Nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Istafra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Istafra

Aktiivinen jäsen
21.01.2008
14 523
1
38
Huuhkajatar toi tämän lempilausahdukseni (nuoruudesta) esille eräässä ketjussa.

Pahoinpitelen hieman tätä lausahdusta:
Tunnustan olevani kalat. Tunnustan edelleen olevani surkea polkupyöräilijä.
Olen kolaroinut kuorma-auton, henkilöautojen, moottoripyörien, parkkeeratun henkilöauton (?!!) sekä muiden polkupyöräilijöiden kanssa. Olen myös onnistunut tekemään polkupyöräni kanssa täysin tahattoman kuperkeikan ilmassa. Ja ajanut järveen vaatteet päällä, kun ketjut lähti rantatiellä.

Hämmästyttävää on se, että olen selvinnyt kaikista näistä kolareista hengissä.
Tämä kala pärjäilee siis paremmin ilman polkupyörää, mutta miehestäni pidän ainakin toistaiseksi.
Ja edelleen: tämä kala täyttää tänään 38 vuotta.

(Kuinka moni suosittelisi minulle ajokortin hankkimista? )

:D
tätä tekstiä lukee nyt tasapainoton vaaka, jonka ajo polkupyörällä ei ole vakainta mahdollista.
Kaatumisia on lukuisia. Ajkorttiasiaan en ota kantaa, muuta kuin sen, että ilmankin pärjää.
Sitä varten taloudessa on mies, joka sointuu sohvaan.

Niin ja onnea kalalle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Kiitos onnitteluista!
Kiva tietää, että meitä epävakaita polkupyöräilijöitä on muitakin. Parisuhteessasi olet selvästikin päässyt pidemmälle kuin minä...

tai sitten minulla ei ole tyylitajua B)

...enpä usko. Sinun miehesi viihtyy kotona sinun luonasi.

Onnea :flower:

Minä olen pyörällä sulavampi ja ilmavampi, kuin ilman sitä. Ja ehkä hieman holtiton ja epäkäytännöllinen toisinaan, mutta mitä iloa on renkaista jos niiden kanssa ei voi tehdä asioita, joita ei kävellen voi. En osaa olla kohtuullinen.

Ei tässä ollut mitään syvempää merkitystä, ei metaforia. Ellei alitajuisesti. Tuskin niinkään.

Onnea vielä

:flower: :)

Uusimmat

Yhteistyössä