Nainen kiinnostunut kokeilemaan seksiä naisen kanssa

vierailija
On hankalaa löytää ketään kokeilunhaluista, onko se ok sulle? Mun mies on myös tietoinen
No se on kyllä niin totta!

Minua itseäni kiihottaa nähdä naisten harrastavan seksiä alasti keskenään. Että jos sitä seurata saisin, niin kai se ois OK minulle. Oisko sulle OK että saisin seurata teitä niin? Haluaisiko myös sinun mies päästä seuraamaan?

On niitä haaveita minullakin: minua haluttaisi saada toista naista, niin että se nainen olisi sängyssä samaan aikaan vaimoni ja minun kanssa.

-T

No se on kyllä niin totta!

Minua itseäni kiihottaa nähdä naisten harrastavan seksiä alasti keskenään. Että jos sitä seurata saisin, niin kai se ois OK minulle. Oisko sulle OK että saisin seurata teitä niin? Haluaisiko myös sinun mies päästä seuraamaan?

On niitä haaveita minullakin: minua haluttaisi saada toista naista, niin että se nainen olisi sängyssä samaan aikaan vaimoni ja minun kanssa.

-T
Minua kiinnostaa van halu kokeilla ensin naisen kanssa

vierailija
Ai tänne juttelemaan vai? Ei hän oikein taida olla sitä tyyppiä, että täällä roikkuisi... eikä oo helposti lähestyttävä, kestää kyllä pitkään ennen ku sänkyyn pääsisitte... hänellä tarttis herätellä niitä tunteita, jotka hänessä haluaa toista naista, voi olla pitkä prosessi... paljonko olisit valmis näkemään vaivaa?

Ymmärrän kyllä sen, mitä haluat, mutta joskus sitä joutuu itse kukin hiukan tinkimään, jos haluaa saada haluamansa. Paljonko sinulla olisi antaa myöten? Edes se seuraamisen mahdollisuus? -T

Yhteistyössä