Nainen ja mies samassa sängyssä, seksiä (?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmmmm

Vieras
haluaisin kuulla ihan teidän miesten omakohtaisia ajatuksia siitä, miten toimisitte jos joutuisitte ehkä olosuhteiden pakostakin nukkumaan ystävänaisenne vieressä pienessä sängyssä. Miten vaikeaa olisi hillitä himot, jos nainen vaikka hieman kiusoitellen pitäisi yllään vain alusvaatteita tai jotain kuumottavaa yöpukua, muttei muulla toiminnallaan kuitenkaan yrittäisi kiihottaa sinua.

Luuletko että tulisi jossain vaiheessa sellainen tilanne että sinun olisi vain pakko ottaa nainen, jos tämä ei varsinaisesti vastustelisi vai pystyisitkö hillitsemään itsesi?

haluaisin kuulla ihan teidän miesten omakohtaisia ajatuksia siitä, miten toimisitte jos joutuisitte ehkä olosuhteiden pakostakin nukkumaan ystävänaisenne vieressä pienessä sängyssä. Miten vaikeaa olisi hillitä himot, jos nainen vaikka hieman kiusoitellen pitäisi yllään vain alusvaatteita tai jotain kuumottavaa yöpukua, muttei muulla toiminnallaan kuitenkaan yrittäisi kiihottaa sinua.

Luuletko että tulisi jossain vaiheessa sellainen tilanne että sinun olisi vain pakko ottaa nainen, jos tämä ei varsinaisesti vastustelisi vai pystyisitkö hillitsemään itsesi?

Olen mä muutaman harvan kerran tuohon tilanteeseen joutunut, vai sanoisinko päässyt. Mukavaahan se on kauniin naisen kanssa nukkua.
Kyllä minä olen ainakin itseni hillinnyt. Ystäviä ei yleensä panna ja ystäviä myös kunnioitetaan sen verran, ettei heitä vain "oteta".

Niin että jos tuollaisessa tilanteessa haluat tulla otetuksi, kannattanee varmuuden vuoksi olla itsekin hieman aktiivinen ;)

Viimeksi muokattu:
Olen mä muutaman harvan kerran tuohon tilanteeseen joutunut, vai sanoisinko päässyt. Mukavaahan se on kauniin naisen kanssa nukkua.
Kyllä minä olen ainakin itseni hillinnyt. Ystäviä ei yleensä panna ja ystäviä myös kunnioitetaan sen verran, ettei heitä vain "oteta".

Niin että jos tuollaisessa tilanteessa haluat tulla otetuksi, kannattanee varmuuden vuoksi olla itsekin hieman aktiivinen ;)

mukava vastaus, jeppe :)
Mikäs sitten olisi ollut naisen osalta sellainen teko, joka olisi saanut sinut toimimaan? Jotain selkeää ja päällekäyvää vai huomaamattomampaa?

Viimeksi muokattu:
Pystyisin hillitsemään itseni.

Mutta tilannehan olisi mitä kiehtovin.

Varmasti monenlaisia fantasioita liikkuisi mielessä.

Ja kyllähän se seisokkikin ajoittain esiintyisi.

Naisen ilmeitä myös seuraisin.

Pystyisin hillitsemään itseni.

Mutta tilannehan olisi mitä kiehtovin.

Varmasti monenlaisia fantasioita liikkuisi mielessä.

Ja kyllähän se seisokkikin ajoittain esiintyisi.

Naisen ilmeitä myös seuraisin.

Kutkuttava vastaus tämäkin :)
Vaikeuttaisiko asioita se että sänky olisi esimerkiksi sellainen yhdenhengen, jolloin nainen olisi kenties olosuhteiden pakosta välillä painautuneena sinuun. Miten vaikeaa noin miehenä olisi olla koskettamatta naista siinä vieressä? Jos nyt siis ajatellaan että nainen olisi aivan tuttu kaikin puolin, paitsi että seksi ym. ei koskaan olisi ollut kuvioissa.

Viimeksi muokattu:
Kutkuttava vastaus tämäkin :)
Vaikeuttaisiko asioita se että sänky olisi esimerkiksi sellainen yhdenhengen, jolloin nainen olisi kenties olosuhteiden pakosta välillä painautuneena sinuun. Miten vaikeaa noin miehenä olisi olla koskettamatta naista siinä vieressä? Jos nyt siis ajatellaan että nainen olisi aivan tuttu kaikin puolin, paitsi että seksi ym. ei koskaan olisi ollut kuvioissa.
Todennäköisesti läheisessä tilanteessa saattaisin koskettaakin.
Mitätodennäköisimmin se alkaisi hiusten silittelyllä.
Silti pystyisin senkin jättämään tuohon hiuksiin kosketteluun, jos nainen ei vihjaile muihin kosketuksiin.

