Nainen haluaa hierontaa ensitreffeillä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 32v mies. Tapasin itseäni vuotta nuoremman naisen kuntosalilla alkusyksystä. Salilla muutaman kerran tavattuamme huomasin että välillämme on silmäpeliä. Tapasimme sattumalta kuppilassa joulukuussa ja vietimme illan jutellen kaikenlaista ja vaihdoimme numeroita. Hän on eronnut viime kesänä ja minä olen ollut sinkkuna jo pari vuotta. Olemme viestitelleet paljon ja soitelleet useamman kerran. Pari kertaa olemme käyneet yhdessä salilla.
Nyt perjantaina on sovittu treffit hänen luokseen. Suunnitelmissa on valmistaa yhdessä illallinen, minä lupasin ostaa ja paistaa hyvät ja pihvit ja hän lupasi tehdä lisukkeet. Minä ostan ruokaviinit ja hän kuoharin.
Olen edelliseltä ammatiltani urheiluhieroja. Nyt hän heitti viestillä että voisinko ottaa hierontapöytäni mukaan ja hieroa hänet illallisen jälkeen ja silmäniskuhymiön perään ;) häkellyin vähän viestistä ja vastasin että millaisesta hieronnasta hän tykkää. Vastasi että kyllähän minun pitäisi tietää millaisesta hieronnasta nainen tykkää komealta mieheltä yhteisen illallisen jälkeen. Ja sydänsilmähymiö. Vastasin vain että no katsotaan.
Itse olen aika epävarma asian suhteen. Joo tiedän, että todennäköisesti ensimmäiset kommentit tässä on että et ole mies eikä mikään tuollainen lapanen!
Seksin suhteen olen aika varovainen, en ole koskaan harrastanut seksiä ensimmäisillä treffeillä ja ylipäätään en ole ollut ensimmäisenä hyppäämässä sänkyyn vaan se on tarvinnut ensin selkeän rakastumisen tunteen. Asia hieman jopa ahdistaa minua enkä oikein tiedä mitä teen.
Mielipiteitä? Vinkkejä?
 
vierailija
Ammatillinen työskentely ei sovi yhteen romanttisen illallisen kanssa. Mukaan ei oteta hierontapöytää Jos nainen haluaa hierontaa , voi sitä tehdä ilman sitä hierontpöytääkin. Taitaa olla kumppanillesi eroottiset meiningit mielessä.
 
vierailija
Parempi vaihtoehto mennä.ulos syömään näin alkuvaiheessa, vaikka pizzalle. Koti on aika intiimi paikka jokaiselle, kotiin mennään kun ollaan jo rakastuttu ja halutaan olla kahdestaan.
 

Yhteistyössä