiselle kenties ollakin.
 
vierailija
En vihaa. Olen naimisissa yhden kanssa. Mutta hän onkin _oikeasti_ kiltti, eikä vaan julista sitä. Palstan "kilttimiehet" tuntuvat kostavan kaikille naisille - kokemaansa "epöreilua" kohtelua, ettei flaksi käy.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Näin on, incel-tyyppejä ovat.
Incelin on yhtä toivoton saada naista kuin mitä tyhjän cv:n omaavan on saada työpaikkaa. Jos miehen "parisuhde-cv" on tyhjä, niin hänen markkina-arvonsa parisuhdemarkkinoilla on käytännössä nolla.

Naiset näkevät miehen kokemattomuuden valtavana riskinä jossa hyvin todennäköisesti on koira haudattuna, eli miehessä luultavasti on jotain isoa vikaa, kun ei kerran ole onnistunut pariutumaan. Lisäksi kokemattoman miehen parisuhde- ja seksitaidot ovat huonot tai olemattomat. Ja koska miehistä on parisuhdemarkkinoilla valtava ylitarjonta (toisin kuin naisista), niin naisilla ei ole juuri mitään syytä tällaiseen riskinottoon.
 
vierailija
Incelin on yhtä toivoton saada naista kuin mitä tyhjän cv:n omaavan on saada työpaikkaa. Jos miehen "parisuhde-cv" on tyhjä, niin hänen markkina-arvonsa parisuhdemarkkinoilla on käytännössä nolla.

Naiset näkevät miehen kokemattomuuden valtavana riskinä jossa hyvin todennäköisesti on koira haudattuna, eli miehessä luultavasti on jotain isoa vikaa, kun ei kerran ole onnistunut pariutumaan. Lisäksi kokemattoman miehen parisuhde- ja seksitaidot ovat huonot tai olemattomat. Ja koska miehistä on parisuhdemarkkinoilla valtava ylitarjonta (toisin kuin naisista), niin naisilla ei ole juuri mitään syytä tällaiseen riskinottoon.

Toisaalta esimerkiksi tällainen ei mitenkään edistä sitä cv:n täyttymistä:

 
Onnellinen aviovaimo
Sä et ole kilttimies vaan mieleltään sairas jankuttaja.

Mä en todellakaan huolisi mitään lyövää jännämiestä. Mun mies on kiltti, luotettava, perheestään huolta pitävä eikä koskaan löisi mua. Mies ei myöskään koskaan pettäisi koska vihaa pettäjiä entisen vaimonsa törkeän pettämisen takia.
 

Yhteistyössä