Tietysti voisin koskettelun viedä vieläkin pidemmälle, ja sittenkin pystyisin hillitsemään itseni.

Jopa voisin kosketella, jotta nainen tulisi seksuaalisen halukkaaksi.
Vielä tuonkin jälkeen pystyisin sanomaan yhdynnälle ei.

Kai sitä itsekin kiihottuisi, mutta laantuuhan sekin muullakin tavalla kuin yhtymällä.

Pitkään kiihottuneena oleminen on varmasti niitä parhaita tunteita.

Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoista :)

Mitenhän sitten nuoren miehen kohdalla. Enhän tosin teidä vastanneiden ikää, mutta jotenkin tulee vaikutelma kokeneemmista miehistä. Olisitteko nuorempana pystyneet hillitsemään itsenne? Ajatukset ilmeisesti ainakin pyörisivät fantasioissa ja seksissä vaikka mitään ei tekisikään.

Itselläni kenties nimittäin tällainen tilanne on tulossa piakkoin. Pidän ja taidan vähän halutakin miestä, hänen tunteista en suoranaisesti tiedä. Sen verran tiedän että olemme hyviä ystäviä ja aika läheisiä.
Minusta olisi ainakin hauska hieman kiusoitella häntä, ehkä ajaa aivan kiiman huipulle viattomilla pikku jutuilla ja katsoa, miten hän niistä selviää. Ajatus ainakin kutkuttaa minua enkä pahastuisi, mikäli mies menettäisi hillintänsä jossain vaiheessa ;)

No mun "eka kerta" tällä tavalla oli noin 20v sitten, 16-17-vuoden iässä, tyttö vuotta vanhempi nätti pakkaus. Sain aika huimat kehut myöhemmin K:lta kun kohtelin häntä niin kunnioittavasti. Ja samalla antoi kyllä ymmärtää että vähempikin kunnioitus olisi riittänyt :D Pikku vinkki olisi kyllä varmaan riittänyt viemään yön ihan toisissa merkeissä. Oi niitä aikoja ;)

On mulla nykyäänkin yksi todella hyvä naisystävä, jonka kanssa ollaan saunottukin ja parannettu maailmaa aamuun asti ilkosillamme, ilman seksiä. Jos ei oltas oltu muualle varattuja, oltaisiin varmaan sekstailtu ihan panemisen ilosta, ilman tunteita.

Mielenkiintoista :)

Mitenhän sitten nuoren miehen kohdalla. Enhän tosin teidä vastanneiden ikää, mutta jotenkin tulee vaikutelma kokeneemmista miehistä. Olisitteko nuorempana pystyneet hillitsemään itsenne? Ajatukset ilmeisesti ainakin pyörisivät fantasioissa ja seksissä vaikka mitään ei tekisikään.

Itselläni kenties nimittäin tällainen tilanne on tulossa piakkoin. Pidän ja taidan vähän halutakin miestä, hänen tunteista en suoranaisesti tiedä. Sen verran tiedän että olemme hyviä ystäviä ja aika läheisiä.
Minusta olisi ainakin hauska hieman kiusoitella häntä, ehkä ajaa aivan kiiman huipulle viattomilla pikku jutuilla ja katsoa, miten hän niistä selviää. Ajatus ainakin kutkuttaa minua enkä pahastuisi, mikäli mies menettäisi hillintänsä jossain vaiheessa ;)
Olette oikeassa iäkkäämpi olen jo.

Siinämielessä olen hillinnyt itseni nuorempanakin, sillä yhdyntöjä tehtiin vasta avioliitossa.
Varmaan noita halunhetkiä oli aiemminkin, mutta silti odoteltiin sitä oikeaa hetkeä.
Enkä minä ainakaan tunne huonona asiana sitä, jos joudun odottamaan sitä seksiä.
En nyt enkä nuorempana.
Minulle se halunhetki on kaikkein tärkeintä, koska seksillä se halu laannutetaan ainakin joksikinaikaa.

Suosittelen teillekin tuota kiusoittelukaavaa.
No voihan siinä niinkin käydä, että mies laukeaa siinä vierellänne, mutta nuorihan pystyy uuteen koitokseen nopeastikin, jos te katsotte jäävänne ilman sitä sisääntyöntymistä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä