Nainen ei tee aloitetta, en ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
Hei, olen mies ja tarvitsisin naisnäkökulmaa naisasiaan, he. Työpaikallani olen tutustunut erään kivaan ja mukavaan naiseen. Jutellaan silloin tällöin muistakin asioista ja minusta tuntuu, että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta.

Minäkin olen kiinnostunut naisesta. Katselen häntä usein ja hymyilen takaisin. Olen antanut ymmärtää kiinnostukseni.

Mutta miksi nainen ei tee mitään aloitetta? Ei viimeistä askelta? Pyydä esimerkiksi vaikka kahville. Minusta ainakin tuntuu, että meillä synkkaa tosi hyvin. Ja hän tuntuu naiselta, jolle voisin antaa.

Että mistä tietää, onko nainen oikeasti kiinnostunut? Kauanko te yleensä odotatte, ennen kuin ehdotatte treffejä?

Kyllä kannattaa vaan pitäytyä siveässä vilkuilussa ja vienoissa hymyissä. Muuten nainen saattaa hyvinkin ajatella että olet vähän löysämoraalinen.

Pahimmassa tapauksessa käy nusasemassa sua ilman mitään vakavia aikomuksia, siinä menee kuule helposti mieheltä maine eikä sitten kukaan ota enää tosissaan.

Tsemppiä sulle ja pidä nyt ne housut tiukasti jalassa!

[QUOTE="vieras";28566506]Miksi et itse voi tehdä aloitetta jos kerran sinuakin kiinnostaa?[/QUOTE]

Haluan olla se, joka vietellään ja joka joko hyväksyy naisen tai sitten ei. En halua ottaa riskiä pakeista, koska olen aika herkkä ihminen.

[QUOTE="mies";28566515]Haluan olla se, joka vietellään ja joka joko hyväksyy naisen tai sitten ei. En halua ottaa riskiä pakeista, koska olen aika herkkä ihminen.[/QUOTE]

Voi apua. Ole sitten yksin.

[QUOTE="mies";28566496]Hei, olen mies ja tarvitsisin naisnäkökulmaa naisasiaan, he. Työpaikallani olen tutustunut erään kivaan ja mukavaan naiseen. Jutellaan silloin tällöin muistakin asioista ja minusta tuntuu, että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta.

Minäkin olen kiinnostunut naisesta. Katselen häntä usein ja hymyilen takaisin. Olen antanut ymmärtää kiinnostukseni.

Mutta miksi nainen ei tee mitään aloitetta? Ei viimeistä askelta? Pyydä esimerkiksi vaikka kahville. Minusta ainakin tuntuu, että meillä synkkaa tosi hyvin. Ja hän tuntuu naiselta, jolle voisin antaa.

Että mistä tietää, onko nainen oikeasti kiinnostunut? Kauanko te yleensä odotatte, ennen kuin ehdotatte treffejä?[/QUOTE]

no miksi et itse tee?

Kyllä kannattaa vaan pitäytyä siveässä vilkuilussa ja vienoissa hymyissä. Muuten nainen saattaa hyvinkin ajatella että olet vähän löysämoraalinen.

Pahimmassa tapauksessa käy nusasemassa sua ilman mitään vakavia aikomuksia, siinä menee kuule helposti mieheltä maine eikä sitten kukaan ota enää tosissaan.

Tsemppiä sulle ja pidä nyt ne housut tiukasti jalassa!

Seksiä en ole vielä harrastanut, ja ikää on noin 30 vuotta. Tiedän, että naiset arvostavat tällaista uskollisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Antivässykkä;28566522:
Voi apua. Ole sitten yksin.

Yksin? Olen jutellut paljon ihmissuhteista naisten kanssa ja näin kai on normaali tapa toimia. Että odotetaan toisen aloitteen tekoa. Ja he kaikki ovat seurustelleet.

En tiedä, ehkä se nainen on sitten vähän vässykkä. Mutta minä haluan olla se, joka ei ota riskejä ja joka on se halutumpi osapuoli, kun aloite tehdään minulle eikä toisinpäin.

[QUOTE="vieras";28566520]Tiedäthän että moni nainen saattaa katsella ja hymyillä ihan muuten vaan, ilman sen kummempia tarkoitusperiä...[/QUOTE]

Niin. Itse juuri varon hymyilemästä liiaksi, ettei naiset innostu liikaa ja ala tekemään aloitteita, joista olisi tyly kieltäytyä. Mutta en ymmärrä, miksi tämä nainen ei aloitetta tee. Haluan tuntea oloni halutuksi.

[QUOTE="nessu";28566523]no miksi et itse tee?[/QUOTE]

Haluan olla se haluttu osapuoli. Koen, että nainen oikeasti haluaa minua. Haluan että nainen oikein hurmaa minut. Olen jutellut monen naisen kanssa ihmissuhteista, ja olen löytänyt moni yhdistäviä tekijöitä. Haluan olla haluttu ja haluan valtaa, kun nainen tekee aloitteet, jotka voin sitten hylätä tai en.

[QUOTE="mies";28566532]Yksin? Olen jutellut paljon ihmissuhteista naisten kanssa ja näin kai on normaali tapa toimia. Että odotetaan toisen aloitteen tekoa. Ja he kaikki ovat seurustelleet.

