"Nainen ajoi koululaisen jalkojen päälle ja pakeni paikalta"-iltasanomassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oo

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2236704

Jyväskylässa keskiviikkona noin kello 16 aikaan punaisia päin ajanut henkilöauto oli vähällä ajaa koululaisen yli Puistokadun ja Kalevankadun risteyksessä.

10-vuotias poika oli ollut ylittämässä suojatietä polkupyörällään vihreän valon palaessa, kun Kalevankatua etelän suunnasta oli tullut naisen kuljettama valkoinen farmarimallinen henkilöauto.

Auto oli ajanut pojan edestä hipaisten pojan jalkoja.

Nainen oli puhunut puhelimeen ja oli poistunut paikalta pysähtymättä.

Tapauksella on useita silminnäkijöitä ja poliisi pyytäkin heitä ilmoittamaan havainnoistaan numeroon 071 874 8644.

Jättäkää ne puhelimet rauhaan kun istutte kuskin paikalla.... V... tun k..sipäät...

Mä en ymmärrä, miten ihminen voi vaan paeta, jos on ajanut jotain päin. :| Tiedän kyllä, että voi mennä shokkiin ja ensimmäinen reaktio on pako, mutta...en vaan ymmärrä.

siis väärin on kenenkään yli ajaa ja paikalta poistuminen on myös väärin..

mutta mie en nyt ihan ymmärrä mitä tossa on tapahtunut.. poika on ajanut polkupyörällä ja kuski on hipaissut jalkoja?
siis onko pyörä kaatunut ja nainen ajanut pojan jalkojen yli, onko auto ohi mennessään hipaisuut pojan jalkoja ilman että poika kuitenkaan jäi auton alle?

Mun tyttö joutui auton tönäisemäksi koulutiellä. Ajaja oli nainen. Pysähtyi kyllä.... mutta vain haukkumaan lapsen ja jatkoi matkaansa ja jätti mm päänsä kolhaisseen tytön yksin kadun varteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun tyttö joutui auton tönäisemäksi koulutiellä. Ajaja oli nainen. Pysähtyi kyllä.... mutta vain haukkumaan lapsen ja jatkoi matkaansa ja jätti mm päänsä kolhaisseen tytön yksin kadun varteen.

Hyi hitto! Jäikö nainen kiinni???

Alkuperäinen kirjoittaja Henki pois tuollaselta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hyi hitto! Jäikö nainen kiinni???

Ei jäänyt. Pari muuta koululaista oli nähny tilanteen, mutta kukaan ei tuntenu naista eikä rekisterinumeroa tai auton merkkiä muistaneet.