Nainen + Auto = Romua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä (nainen ) + auto (jo 11vuotta ) = ei yhtään romua. Ainakkaan omasta syystä, mitä nyt on kylkeen tullu pari kertaa joku ihan omasta syystään, muutaman kerran ojassa helvetin liukkaalla kapealla mettätiellä ko on hirvi tullu etteen. Mut mie kuulema ajanki ko mies... Plus harrastan ralliajoa :D Typerää yleistäminen...

No entäs se juttu, kun suomalaiset autoilivat Ruotsin puolella, siis pohjoisessa, olikohan pari v. sitten kesällä: "väisti jänistä, 3 sairaalaan". Ja ei ollut naisia koko autossa.

Miksihän molemmissa kolareissa missä olen ollut on mies ollut syypää....... ja mulla on heidän takiaan autot mennyt lunastukseen. Että mitenhän se asia oikeasti on

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miksihän molemmissa kolareissa missä olen ollut on mies ollut syypää....... ja mulla on heidän takiaan autot mennyt lunastukseen. Että mitenhän se asia oikeasti on

Olet ollut väärään aikaan autolla, väärässä paikassa ja romua on tullut, vaikket olisi ollutkaan syypää, mutta olit kuitenkin osapuolena.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Olet ollut väärään aikaan autolla, väärässä paikassa ja romua on tullut, vaikket olisi ollutkaan syypää, mutta olit kuitenkin osapuolena.

Hah hah selitys e on tuokin, tahtomattani olin juu osapuolena ja TÄYSIN SYYTÖN.

Yhteistyössä