En tiedä, ehkä se nainen on sitten vähän vässykkä. Mutta minä haluan olla se, joka ei ota riskejä ja joka on se halutumpi osapuoli, kun aloite tehdään minulle eikä toisinpäin.[/QUOTE]

Tehdään niin että kokeilet tuota. Odottelet vaan rauhassa, sullahan on aikaa ku oot vasta 30 vuotias. Sullahan saattaa olla vielä vaikka 70 vuotta aikaa odotella ja olla halutumpi osapuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Antivässykkä;28566539:
Tehdään niin että kokeilet tuota. Odottelet vaan rauhassa, sullahan on aikaa ku oot vasta 30 vuotias. Sullahan saattaa olla vielä vaikka 70 vuotta aikaa odotella ja olla halutumpi osapuoli.

Käsittääkseni moni nainen tekee näin. Ja Suomihan on tasa-arvoinen maa. Niin uskon, että naiset haluaa yhtä paljon miehiä kuin miehet naisiakin.

[QUOTE="mies";28566532]Yksin? Olen jutellut paljon ihmissuhteista naisten kanssa ja näin kai on normaali tapa toimia. Että odotetaan toisen aloitteen tekoa. Ja he kaikki ovat seurustelleet.

En tiedä, ehkä se nainen on sitten vähän vässykkä. Mutta minä haluan olla se, joka ei ota riskejä ja joka on se halutumpi osapuoli, kun aloite tehdään minulle eikä toisinpäin.[/QUOTE]

Taitaa se nainen ajatella ihan samalla tavalla ja pitää sinua vähän vässykkänä.

Mukava provo, heti toka viesti sai hymyn huulille.

Alkuperäinen kirjoittaja vässykkä;28566547:
Taitaa se nainen ajatella ihan samalla tavalla ja pitää sinua vähän vässykkänä.

Mukava provo, heti toka viesti sai hymyn huulille.

Joo, mutta onneksi tässä tasa-arvoisessa Suomessa miesten ja naisten täytyy olla yhtä vahvoja. Että miesten ei tarvitse esimerkiksi puolustaa maata ja tienata enemmän ja olla se vahvempi osapuoli suhteessa. Olen käsittänyt, että naiset arvostavat luonnetta miehessä, ja minä olen se herkkä ja kiltti ja moraalinen.

No mut onhan se nainen kyllä aikamoinen vässykkä. Mutta nätti se kyllä on.

[QUOTE="mies";28566544]Käsittääkseni moni nainen tekee näin. Ja Suomihan on tasa-arvoinen maa. Niin uskon, että naiset haluaa yhtä paljon miehiä kuin miehet naisiakin.[/QUOTE]

Harvempi nainen vain on vielä neitsyt kolmekymppisenä. Mut tee miten haluat, itsepä kärsit. Tuskin olet kovin haluttua tavaraa.

[QUOTE="mies";28566546]No joo. Toki se nainen vaikuttaakin vähän nössöltä ja heikolta. Tietyllä tapaa luuserilta.[/QUOTE]

Ei se naisesta tee vässykkää tai luuseria jos se ei halua sua. Se ei vaan halua. Sä vaan et oo tarpeeksi hyvä.

[QUOTE="mies";28566550]Joo, mutta onneksi tässä tasa-arvoisessa Suomessa miesten ja naisten täytyy olla yhtä vahvoja. Että miesten ei tarvitse esimerkiksi puolustaa maata ja tienata enemmän ja olla se vahvempi osapuoli suhteessa. Olen käsittänyt, että naiset arvostavat luonnetta miehessä, ja minä olen se herkkä ja kiltti ja moraalinen.

No mut onhan se nainen kyllä aikamoinen vässykkä. Mutta nätti se kyllä on.[/QUOTE]

Hei, olet ymmärtänyt väärin. Suomi on feministinen maa. Ja feminiininen tarkoittaa naiseutta. Suomi onkin naisten oikeuksien tasa-arvomaa.

Miehille on jätetty perinteiset miesten velvollisuudet.

Naisille ei ole jätetty perinteisiä naisten velvollisuuksia.

Miehet ovat vahvempia kuin naiset, se on tasa-arvo-ongelma. Siksi urheilussakin on sekä miesten että naisten luokat.

Miehet ovat aggressiivisempia kuin naiset, se on tasa-arvo-ongelma. Siksi johtajien paikkoja pitää säädellä niin, että naisiakin on siellä yhtä paljon kuin miehiä.

Miehet ovat vähemmän haluttuja kuin naiset. Se ei ole tasa-arvo-ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Antivässykkä;28566560:
Ei se naisesta tee vässykkää tai luuseria jos se ei halua sua. Se ei vaan halua. Sä vaan et oo tarpeeksi hyvä.

Olen jutellut muutaman naisen kanssa, jotka ovat sanoneet, että eivät uskalla tehdä aloitteita. He ovatkin heikkoja naisia, jotka eivät uskalla ottaa riskiä pakeista.

[QUOTE="mies";28566562]Olen jutellut muutaman naisen kanssa, jotka ovat sanoneet, että eivät uskalla tehdä aloitteita. He ovatkin heikkoja naisia, jotka eivät uskalla ottaa riskiä pakeista.[/QUOTE]

Minä taas olen jutellut usean naisen kanssa, jotka ovat kertoneet töissä olevasta miespuolisesta hyypiöstä, jolle ollaan ystävällisiä ihan säälistä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä