Nainen häpeätkö persettäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaril.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaril.

Vieras
Häpeätkö levää persettäsi? Minä suorastaan kiihotun kun näen leveäperseisen naisen en tarkoita läskistä. Vieläkö nainen on valinnut sopivat housut mitkä korostaa persettä niin juma.. uh ja mikä kauniinpaa kun nähdä nainen leveäpeppu pystyssä johon saa työntyä sisään.

Kyllä häpeän! Kapea vyötärö tekee takamuksestani vielä kookkaamman näköisen, 60/95. Pyöreä ja pysty. Muilla monesti upean näköinen mutta itsellä jotenkin vaikea olla ylpeä siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaril.:
Häpeätkö levää persettäsi? Minä suorastaan kiihotun kun näen leveäperseisen naisen en tarkoita läskistä. Vieläkö nainen on valinnut sopivat housut mitkä korostaa persettä niin juma.. uh ja mikä kauniinpaa kun nähdä nainen leveäpeppu pystyssä johon saa työntyä sisään.

noh jokainen nainen häpeää ja ujostuttaa jos joutunee pyllistää ,jos mies seisoo takana,naisen perse korkealla ja jalat leveellä kun se ruskea kiinalainen penni on näkyvissä. ja se sekamölskäinen römpsä pröttökin näkyy kukkuuuuuuu!!! ole sitten olevinaan ettei sua hävetä!!!

hävettäisikö sua jos pyllistät kontillasi? ding dong ding dong! kellot soi!

En hapea. Peppu on sopusuhtainen, kaareva, muttei missaan nimessa iso. Ei liioitellun pystyssa tms, mutta sellainen sopusuhtainen, kaareva pehmea, mutta loppujen lopuksi aika nuorekas eli ei levea.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupepa:
En hapea. Peppu on sopusuhtainen, kaareva, muttei missaan nimessa iso. Ei liioitellun pystyssa tms, mutta sellainen sopusuhtainen, kaareva pehmea, mutta loppujen lopuksi aika nuorekas eli ei levea.

Peräthän täytyy olla kuin kuudenleivän uuni tai sitten kuin pistoolin lukot.

Joka ikisellä meistä on takapuoli. Joillakin isompi ja joillakin pienempi. Se on just sellanen kun luoja on sen luonut.

Keskittykää hyvät ihmiset olennaisempiin asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja meistä jokainen:
Joka ikisellä meistä on takapuoli. Joillakin isompi ja joillakin pienempi. Se on just sellanen kun luoja on sen luonut.

Keskittykää hyvät ihmiset olennaisempiin asioihin.

Kun nyt kysymyksessä on erotika palsta, niin mikä olisi sitä "olennaisempaa" ???

Kysyisin, onko isopyllyisen vaikeampi käydä kakilla, kuin tiukkapyllyisen?

Pohdin vaan, että puristaako läskit niin paljon , että kakkiminen on vaikeampaa.

Samaa olen pohtinut onko lihavalla naisella tiukempi pimpsa, kuin leiheliinilla. Tässäkin ajatuksena, että läskit puristaisivat pimpsaa kasaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Pim47:
En häpeä. Rakastajanikin usein kehuu kuinka ihanan täyteläinen ja seksikäs se on, : )
Olen tyytyväinen naisellisiin muotoihini.

Naisen peffa on hyvän näköinen lähes kaiken kokoisena.Joskus näkee sellaisiapyöreitä seksikkäännäköisiä peffoja kireitten farkkujen verhoamana.Kyllä sellasta kiva silitellä.Nam.

Olen alkanut pohtimaan, miksi huomioni kiinnittyy hyvin usein ensin naisten jopa tyttöjenkin periin, sitten rintoihin ja sitten vartalokokonaisuuteen ja vasta sitten, mikäli ne "sytyttävät", niin vasta sitten alan tutustumaan naiseen ja hänen sielunelämäänsä ja muihin ominaisuuksiin syvällisemmin.

Ehkäpä juuri nuo kehon osat viestittävät onko nainen hedelmällinen ja kykenevä huolehtimaan jälkeläisistä. Ehkä myös naisilla (narailla) on tarve viestittää uroksille hedelmällisyydestä.

TV:n luonto-ohjelmissa nämä viettely ja parittelurituaalit nousevat esiin , kertoen mielenkiintoisella tavalla sisäänrakennetuista, koodatuista ja ohjelmoiduista käyttäytymisrituaaleista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaril.:

En häpeä, päinvastoin olen ylpeä ja pyörittelen ilolla peppuani. Kiloja on vuosien varrella ollut enemmän ja vähemmän mutta (leveää) peppuani en ole koskaan hävennyt. Olisi kamalaa jos ei olisi peppua!

Mikä sen uljaampaa näin kesällä kun naida eläimellisesti isoperäistä narttua metsän siimeksessä.Siinä sitä litinää ja lotinaa ja sperman ym eritteiden purskahtelua .

Yhteistyössä